Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Samlet liste, med ønsker til forbedringer af siden

Siden

Sider: << < 10 11 12 13 14 15 16 > >>
Earthling
Forum-indlæg: 1079
Område: KBH
Dato: 31/12 2012 23:51

Jeff
men hvad med "embedding" af videoer med embed codes?

!ja Would love to see that too, and have often wondered why it´s not possible here on VK...
Much more inviting and interesting.

Sax
man kan redigere sit indlæg i et begrænset tidsrum efter det er skrevet, så man netop har mulighed for at rette stavefejl eller fortryde, og det derefter bliver låst. Et forslag kunne f.eks. være 10-30 min. Det burde da give betænkningstid nok til de fleste.

I speed read/write, sometimes post in a hurry due to lack of time, and only get to re-read my comments much later, well after the 10-30 minute time limit you suggest... Such a limit would give no time to edit errors, etc. Plus sometimes one only comes across information which is very relevant to a comment much later, eg. links. It´s great to be able to go back and add these bits of information without having to post a new comment on what may be a "dead" thread.

LOL, GreenEnergy and nicholai! !ja :D

And MARCUS, a big thanks to you for all your work here and the changes to date !ja :)

Jeff
Forum-indlæg: 1943
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 1/1 2013 10:17

GreenEnergy,

Måske bør jeg stoppe ved 1000, men så ville jeg ikke kunne sige tak!
Marcus
Forum-indlæg: 3075
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 13/1 2013 15:02

Jeg skriver lige lucifers forslag herind, så jeg kan huske det:
hej marcus

måske det kunne give et mere deltalieret billede (hvis man har interesser i det), hvis man lavede en der hed
religion/andet i stedet for religion. jeg har selv valgt andet fordi jeg ikke mener det høre ind under regelion
og jeg tænker også at andre har gjort det samme feks. er det måske heller ikke alle der mener at ateist høre ind under religion.

bare en tanke vh lu

Fra: http://vegetarkontakt.dk/?-lidt-statistik=59851#il134205
Marcus
Administrator
Dato: 14/1 2013 19:38

@Redigeringsdebatten: (mit svar er kopieret ind fra en anden tråd)
Jeg er faktisk helt enig med Sax ift. redigeringer på lang sigt, da jeg synes, det er ærgeligt og irriterende, når gamle indlæg slettes og redigeres på den måde, så gamle tråde bliver ødelagt. Jeg synes bestemt man skal ha' mulighed for at få fjernet følsomme oplysninger såsom ens rigtige navn(!), men derudover synes jeg, en begrænsning på redigeringer på en dag eller en uge eks., ville være positivt.
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Dato: 16/1 2013 18:39

jeg synes det er lidt ærgerligt at man ikke kan se længere i de enkle svar boxe hvad emne og tråd går ud på,
når man sider og læser glemme man tit hvad det enligt var for en tråd og hvor man er kommet til og hvad det gik ud på.

det er som om man har fjernet milepælene/bogmærke.

vh lu
T-rex
Forum-indlæg: 571
Opskrifter: 38
Område: Århus
Dato: 17/1 2013 00:36

Kig øverst i dit browservindue, der står det ;)
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Dato: 17/1 2013 15:41

:) dårligt set af mig, tak.
Earthling
Dato: 17/1 2013 17:59

Marcus
Jeg synes bestemt man skal ha' mulighed for at få fjernet følsomme oplysninger såsom ens rigtige navn(!), men derudover synes jeg, en begrænsning på redigeringer på en dag eller en uge eks., ville være positivt.

A day is too little , I think. Make it a week, if you must, or at least three or four days :)
T-rex
Forum-indlæg: 571
Opskrifter: 38
Område: Århus
Dato: 18/1 2013 02:40 | Indlæg redigeret den: 18/1 2013 02:41

Jeg synes, muligheden for at redigere i sine indlæg længere end den første time er komplet unødvendig og i værste tilfælde rigtig skidt for debatterne. Jeg ser ofte brugere, der redigerer større passager i deres indlæg, efter andre har svaret. Udover at det er dårlig stil, så er det også forvirrende at læse og svært at arbejde med, hvis man deltager i debatten. Jeg vil gerne kunne regne med at det jeg skriver ikke pludselig bliver opfattet anderledes, fordi en bruger har valgt at redigere sit indlæg, der kom før mit.

Hvis man har skrevet et indlæg som man kan stå ved, er der ingen grund til at kunne ændre i det. En time til stavefejl, indskydelser og evt. at fortryde må være rigeligt. Man kan altid skrive et nyt indlæg, hvor man uddyber (eller simpelthen vente til man har formuleret hele sit indlæg og er tilfreds med det), der er ingen god grund til at der skal kunne tilføjes senere og det skaber en masse problemer, når folk vælger at slette eller ændre på indhold.
Earthling
Dato: 18/1 2013 17:27 | Indlæg redigeret den: 18/1 2013 17:28

Fair enough comment, T-rex. I generally agree. I normally only edit my comments because of grammatical and/or spelling errors, and occassionally add in appropriate links which are directly relevant to my comment and don´t change the general content/context.

