Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Opdatering 2016

Siden

Benjamin
Forum-indlæg: 667
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 9/12 2016 06:43

Hej alle
Så har vi endelig fået lagt den nye version af siden op.
Håber I kan lide den.
Vh David og Benjamin
vericon
Forum-indlæg: 698
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 9/12 2016 08:54

Jovist -
-det ser rigtig godt ud -
Mvh.
Hans Jørn
mbh
Forum-indlæg: 112
Opskrifter: 3
Område: Nordjylland
Dato: 9/12 2016 11:21 | Indlæg redigeret den: 9/12 2016 11:24

Kunne der ikke blive lavet sådan, at når man har set de nye indlæg, så blev de mærkeret som læst/set? Jeg er lidt træt af at logge ud hver gang man har læst det nye. Og især nu hvor det er blevet svære(mere tidskrævene) at logge ud
Bare et forslag :)
Men jeg kan godt lide farveren, og det inde ved beskeder hvor man kan se hvor længe siden samtalen var, men er desværre os de eneste ting, men vænner mig nok til det.
Serenity
Forum-indlæg: 1672
Dato: 9/12 2016 15:40

5 sekunder for at logge ud=tidskrævende? Hehe :D

Siden ser fin ud
mbh
Dato: 9/12 2016 16:14

Det er faktisk 12 gange længere tid end før :D

Min mening er stadig at den ser bedre ud, men desværre ikke er blevet mærkbar bedre.
David
Forum-indlæg: 40
Administrator
Dato: 16/12 2016 20:04

hej, nu burde de nye indlæg du har læst forsvinde/blive markeret som læst
mbh
Dato: 16/12 2016 21:22

Dejligt :) opdage det godt nok forleden dag, og jeg er super glad for det (bliver især meget glad for det når jeg har været væk et længere tid). Men kan i ikke lige lave noget træls igen, jeg kan brokke mig over? hehe ;)
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1592
Område: KBH
Dato: 18/12 2016 19:23

Jeg har ikke brugt siden nok siden opdateringen til at kunne udtale mig konstruktivt om ændringer og eventuelle forbedringer, men umiddelbart ser det da fint ud.

Jeg har dog bemærket at jeg ikke længere kan slette personlige meddelelser samt at beskeder jeg tidligere har slettet (spam bots) er dukket op i min indbakke igen?
BasMicho
Forum-indlæg: 24
Område: Ikke oplyst
Dato: 30/12 2016 10:06

Der er ingen der har fået min PM'er siden den nye version kom op.
Og ja, det ville være rart hvis man kunne slette PM'er også.
Benjamin
Forum-indlæg: 667
Administrator
Dato: 31/12 2016 16:25 | Indlæg redigeret den: 31/12 2016 16:28

Er du sikker på de ikke har modtaget dem? Altså har de logget ind og set at den sidste besked fra dig, var fra før vi skiftede, og de nye ikke er der? Få dem gerne til at sende den sidste besked fra dig tilbare til dig, så du kan være helt sikker. Vi har set det igennem og kan ikke finde nogen fejl..

Der er ikke blevet sendt nogen mails om nye beskeder siden vi skiftede... Det er noget vi mangler at sætte op, det er lidt indviklet..

Skriv endelig igen hvis du er 100% sikker på de ikke er modtaget!
Prøv at send ny besked til de samme brugere og find ud af om de kan se dem.
Kan også være serveren har genstartet, eller af anden grund været utilgængelig, lige da du sendte beskeden.
Den "nye" server virker ellers ret stabil?

Vh Benjamin :)
David
Administrator
Dato: 13/1 2017 18:43

hej, lidt forsinket svar, men man kan nu slette private beskeder... Hvordan ser vk ud på jeres mobiltelefoner? har kun testet det på android telefoner :)
mbh
Dato: 13/1 2017 19:38

næsten umuligt at logge ud medmindre man ændre den til at vise pc-udgave (har android et eller andet) men ellers virker det fint til at læse indlæg, det faktisk nemmere at læse end før, siden et indlæg nu fylder hele skærmen (med en passene størrelse bogstaver), istedet for 3 med meget småbogstaver, men forsiden er dog blevet mere træls på mobilen (opholder mig nu os meget lidt der så fører mig ikke).
Har dog ikke forsøgt at skrive derfra eller være på chatten (hvor man ikke kunne se hvem der var online før, pga man ikke kunne se det yderst af billedet, håber jeg man kan nu :D ) så de 2 steder kan jeg ikke svare på men kan da nok prøve at undsøge det på et tidpunk om de ting er blevet bedre end før. Men som det ser ud nu for mit vedkommende er der kommet gode ting og dårlige ting både på pc og mobil.
Men det der har irritere mig, var at hvis man brugte flere enheder så skulle man logge ud alle steder hvis man ikke ville logge ind til 100 nye indlæg hvergang man skifte, men det problemt er heldigvis over siden indlæg ikke står som nye efter man har læst dem, det er det mest positive med det nye som jeg er super glad for, så der er da kommet noget meget godt ud af det, den ros skal der gives :)
David
Administrator
Dato: 15/1 2017 10:58

