Støt Vegetarkontakt

Siden
Dato: 13/11 2014 18:13 | Indlæg redigeret den: 14/3 2015 01:42
Ind til nu har jeg primært betalt for siden selv. Desværre har jeg ikke penge til at fortsætte. Webhotellet udløber d 18. Vi har besluttet at siden skal flyttes til en ny server, forhåbentlig en co2 neutral en som kører siden perfekt. Håber nogen vil hjælpe ved at donere penge, så vegetarkontakt kan fortsætte
Bankoverførsel: Kontonr 5493740379 regnr 9421 (Benjamin Fabricius)
Mobile pay: 4275 0129 (David Fabricius)
Skriv jeres brugernavn på overførslen!
Vi vil fremover til at gøre det sådan at dem der donerer vil få lidt anerkendelse ved at der ud for deres profil står at de er med til at sponsorere siden
Ind til nu har jeg primært betalt for siden selv. Desværre har jeg ikke penge til at fortsætte. Webhotellet udløber d 18. Vi har besluttet at siden skal flyttes til en ny server, forhåbentlig en co2 neutral en som kører siden perfekt. Håber nogen vil hjælpe ved at donere penge, så vegetarkontakt kan fortsætte

Bankoverførsel: Kontonr 5493740379 regnr 9421 (Benjamin Fabricius)
Mobile pay: 4275 0129 (David Fabricius)
Skriv jeres brugernavn på overførslen!
Vi vil fremover til at gøre det sådan at dem der donerer vil få lidt anerkendelse ved at der ud for deres profil står at de er med til at sponsorere siden

Dato: 13/11 2014 18:15
Vi har lavet en lille film i forhåbning om at nogen vil forbarme sig:
http://vimeo.com/111746220
Vi har lavet en lille film i forhåbning om at nogen vil forbarme sig:
http://vimeo.com/111746220
Dato: 13/11 2014 19:30
Hej B
Gerne et billede af omkostninger pr. år -
Og hvad et bidrag på f.eks. 100.- kr. vil kunne gøre -
Så kan alle være med :-)
Venlig hilsen
Hej B
Gerne et billede af omkostninger pr. år -
Og hvad et bidrag på f.eks. 100.- kr. vil kunne gøre -
Så kan alle være med :-)
Venlig hilsen
Dato: 13/11 2014 21:27 | Indlæg redigeret den: 14/11 2014 00:15
Vi ved ikke hvad det koster endnu, da vi ikke har besluttet hvilket webhotel det skal være.
Det kommer måske til at koste ~2000kr om året. Så hvis alle bare bidrog med en krone...
100kr er et fint bidrag!
Vi ved ikke hvad det koster endnu, da vi ikke har besluttet hvilket webhotel det skal være.
Det kommer måske til at koste ~2000kr om året. Så hvis alle bare bidrog med en krone...
100kr er et fint bidrag!

Dato: 14/11 2014 16:59 | Indlæg redigeret den: 14/11 2014 19:37
Ind til videre én donation: 100kr fra Sven
Og så regner jeg med at vericon's donation kommer på mandag..
Jeg kan selv lægge 500kr ud, og så spænde livremmen ind.
Så mangler vi bare 1300kr inden på tirsdag
Ind til videre én donation: 100kr fra Sven

Og så regner jeg med at vericon's donation kommer på mandag..
Jeg kan selv lægge 500kr ud, og så spænde livremmen ind.
Så mangler vi bare 1300kr inden på tirsdag

Dato: 14/11 2014 17:40
Så har jeg også sendt 100 kr afsted :]
Jeg håber vi kan få samlet nok mønt til at fortsætte - vi har brug for alternativer til fb!!
Så har jeg også sendt 100 kr afsted :]
Jeg håber vi kan få samlet nok mønt til at fortsætte - vi har brug for alternativer til fb!!

