Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Samlet liste, med ønsker til forbedringer af siden

Siden

Sider: 1 2 3 4 > >>
Benjamin
Forum-indlæg: 667
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 5/3 2010 07:34 | Indlæg redigeret den: 5/3 2010 07:36

Her kan I skrive alle de ting, som du synes mangler her på siden eller ikke fungerer godt nok.
Har også lige et spørgsmål: hvad synes i om længden af trådene, inden de bliver delt op, og de fortsætter på side 2?
Så ønsk løs. Men helst noget der er nemt at lave..;)
Leif Varmark
Forum-indlæg: 3649
Område: Sjælland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 5/3 2010 11:40 | Indlæg redigeret den: 5/3 2010 11:41

1 Ved søgning står der f.eks. »30 hits«, men det er der aldrig, altid færre. How comes?

2 Kan du få siden til at vise flere specialtegn - > (større end) og den slags? Det kokser også, når man paster fra andre tekster.

3 I »Vis prøve« kommer der altid en masse skråstreger ved apostrof (\'), det er irriterende, men dog ikke så vigtigt...

4 Jeg kunne godt bruge en søgemulighed til mine egne guldkorn...
Pia2
Forum-indlæg: 251
Område: KBH
Dato: 5/3 2010 11:56

Min oplevelse er, at siden er langsom, og det kunne skyldes, at der er så fantastisk mange indlæg - et positivt problem :). Kunne måske løses ved at arkivere gamle tråde ud. Med den nye side, hvor der kommer til ligge artikler mv, kan alle de gode indspil fastholdes der, og så mister vi reelt ikke noget.

Enig med Leif: en funktion i profil, hvor man kan søge egne indlæg frem, ville være super.

Og ellers synes jeg godt om et relativt low-tech site uden for mange gadgets (som ofte giver problemer...)!
Daniel
Forum-indlæg: 581
Opskrifter: 1
Dato: 5/3 2010 12:55 | Indlæg redigeret den: 5/3 2010 12:55

Jeg så gerne "Ikke oplyst" og "Andet" tilføjet til profilredigering under "Køn". :)
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Opskrifter: 7
Dato: 5/3 2010 13:12

En funktion ligesom opskrifterne hvor man kan skrive om en restaurant, cafe, butik eller lign. (både dansk og udenlandsk) herunder kan andre brugere skrive deres kommentarer/anmeldelser... Så kan man lige se hvor andre går hen og spiser, køber tøj og lign. og vi er fri for alle de 300 nye tråde fra folk der søger vegetar restauranter og veganske sko (altså inkl. mig selv).

Chatten kunne osse bruge lidt opdatering f.eks. lyd når nogle skriver, ikoner, den driller ofte når der er mange på (hvilket der heldigvis ofte er... ;) )

og så kunne jeg godt tænke mig at det ville være nemmere at uploade billeder f.eks. direkte fra min iphoto...

kh Anja
TobiasElof
Forum-indlæg: 402
Opskrifter: 3
Område: Odense
Moderator
Dato: 5/3 2010 14:08

en kategori der hedder "strikt vegetar"
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Opskrifter: 3
Dato: 5/3 2010 14:10

Jeg kunne godt tænke mig en feature som gør man kan se hvem der har luret ens profil ;)
bare for at holde dating delen af vegkon ved ilden hehe.
Ellers har jeg ikke nogle ønsker
Mvh lund
Rottelotte
Forum-indlæg: 58
Dato: 5/3 2010 14:12 | Indlæg redigeret den: 5/3 2010 14:13

Lund -ej shit altså!
Heisenberg
Forum-indlæg: 74
Dato: 5/3 2010 14:12

Antallet af nye posts i forummet ikke nulstiller sig når jeg logger på. Jeg tænker specifik på linket øverst oppe, hvor der står "Forum (tal)". Tallet nulstiller sig først når jeg logger ud og derefter ind igen. Det er petitisser, men dog stadig en smule irriterende.
PlanteædendePlante
Forum-indlæg: 1188
Område: Århus
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 5/3 2010 14:25

Måske var det en mulighed at lave flere chat-rum når vi er mange på? Det kan af og til blive rimelig hektisk synes jeg, nærmest umuligt at følge med i snakken...
Amaru
Forum-indlæg: 53
Opskrifter: 2
Dato: 5/3 2010 15:28

- mulighed for at slette en tråd man har oprettet

- mulighed for at finde frem til de tråde man har skrevet i. f.eks. en knap der blinker "nye hændelser" og som så fører en til de tråde der er kommet nye besvarelser i efter man selv har skrevet..

