Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Samlet liste, med ønsker til forbedringer af siden

Siden

Sider: << < 9 10 11 12 13 14 15 > >>
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Område: Sjælland
Dato: 23/12 2012 01:14 | Indlæg redigeret den: 23/12 2012 01:31

@Stjernestøv:
Nu har jeg tilføjet "Aseksuel", og får tilføjet enten den ene eller de to køn-valgmuligheder. (Men det kan godt tage lidt tid, da det har vist sig at være mere kompliceret.) Men synes du også "panseksuel" skal tilføjes? Det er måske lidt problematisk at biseksualitet antager at der er to, klart definerede køn, som ikke harmonerer med valgmuligheden "anden" for transseksuelle? Hvad synes du?

Ret: Opdagede jeg var for langsom til at opdage spørgsmålet. Men vi var vidst alligevel enige :)

...kunne man, ud over bare at fjerne postnummeret, måske erstatte det med "By"? "Område" er måske stadig relevant ift. hurtigt at se landsdelen, hvis man ikke lige kender eks. "Bølling"?

Jeg kan bedre lide postnummer end by. Postnummer er tilpast specifikt til at man har en rimelig ide om hvorhenne, vi befinder os, uden at man faktisk ville kunne finde en, kun ud fra det. Der er rigtig stor forskel på hvor præcist man fortæller hvor man bor henne, hvis spørgsmålet er "By". Kommer man fra København, Århus, Odense eller bare en semistor by (i dansk målestok), er man jo stadig ret anonym. Kommer man fra en by med 100 indbyggere kan man til gengæld stort set finde personen, bare ved at kigge på bynavnet.
Marcus
Forum-indlæg: 3071
Opskrifter: 2
Område: KBH
Administrator
Dato: 23/12 2012 09:07

Jeg har også fået tilføjet "Panseksuel" nu.

Klart. Jeg tænker heller ikke man skal udfylde postnummer eller by, da jeg klart støtter muligheden for anonymitet! :) Men postnummer er bare en noget mere abstrakt beskrivelse af hvor man kommer fra. Hvis det var by, ville jeg bare lave det til et tekstfelt man selv kan udfylde, eller lade være med. Men egentlig betyder det heller ikke det store, så måske det er ligegyldigt at ændre. Jeg tænker egentlig bare at postnumre ikke er særlig relevante, andet end når man netop ønsker at sende noget med posten.
sax
Forum-indlæg: 374
Område: Nordjylland
Dato: 26/12 2012 08:28 | Indlæg redigeret den: 26/12 2012 12:17

Søde søde Pia, spis så den skumfidus.
Jeff
Forum-indlæg: 1943
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 26/12 2012 09:01 | Indlæg redigeret den: 26/12 2012 09:30

Jeg mener, muligheden for at rette ting er enormt attractiv.
Trine T
Forum-indlæg: 368
Opskrifter: 1
Dato: 26/12 2012 10:06

Hvor er det dejligt, at der sker forbedringer og ændringer herinde. Det har virkeligt været tiltrængt længe. !ja til Chizai og Marcus!

Her er lidt til ønskelisten:

Afstemningsmulighed - altså at oprette en tråd som en afstemning. Jeg synes at der har været en del tråde, hvor temaet egnede sig godt til en afstemning. Man skal naturligvis stadig kunne skrive indlæg i tråden, men første post er en afstemning-mulighed.
Kunne også bruges i forbindelse med nye tiltag/ændringer på siden, hvor forskellige forslag ryger til afstemning. Det kunne give et hurtigt overblik over, hvad som er mest ønsket og tiltrængt. Måske særligt ved de lidt større ting, som kræver en prioritering at gå i gang med.

Oversigt over de tråde, man selv deltager i - gammel kending, men det kunne stadig være rart :)
Easy/IAS
Forum-indlæg: 436
Dato: 26/12 2012 11:26 | Indlæg redigeret den: 27/12 2012 09:41

Søde søde sax -- undskyld - mit indlæg behagede dig vist ikke

---------------------------------------
Til de uforstående -- det er bare lidt banal dårlig pingpong
(skriv - slet og skriv på ny )
som Jeff nedenunder skrev udfra ( som er ganske udmærket )
og mig selv efterfølgende
Jeff
Dato: 26/12 2012 12:12 | Indlæg redigeret den: 26/12 2012 12:15

Derudover synes jeg, at man ikke forbedrer adfærd gennem teknisk regulering men gennem bevidsthed, i de fleste tilfælde i hvert fald.