Dato: 15/11 2014 09:33
100 kr på vej fra mig. Jeg synes det er en fantastisk side og vil nødigt undvære den :-)
100 kr på vej fra mig. Jeg synes det er en fantastisk side og vil nødigt undvære den :-)
Dato: 15/11 2014 11:42
Jeg tror godt, jeg kan trække 100 kr ud af budgettet - det vil ærgre mig så meget, hvis vk forsvinder
Jeg tror godt, jeg kan trække 100 kr ud af budgettet - det vil ærgre mig så meget, hvis vk forsvinder
Dato: 15/11 2014 15:36
Lav det sådan koster alle 50kr for et år her inde som trækkes automatisk en gang om året for alle medlemmer via pbs.
ville løse det hele. Syndes skulle frem over.
Lav det sådan koster alle 50kr for et år her inde som trækkes automatisk en gang om året for alle medlemmer via pbs.
ville løse det hele. Syndes skulle frem over.
Dato: 15/11 2014 15:42
Gran - det er en ok idé, men jeg tror mest på donationer, så kan alle være med. Dem der har lidt ekstra kan gi lidt mere, og dem der ikke har så meget, kan gi lidt mindre. Et inkluderende fællesskab er federe end et ekskluderende - og jeg får ikke ondt i numsen over at betale for andre, der ikke lige kan finde mønterne frem til at deltage.
Men man ku måske lave noget a la årlig/månedlig betaling OG donationer, så man selv kan vælge.
Inde på et andet forum jeg kender, foregår det via donationer. Der får man en lille bonus fx ekstra upload plads, når man donerer, så på den måde opfordre/lokker man folk til at donere, for at få det til at løbe rundt.
Gran - det er en ok idé, men jeg tror mest på donationer, så kan alle være med. Dem der har lidt ekstra kan gi lidt mere, og dem der ikke har så meget, kan gi lidt mindre. Et inkluderende fællesskab er federe end et ekskluderende - og jeg får ikke ondt i numsen over at betale for andre, der ikke lige kan finde mønterne frem til at deltage.
Men man ku måske lave noget a la årlig/månedlig betaling OG donationer, så man selv kan vælge.
Inde på et andet forum jeg kender, foregår det via donationer. Der får man en lille bonus fx ekstra upload plads, når man donerer, så på den måde opfordre/lokker man folk til at donere, for at få det til at løbe rundt.
Dato: 15/11 2014 15:58
Jo, det var en fin ide Gran og ville muligvis også løse det, men vil give zhcoop ret.
God social tankegang, Zhcoop
Jeg er også bange for, at det ville få endnu flere til at vælge facebook frem for vegkon ;(
Jo, det var en fin ide Gran og ville muligvis også løse det, men vil give zhcoop ret.
God social tankegang, Zhcoop

Jeg er også bange for, at det ville få endnu flere til at vælge facebook frem for vegkon ;(
Dato: 15/11 2014 16:01
Kan man betale noget senere? Jeg vil gerne men min økonomiske situation lige nu er ikke god, så selv 100 er et problem?
Kan man betale noget senere? Jeg vil gerne men min økonomiske situation lige nu er ikke god, så selv 100 er et problem?
Dato: 15/11 2014 16:29 | Indlæg redigeret den: 15/11 2014 17:04
Har overført 500 DKK.
(med besked: "Fra bruger "Jeff" ")
Har overført 500 DKK.
(med besked: "Fra bruger "Jeff" ")
Dato: 15/11 2014 16:48 | Indlæg redigeret den: 15/11 2014 16:59
I skal selvfølgelig kun gi hvis har til det. Der skal betales igen hvert år, så du skal nok få chance for at bidrage igen Lene N
Sådan Jeff!
Så er vi der snart 
Også tak til Billie, Kappa, granhammer vegan xvx
I skal selvfølgelig kun gi hvis har til det. Der skal betales igen hvert år, så du skal nok få chance for at bidrage igen Lene N

Sådan Jeff!

Også tak til Billie, Kappa, granhammer vegan xvx