Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Kontakt til redaktionen ?

Siden

telund
Forum-indlæg: 2
Område: KBH
Dato: 10/7 2014 11:57

Hvordan kontakter man redaktionen bag Vegetarkontakt.dk ?
Og hvem er I egentlig ? Ønsker I at være anonyme, og i så fald hvorfor ?
- Der mangler et punkt på websiderne med "Om Vegetarkontakt" ...
Lene N
Forum-indlæg: 1233
Opskrifter: 4
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 10/7 2014 12:40

Hej og velkommen herind:)
Der er en tråd som hedder ændringer på siden, mener jeg, der kan du skrive hvis du vil i kontakt:)
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Dato: 10/7 2014 16:37

Jeg er anonym
Fordi jeg er hemmelig agent fra Tibet der skal finde
Ud af hvorfor menneskeheden ikke forstår karma.
Vh lu
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 10/7 2014 16:52

Jeg vil ikke rigtig sige at Vegetarkontakt har en redaktion som sådan, men du kan se hvem der står bag det administrative og moderationen på Vegetarkontakt her: http://vegetarkontakt.dk/?vegetar=retningslinjer

Det er Benjamin der har opstartet sitet, og ejer det, men han har ikke været så aktiv de sidste par år. Han flyttede linket til retningslinierne fra forsiden ind i forumoversigten for ikke så længe siden, da det mest er dér, de har relevans:
http://vegetarkontakt.dk/?vegetar=forum
Lene N
Dato: 10/7 2014 17:56

Lucifer, det var da vist noget af en opgave:):)
Earthling 2
Forum-indlæg: 633
Område: Andet
Dato: 11/7 2014 10:46

I use a "cover" name because I want a little privacy. The profile photo and name is public, but nothing else unless one has a VK profile. Anyone who has a profle on VK can see mine, and learn about me. They will also find a FB link. Hardly anonymous... :)

Lene N
Dato: 11/7 2014 12:49

Jeg er ikke anonym, har ingen grund til ikke at vise hvem jeg er og hvad jeg står for:)
telund
Forum-indlæg: 2
Dato: 11/7 2014 15:17

Nå, det lyder jo ikke helt checket, men kan nogen forklare, hvorfor min konto har været nedlagt ??
Jeg oprettede mig som bruger i starten af juli 2013 med samme brugernavn som nu, men da jeg for nylig ville logge ind, virkede den ikke. Og jeg kunne - som det ses - uden problemer oprette mig igen nu med præcis samme brugernavn ...
- heller ikke helt checket ... :-)
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1595
Dato: 11/7 2014 21:54

Hvad er det der ikke er "helt checket"?

Som Marcus allerde har pointeret har det hele tiden været muligt for dig at kontakte sidens moderatorer (via en anden bruger). Alternativt kunne du have brugt sidens gæsteforum.

Da du påstår at dit nuværende profilnavn er det navn du brugte første gang du oprettede en profil tvivler jeg på at din første profil nogensinde blev oprettet. Lyder som en fejl 40.

Det er iøvrigt ikke en ret sympatisk attitude du starter ud med, hvis dét er hvad du har at byde ind med kan det vist være ligemeget.
Serenity
Forum-indlæg: 1672
Område: Nordjylland
Dato: 12/7 2014 08:53

telund skrev:
Og jeg kunne - som det ses - uden problemer oprette mig igen nu med præcis samme brugernavn
Jamen så er der jo ingen problemer. Du har nu en profil og er i stand til at deltage i en masse spændende debatter med os andre :D
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 12/7 2014 09:08 | Indlæg redigeret den: 12/7 2014 09:09

Vi sletter ikke brugere medmindre de kontinuerligt bryder retningslinierne efter de bliver bedt om at lade være flere gange (det er der stort set ingen der gør) eller hvis de selv beder os om det. Så jeg tror også enten, den ikke blev oprettet, eller også opstod der en fejl på siden kort efter din registrering, som gjorde sidens database blev gendannet fra en lidt tidligere backup, hvor din bruger ikke var registreret.
Jeg kan ikke finde nogen tidligere bruger med dit brugernavn eller e-mail, i hvert fald.

Godt du nu har fået oprettet en ny bruger. :)
Bellacci
Forum-indlæg: 503
Område: Fyn
Dato: 12/7 2014 09:17

Og jeg kunne - som det ses - uden problemer oprette mig igen nu med præcis samme brugernavn ...

Dejligt. Velkommen tilbage :)
Lene N
Dato: 12/7 2014 11:12

Super det nu virker, velkommen tilbage:)