Teknisk regulering og forhindringer bliver hurtigt til lappeløsninger, der tit har mange uønskede bieffekter, som rammer mange flere "uskyldige" end de gør noget godt.
Easy/IAS
Dato: 26/12 2012 18:46 | Indlæg redigeret den: 26/12 2012 19:20

Jeg forsøger at vende skuden i den rigtige retning - men alligevel
møder jeg skarphed
Skal der smides mere brænde på bålet ?
Godt nok er vi voksne mennesker - men den pædagogiske -
rækkevidde kommer vi langt med ;)
Selvfølgelig skal vi have muligheden for at rette og redigere -
af flere gode årsager
F.eks. pinlige stavefejl ;)

http://vegetarkontakt.dk/?-hvem-er-de=132713#il132757
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Dato: 26/12 2012 19:43

Så er jeg ret ligeglad med hvorvidt by og/eller postnummer er noget, man kan skrive eller ej. Jeg tror, jeg har brugt postnummer nogle enkelte gange, fordi jeg var nysgerrig, om der var nogen, der boede tæt på (hvilket på landet er lettere at finde ud af med postnummer, da det ikke er til at vide, hvad der ville stå i "by"'). Men det er så også det.
PlanteædendePlante
Forum-indlæg: 1188
Område: Århus
Dato: 26/12 2012 21:18

Jeff sagde: Derudover synes jeg, at man ikke forbedrer adfærd gennem teknisk regulering men gennem bevidsthed, i de fleste tilfælde i hvert fald.

!ja
Easy/IAS
Dato: 27/12 2012 09:35

!ja
Leneb
Forum-indlæg: 15
Opskrifter: 4
Dato: 27/12 2012 12:37

Jeg undrer mig over, at top 10 listen over de mest populære opskrifter, aldrig ændrer sig? Der må da være en fejl der?
GreenEnergy
Forum-indlæg: 944
Dato: 28/12 2012 03:26 | Indlæg redigeret den: 28/12 2012 03:29

syntes det er mega irriterende når folk har ens profilbilleder :@ seriøst det er må der kunne gøres noget ved!!
Jeff
Dato: 28/12 2012 08:53

Måske blev det sagt før, men hvad med "embedding" af videoer med embed codes?
Druid
Forum-indlæg: 132
Område: Andet
Dato: 28/12 2012 13:15

jeg kunne godt tænke mig at man kunne favorite tråde lidt ligesom websider så man nemt kunne finde dem igen selv efter de er gået døde
sax
Forum-indlæg: 374
Område: Nordjylland
Dato: 29/12 2012 09:32

Ang. muligheden for at kunne redigere sine indlæg til evig tid:

Hvad jeg mente var blot, at jeg synes muligheden kan ødelægge meningen i en tråd. At det skulle hjælpe på en forbedret adfærd var blot noget jeg smurte på, i håb om at nogen så det som en bonus. Desuden er der jo massere af andet teknisk regulering her. ;D

Problemet er at når man efter flere dage/mdr. kan ændre i et tidligere skrevet indlæg, kan man også ødelægge meningen med de efterfølgende svar. Dette er lettere frustrerende for sådan en som mig, der ikke nødvendigvis kigger i forumet hver dag. Så det jeg ønskede var såmænd blot at det kunne blive, som det er kutyme på alle andre fora jeg har besøgt, at man kan redigere sit indlæg i et begrænset tidsrum efter det er skrevet, så man netop har mulighed for at rette stavefejl eller fortryde, og det derefter bliver låst. Et forslag kunne f.eks. være 10-30 min. Det burde da give betænkningstid nok til de fleste.
Jeff
Dato: 29/12 2012 10:41 | Indlæg redigeret den: 29/12 2012 10:42

Jeg synes alligevel, at vi skal kunne leve med disse ulemper.

At kunne rette indlæg har også mange positive effekter for vores diskussioner.
GreenEnergy
Dato: 30/12 2012 22:32

syndes bare det er fucking uoriginal at stjæle andres profilbillede :@
GreenEnergy
Dato: 30/12 2012 22:33

Jeff tillykke med de 1000 indlæg !ja
nicholai
Forum-indlæg: 87
Opskrifter: 1
Område: Sønderjylland
Dato: 31/12 2012 21:08

Seriøst, det er så fucking uoriginalt at kopiere PB'er. Det bør der kunne gøres et eller andet ved.
Sider: << < 9 10 11 12 13 14 15 > >>