Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Mail

Siden

Frk_Karma
Forum-indlæg: 12
Område: KBH
Dato: 21/11 2014 08:21

Hej! :)
Jeg fik en mail om at jeg havde fået en besked herinde. Men når jeg går ind i min indbakke har jeg ingen beskeder.. Er det en fejl eller kan personen der sendte beskeden godt slette den fra min indbakke?
Serenity
Forum-indlæg: 1675
Område: Nordjylland
Dato: 21/11 2014 08:24

Det er ikke muligt at slette en besked som er blevet sendt. Der må være sket en fejl.
Marcus
Forum-indlæg: 3074
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 21/11 2014 19:51

Det lyder meget mystisk, men ja, det er en fejl. Man kan slette beskeden fra sin egen udbakke, men alligevel har modtageren den stadig liggende i indbakken. Tak for indrapporteringen, og beklager e-mailen. :) Mon det er sket for andre også?
Frk_Karma
Dato: 22/11 2014 09:26

Okay, tak :)
Kappa
Forum-indlæg: 291
Opskrifter: 12
Område: Odense
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 22/11 2014 21:29

Tja ... jeg modtager en mail om, at jeg har modtaget en privat besked, men der går nogle minutter, forinden den lander i min indbakke..
Frk_Karma
Dato: 25/11 2014 14:37

Det er sket igen, fra samme bruger? :)
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Opskrifter: 3
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 26/11 2014 10:03

Der er vistnok et trick til det. Kan huske en bruger gjorde det ved mig med vilje fordi det var irreterende at man kunne se man havde fået en besked, men ikke slette den eller læse den.
Marcus
Forum-indlæg: 3074
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 26/11 2014 12:27 | Indlæg redigeret den: 26/11 2014 12:29

Jeg tror det er en del af de samme problemer der nævnes her (caching), så forhåbentligt skulle det snart være fikset. :)
http://vegetarkontakt.dk/?-rapporter-venligst-alle-fejl=31740&side=3
Grunden til jeg siger snart er fordi webhosten kun opdaterer den nye konfiguration hver 24. time, så når jeg laver en ændring ift. dét kan det tage en del tid før ændringen faktisk er i effekt. Så hvis jeg så også finder ud af det ikke virker kan jeg så lave en ændring og så vente 24 timer igen. Ikke så smart. ;) Men til gengæld skal det kun gøres én gang.

@Lund: Jeg er ikke sikker, men jeg tror måske det var noget man kunne gøre tidligere, ved at skrive et tomt emnefelt. Men siden skulle nu gerne kræve at emnefeltet er udfyldt, så det ikke længere kan gøres.