Still, I find your suggestion of an hour VERY limited especially if one is a speed reader/writer (like me) and only discovers the mistakes a few days later!!!

Time is often short as well when it comes to writing comments. And if one waits as you suggest to post a comment until one is completely satisified with it, it may be irrelevant as the topic in question might have moved on. That limits discussion and may mean some people with something valuable to say won´t be heard.
Acai-Maria
Forum-indlæg: 1689
Opskrifter: 7
Dato: 20/1 2013 16:45

Jeg har lidt problemer med at jeg ikke kan se hvor længe folk har været medlemmer her på siden eller hvornår de har oprettet en profil. Er dette muligt at synliggøre på profilen? Det er især svært nu hvor man ikke kan se hvor mange indlæg folk har skrevet.
Jeff
Forum-indlæg: 1943
Dato: 20/1 2013 17:22 | Indlæg redigeret den: 21/1 2013 07:38

Det er interessant at se, hvordan man prøver at styre adfærd med tekniske løsninger.

Jeg synes, at det er trist, at man holder hinanden for så suspekt, helt uden tillid.

Lad folk skrive og rette som de vil. So what?

Jeg vil faktisk hellere have indlæg som kan læses og giver udtryk af det som autoren mener end noget andet.

Det virker ikke andet end småligt og grimt, at I vil lave regler for at begrænse hinandens frihed, hvor ingen eller intet skades.

If you are so worried about somebody changing their position in their former post, then learn to capture their points in your replies, even by citing them in your post where they can't be changed. Take a fuckin' screenshot. Geez, this is so petty...

ChiZhai
Forum-indlæg: 292
Administrator
Dato: 20/1 2013 19:05

Jeg har lidt problemer med at jeg ikke kan se hvor længe folk har været medlemmer her på siden eller hvornår de har oprettet en profil. Er dette muligt at synliggøre på profilen? Det er især svært nu hvor man ikke kan se hvor mange indlæg folk har skrevet.

Det er teknisk muligt og den fornødne data er allerede gemt i databasen for hver bruger. Så hvis det er noget folk er positivt stemt overfor kan det sagtens lade sig gøre.
Mht. antal indlæg, så kommer det på igen inden længe - så snart den nye kode er testet og implementeret.
Indtil da kan man få en idé om hvor længe en bruger har været på siden ved at kigge på det unikke ID brugeren har (hvis du kigger på en brugers profil står der i adressefeltet "id=N". Jo højere N er, jo nyere profil).
dgj
Forum-indlæg: 352
Dato: 20/1 2013 20:17

Enig med Jeff og så synes jeg det er en fin idé at man kan se hvornår man selv og andre er oprettet.
Acai-Maria
Forum-indlæg: 1689
Dato: 21/1 2013 21:07

Okay super, det vidste jeg ikke.. det er umiddelbart fint nok til mig. For det er mest i forbindelse med dem som bare opretter en profil for at købe billig vandkefir;)
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Dato: 27/1 2013 22:38

Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg pludseligt er et ?
Marcus
Administrator
Dato: 27/1 2013 22:41 | Indlæg redigeret den: 27/1 2013 23:12

Hvad mener du? Et spørgsmålstegn? Hvor?
Amy
Forum-indlæg: 567
Dato: 28/1 2013 11:25

Jeg tænkte på om det kunne være godt med et nyt emne/underforum eller hvad de hedder, som hedder "Uddannelse" eller sådan noget. Så kunne man blive inspireret af hvad folk er i gang med og stille spørgsmål. Jeg tror jeg er langt fra den eneste der er meget i tvivl om "hvilken vej" jeg vil, mest fordi jeg har svært ved at gennemskue uddannelsesjunglen.
Og så kunne man måske også finde andre veggies på sin uddannelse/arbejdsplads hvis nu den er meget stor og man føler sig som "ene gulerod i kødpølse-flokken".

Ville det være teknisk for besværligt?

Har i nogle kommentarer (alle!)? :D
ChiZhai
Forum-indlæg: 292
Administrator
Dato: 28/1 2013 14:19

Amy: Rent teknisk er det ikke særlig besværligt at oprette et nyt underforum. Jeg tænker mere om det måske ikke er et for snævert emne til at retfærdiggøre sit eget underforum. Men lad os høre hvad andre synes :)
Olivia
Forum-indlæg: 8
Område: Vestjylland
Dato: 28/1 2013 17:24

Synes godt der måtte komme et lille poplyd eller at den skriver i fanen når man chatter med nogen, for oplever at folk bliver sure fordi man ikke svarer fordi man ikke tænker over det når man laver andre ting samtidig :-)
Sider: << < 10 11 12 13 14 15 16 > >>