Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Samlet liste, med ønsker til forbedringer af siden

Siden

Sider: << < 11 12 13 14 15 16 17 > >>
Jeff
Forum-indlæg: 1943
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 3/2 2013 11:24 | Indlæg redigeret den: 3/2 2013 11:25

Måske kunne man oprette en kategori i forummet for miljø- og naturpolitik, økologisme, økologisk landbrug, permakultur, bærdygtighed, osv.

Efter min mening var det lige så vigtig en kategori som "kunst og kreativitet" eller "humor" for siden, da jeg tror der findes stor interesse for disse emner her på siden.

Serenity
Forum-indlæg: 1671
Område: Nordjylland
Dato: 3/2 2013 16:55 | Indlæg redigeret den: 3/2 2013 16:56

Er det mon muligt, at få tilføjet pastafarianer som en mulighed under religion?
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Opskrifter: 3
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 4/2 2013 13:08

Haha :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
indica_
Forum-indlæg: 18
Dato: 4/2 2013 20:20

Jeg kunne godt ønske mig at kunne vælge 'Ingen' under religion/tro.
Og så savner jeg, som andre, muligheden for at vælge 'Single' - uden tilfreds eller på udkig.
Serenity
Dato: 4/2 2013 22:54

indica juul
Hvorfor? Enten er man tilfreds med at være single, eller også er man på udkig efter en partner. der kan ikke være noget midt imellem.
indica_
Forum-indlæg: 18
Dato: 4/2 2013 22:56

Det synes du måske ikke. Men det er vi altså nogen der synes.
Jeg er hverken desperat efter en kæreste, eller afvisende overfor en mulig bejler.

Jeg er bare single!
Anderkisten
Forum-indlæg: 520
Område: Århus
Dato: 5/2 2013 09:46

Afledt af indica's havetråd, så syntes jeg det bør have sit eget underforum.
Anderkisten
Forum-indlæg: 520
Område: Århus
Dato: 11/2 2013 14:25

Ved ikke om det er foreslået før, men hvis vi kan få lavet sådan, at vi i kommentarfeltet kan trykke på feks en knap for citeret tekst, og så kommer de to mark-up feltet ned.
Som det er nu, så hvis jeg skal citere noget, så kopierer jeg f.eks det jeg vil citere, når jeg så er kommet over kommentarfeltet, så ender det ofte med at jeg går op og kopiere (citat)Citeret (/citat) ned, men så ender jeg selvfølgelig med at slette det jeg netop havde kopieret for at sætte det ind.

Ok, vildt dårligt formuleret, men håber i forstår.
Shinobi
Forum-indlæg: 106
Dato: 17/2 2013 23:04

Enig med Anderkisten. :)
Hvis jeg da har forstået det rigtigt - som hvis jeg for eksempel vil svare på anderkistens indlæg, så skal der være en mulighedfor, at jeg i hans indlæg kan trykke "citer/besvar" :)?
Lilith
Forum-indlæg: 61
Dato: 14/3 2013 17:17

Hvad med en knap som blokerer en bruger man ikke ønsker kontakt med i sine privatbeskeder? Sådan a la Facebook?

Kan godt se det ville blive lidt besværligt, da der findes de forskellige tråde man uheldigvis kan 'møde' vedkommende, men bare det bliver lavet i ens privatmail, så er der ingen ko på isen :)
Easy/IAS
Forum-indlæg: 436
Dato: 14/3 2013 17:35 | Indlæg redigeret den: 14/3 2013 18:19

Jeg syntes også at det er træls at få beskeder på sin private indbakke
som folk ikke tåler at få svar på
Men anser det ikke som ikke som et problem - nærmest tværtimod :D

>>>>> LOOOOL <<<<< :D
Lilith
Forum-indlæg: 61
Dato: 14/3 2013 17:42

Få indført denne blokeringsenhed nu.....PLEASE

Ham der EASY/IAS er blokeringsmoden fra min side.
Pawa
Forum-indlæg: 578
Opskrifter: 1
Dato: 14/3 2013 21:14

Ja, der kommer sådan en knap i, lad mig lige se (*uhhhm, kigger på listen), den er skemalagt til at blive indført omkring 2017, +/- lulz

