Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Personlig chikane

Siden

Aros
Forum-indlæg: 599
Område: Århus
Dato: 31/3 2017 22:29 | Indlæg redigeret den: 31/3 2017 22:29

Ved ikke hvor man melder personlig chikane. Men jeg har alene i dag fået 10 beskeder fra skovnød, der ikke tjener andet formål end personlig tilsvining. Mener ikke jeg har gjort skovnød noget, og jeg ønsker ham ikke noget ondt. Har mere ondt af ham, og er selv ret ligeglad med hvad han mener om mig. Men da han jo også kan skrive til andre, der måske kan tage det personligt, og evt blive kede af det, synes jeg det skal stoppes nu. På et tidspunkt var han f.eks ved at være på nakken af en der er kun er 12 , så det går ikke. Her er de beskeder han har sendt til mig bare i dag:

Skovnød:
knold du er

Skovnød:
verdensmand

Skovnød:
opmærksomhedskrævende -- ja du er

Skovnød:
uden situationsfornemmelse

Skovnød:
Bad Guy

Skovnød:
Mr. President!

Skovnød:
Jeg hader dig

Skovnød:
Off Topic Skribent

Skovnød:
Du ligner en som er 10 år ældre

Skovnød:
Faldskærmsudspringer .. virkelig imponerende .. hehe

KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1572
Område: KBH
Dato: 1/4 2017 10:01

Du kan rapportere det her; https://vegetarkontakt.dk/forum/siden/137887-brud-af-retningslinjer

Det vil langt fra være første gang at Skovnød (tidligere oprettet som "Unit", "Easy/IAS" og "Easy") bliver nævnt i den tråd. Men han er her jo stadig, så du spilder måske din tid ved at rapportere det...
Aros
Dato: 1/4 2017 10:19

Hejsa, tak for oplysningen, det er hermed gjort. Ja han kan jo selvfølgelig bare oprette sig igen og igen under diverse navne. Men så har jeg ihvertfald gjort hvad jeg kunne fra min side

Marcus
Forum-indlæg: 3046
Opskrifter: 2
Område: KBH
Administrator
Dato: 1/4 2017 11:34 | Indlæg redigeret den: 1/4 2017 11:34

Jeg har lige bragt det op blandt de øvrige moderatorer. Det er selvfølgelig slet ikke okay! Har som KTB også stærkt mistænkt Skovnød for at være Easy der er tilbagevendt.
Aros
Dato: 1/4 2017 19:28

Hej Marcus, det lyder godt
Benjamin
Forum-indlæg: 651
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 1/4 2017 19:43 | Indlæg redigeret den: 1/4 2017 21:11

Har tidligere i en pm bedt ham stoppe med personangreb, samt skrevet det i en tråd, så et ban er nok på sin plads. Især hvis det er Easy der er vendt tilbage..
Benjamin
Forum-indlæg: 651
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 1/4 2017 21:10

Så er profilen slettet / deaktiveret. Det er vidst uden tvivl Easy, det har han selv skrevet..
Aros
Dato: 6/4 2017 13:53

Ja så kan man bare satse på at han ikke vender tilbage under en nyt navn. Men på et tidspunkt gider han vel ikke mere. Det kan man da håbe