-
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1590
Dato: 5/3 2010 17:28

mulighed for at slette en tråd man har oprettet

Det synes jeg vil være uhensigtsmæssigt, medmindre at funktionen deaktiveres når/hvis der kommer svar. Den funktion kunne potentielt fjerne en masse tråde som andre en tråd-starter kunne have glæde af.
KeepTexasBeautiful
Dato: 5/3 2010 17:30

Og ja, det er lidt irriterende at visse specialtegn ikke kan vises på siden.
JensD
Forum-indlæg: 2350
Dato: 7/3 2010 12:35

Jeg synes det burde være muligt at se de 10 eller 20 nyeste opskrifter. Som det fungerer lige nu, så forsvinder de nye opskrifter lynhurtigt og så kan de være svært at finde dem. Med mindre man falder over dem tilfældigt. Men jeg vil gerne have mulighed for at se alle de nye opskrifter og det kan godt være svært at følge med.

Men jeg synes at trådenes længde er helt fin. :D
Leif Varmark
Dato: 9/3 2010 11:18

Jeg kunne godt tænke mig, at man helt og fuldstændigt kunne slette det indlæg, man lige har skrevet, så man ikke kan se, at der har været skrevet noget. Som det er nu, kan man kun slette teksten, og det ser jo noget åndssvagt ud med et tomt indlæg...

Så kunne jeg tænke mig, at man kunne ændre titlen på en tråd, man har oprettet...
Klidmonsteret
Forum-indlæg: 1150
Opskrifter: 11
Område: Århus
Dato: 9/3 2010 16:01

Men hvis man helt sletter et indlæg, så er det super forvirrende, hvis andre har kommenteret på det senere hen.

Hvis teksten kun slettes, kan man jo i det mindste gætte sig lidt til, at det nok har været det indlæg, der blev kommenteret på...
Helene2
Forum-indlæg: 326
Dato: 9/3 2010 17:27

Efter hvad jeg kan forstå kan man ikke søge konkret efter bestemte profiler, og den mulighed kunne måske være fin at have. (Ihvertfald hvis ikke lunds forslag kommer igennem :D ) Altså en søgefunktion hvor jeg kan skrive f.eks "Benjamin" i søgefeltet og få Benjamins profil frem efter at have trykket på "søg".
(Som det er nu kan man godt søge profiler efter kriterier men ikke efter navn, og et andet sted kan man søge profiler efter hvilke ord de nævner i profilteksten. Det tog mig i øvrigt lang tid at finde ud af det sidste der, jeg kunne ikke forstå hvorfor der kom alle mulige andre profiler frem end lige netop dem som jeg søgte efter :$
KeepTexasBeautiful
Dato: 9/3 2010 17:56

Jeg synes at muligheden for at give sit indlæg en "overskrift" er unødvendig og til tider endda meget forvirrende.
Leif Varmark
Dato: 9/3 2010 20:52

Rix - ja, jeg mener også kun, når der ikke er svaret på det. Men det er måske ikke muligt...

Rasmus - enig...

Så er det også ærgerligt, at når man kopierer et sted fra, så forsvinder fed- og kursivskrift, og så må man tilføje det igen, hvis man orker.

Og - er det ikke muligt med et andet fed- og kursivsystem? Bedst ville jo være som i tekstbehandlingsprogrammerne, hvor man markerer sit ord og så klikker på en ikon.
DenBlaaKat
Forum-indlæg: 765
Opskrifter: 8
Dato: 10/3 2010 07:27

Enig med Anja, Leif og Benizakuras nederste idé :)
Sider: 1 2 3 4 > >>