Du må leve med det! ^_^
Serenity
Dato: 15/3 2013 19:23

Jeg synes stadig at pastafarianer burde være en valgmulighed under religion. Det er da lige så meget en religion som ateisme er. Bliver den mon tilføjet? :D
Marcus
Forum-indlæg: 3072
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 15/3 2013 20:20 | Indlæg redigeret den: 15/3 2013 21:20

Serenity: Altså jeg skal ikke kunne sige hvad de andre siger, men umiddelbart tænker jeg netop at ateisme rammer pastafarianernes religion/anti-religion meget godt? ;)

Mange gode forslag. Ift. at tilføje kategorier synes jeg det problematiske er, at der allerede er så mange, så det er ret uoverskueligt. Men måske hvis vi finder en bedre måde at organisere/vise dem på. Jeg synes "miljø- og naturpolitik, økologisme, økologisk landbrug, permakultur, bærdygtighed," er en god idé, og den kan måske også inkludere "have", som du foreslår, Anderkisten? Hvad kunne den i så fald hedde, og hvad kunne beskrivelsen være?

Ift. at tilføje forum-kategorien "uddannelse" tænker jeg umiddelbart også, det lyder lidt snævert? Hvis den evt. kunne kategoriseres sammen med noget andet relevant. Måske "Vegetarisme og omverden"? Hvis søgningen fungerede bedre ville det også hjælpe ift. lettere at kunne overskue forummet. Og måske også mere moderation ift. spam/indholdsløse indlæg.

Ift. fed, kursiv, citer tænker jeg på et tidspunkt at de bør gøres til knapper, der automatisk enten indsætter teksten senest i tekstfeltet, eller, hvis man har markeret noget, rundt om det markerede.
Benjamin
Forum-indlæg: 661
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 15/3 2013 21:48

Pastafarianer tilføjet..

Hold tråden fri for off-topic / indholdsløse indlæg!
Jeff
Forum-indlæg: 1943
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 16/3 2013 10:55 | Indlæg redigeret den: 16/3 2013 11:00

Nu hvor vi begynder at indføre fiktive ikke-religioner i listen fordi folk meget gerne vil udtrykke deres ateisme eller religionskritik morsomt ud, så vil jeg gerne spørge igen hvorfor vi ikke kan tilføje "lakto-ovo-vegetar" og "strikt vegetar" uden at eliminere "vegetar" fra listen. Så kan vi bare lade folk finde ud af det selv hvordan de vil beskrive sig. Alle disse udtryk bliver brugt meget bredt og hvis vi kan begynde at lade folk (= én person?) bruge det temmeligt ukendte utryk "patafarianer", så mener jeg, at vi kan give folk muligheden for at bruge disse andre meget bekendte ord, som de fleste folk meget godt kan fortolke uden Google.

Og listen bliver jo ikke længere en listen over religionerne.

Jeg må sige, at jeg tvivler, at serenity noglesinde har praktiseret som pastafarianer eller holder Holiday eller Pastover eller Ramendan som ortodoks.

Men jeg er meget sikker på at mange faste brugere af siden helt bevidst praktiserer strikt vegetarisme, for eksempel. Ikke at tage dem lige så seriøst er for mig ret problematisk.
Benjamin
Forum-indlæg: 661
Administrator
Dato: 16/3 2013 14:26

Personligt synes jeg netop den liste bør holdes simpel.
Har tilføjet muligheden "Andet". Vil lige overveje om den skal ændres yderligere
Herfra tager vi denne debat i dette emne:
http://vegetarkontakt.dk/?-kostvalgmuligheder=132994
dompap
Forum-indlæg: 364
Dato: 7/4 2013 19:56

jeg ønsker mig en ":p" smiley. <3
Marcus
Forum-indlæg: 3072
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 7/4 2013 20:39 | Indlæg redigeret den: 7/4 2013 21:04

De skal jo gerne passe lidt sammen, og jeg synes Vegkons nuværende smiley\'er er ret grimme, så hvad med at finde et andet design, og så tilføje :P der fra?
Det kunne eks. være:

? De er fra FluxBB, så de må være gratis at benytte: http://fluxbb.org/forums/help.php#smilies

Derudover ville <3 og !ja blive der. :$ bliver vist brugt sjældent, så den kan fjernes? (også fordi jeg ikke lige kan se en ækvivalent i det bibliotek jeg henviser til)

Ret: De her er også lidt fede, synes jeg umiddelbart: http://zapodaj.net/images/0c280a1161210.png
Sider: << < 11 12 13 14 15 16 17 > >>