hmm okay.. kan ikke helt forestille mig hvordan det ser ud på din mobil. Har du lyst til at skrive hvilken model/mærke det er så jeg kan undersøge det?:) Kan fint logge ud/ind på de android mobiler jeg har prøvet, hvor forsiden også er ok... Men det kan være at det er en lidt ældre model du bruger?
mbh
Dato: 15/1 2017 16:38

Det er en samsung galaxy xcover 3 (så det er ikke en ældre model), og har forsøgt på en windows phone (styresystem vison kan jeg ikke huske på den model), forsiden er lige træls på de begge når man skal læse noget på forsiden men dog flot (men upraktisk) med det logo som næsten er det eneste jeg kan se, men som sagt så opholder jeg mig ikke på forsiden, så betyder ingenting for mig, måske for andre.
Men problemet på mobilen er at hvis man viser mobiludgaven så kan man(jeg) ikke få det frem med logud og "min profil" og det der medmindre man holder inde på den pil, og så kan ikke trykke på mulighederen for når man fjerner fingeren fra pilen så forsvinger de muligheder igen medmindre man bruger pc-udgave, og så er ingen problemer med at bruge siden, dog bare træls at læse pc-vison på mobilen hvilket det er på mange sider.

Men hvis jeg får tid, så skal jeg nok prøve iaften at teste så meget på siden som jeg kan, med den xcover3 (som jeg normalt bruger) og med en nokia windows phone og så med microsoft mobil (de næsten ens) og vil prøve chatten og skrive indlæg i forum og vedhæfte billeder og rode med profilen på dem alle 3 og melde tilbage om det virker fornuftig. Vil måske os prøve med min tablet (en af de første fra samsung) hvis jeg kan få liv i den.
Nu ved jeg så ikke om i har ændre på noget siden jeg brugte min mobil sidst men det var kort tid efter opdatningen.
David
Administrator
Dato: 15/1 2017 16:57

okay det er underligt... http://quirktools.com/screenfly/#u=http%3A//vegetarkontakt.dk&w=360&h=640&a=39 det ser ikke sådan ud? :) prøv pc visning og så derefter mobilvisning igen, så siden bliver helt opdateret og ikke viser et gammelt layout..
mbh
Dato: 15/1 2017 17:17

nej det ligner ikke ret meget det eller jo det ligner men jeg har meget mindre med af forsiden
Skovnød
Forum-indlæg: 54
Område: Fyn
Dato: 4/2 2017 21:31 | Indlæg redigeret den: 4/2 2017 23:19

Jeg savner de flotte smillies som Benjamin selv har designet (flot arbejde) >> :$ <<

Der er kun en enkel tilbage som står alene tilbage sammen med de nye grimme
som er kopieret et sted fra --- fantasiløs :-(
Tidligere magt fik det spoleret :-(

Ros til dem som har gjordt siden pæn igen
som ikke har farvede simpel glimmer :-)
mbh
Dato: 8/2 2017 15:47

Engang imellem er der problemer med chatten, der står alt mulig mærkelig, det forsviger dog efter noget tid og det var for noget tid siden, og jeg kunne ikke gå ind på resten af siden efter jeg gik af chatten. Stod os der var en logge på kort tid efter det der stod i chatten og det var os noget mærkelig vedkommene stod til at !hede" siden det ligne det han skrev.
Er det fordi i tester chaten eller fordi der en fejl? :)
mbh
Dato: 12/2 2017 09:46

Ville lige høre om det er mening at de alm bruger kan kunne se der kommer nyt under administrator tråden? Ved ikke om det er mig der er sær men det irriterer mig at jeg kan se der er komme nye indlæg jeg ikke kan læse. Håber det er okay jeg lægger den herind siden det er sket efter opdatningen og jeg ikke gider lave en helt tråd til det :)-

David
Administrator
Dato: 15/2 2017 23:39 | Indlæg redigeret den: 15/2 2017 23:42

skal mene at det er fixet nu.. tak for din hjælp ^_^