Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Samlet liste, med ønsker til forbedringer af siden

Siden

Sider: << < 12 13 14 15 16 17 > >>
Benjamin
Forum-indlæg: 666
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 8/4 2013 00:45

Har selv designet de nuværende, og du synes de er grimme :@
Hvad bilder du dig ind ;)

Hehe ej det er +6 år siden jeg lavede dem, de trænger vidst til en opdatering.
Synes bedst om de første :)
Marcus
Forum-indlæg: 3075
Opskrifter: 2
Område: KBH
Administrator
Dato: 8/4 2013 00:57 | Indlæg redigeret den: 8/4 2013 01:02

Ja okay, det er imponerende! :) Undskyld. Det kan også være, det bare er mig, der har dårlig smag. Alternativt kan du jo designe en blinke-smiley? :D
Man kunne evt. lave en tråd og høre fleres holdninger til smileys, men hvis de skal listes op direkte som nu, over "Nyt indlæg", er det nok uoverskueligt med mange flere, men man kunne selvfølgelig også lave et link til en liste i stedet for. Men jeg synes det er godt, de ikke er animerede, for det er ret distraherende når man prøver at læse noget.

Ret: Jeg kan bedre li' din gal-smiley end den fra FluxBB.
Benjamin
Administrator
Dato: 8/4 2013 01:23 | Indlæg redigeret den: 8/4 2013 01:25

Hehe det er helt i orden :D Var ment i sjov ingen undskyldning nødvendig :$ Synes selv de kunne trænge til en udskiftning!
Er enig mht den sure BB smiley.
Måske skal vi se lidt på hvilke muligheder der er.
Ja ingen animerede smileys. I det hele taget noget rimelig minimalistisk og ikke for mange.
Kan godt li at de er placeret over indlæget som det er nu.
Men lad os tage det i en separat tråd :)
JensD2013
Forum-indlæg: 305
Område: Sjælland
Dato: 8/4 2013 11:10

Jeg har et stort ønske til siden - jeg ville ønske, at I kunne fjerne alle profiler som har været inaktive i fx 3 mdr. :)
Earthling
Forum-indlæg: 1079
Dato: 8/4 2013 11:19

Jens, give them six months!

Marcus, I like these :@ and :$ even if I don´t have much reason to use them ;)
Marcus
Administrator
Dato: 8/4 2013 11:38 | Indlæg redigeret den: 8/4 2013 11:38

Earthling: Okay. :)

JensD: Okay, det forvirrer mig lidt, det forslag. Hvorfor vil du gerne have det? Jeg tror mange er væk i lange perioder og kommer tilbage igen, og at deres gamle bruger motiverer dem til at komme tilbage, såsom KTB, Malkavia osv. osv., også fordi de så stadig har deres privatbeskeder, og måske kommer de tilbage, fordi nogen, fordi de savner deres deltagelse, fordi de gerne vil være med i en spiseklub, fordi de gerne vil på date med vedkommende eller af andre årsager, netop sender dem en privatbesked, så de får en e-mail, så de vender tilbage. :)
Marcus
Administrator
Dato: 8/4 2013 11:41 | Indlæg redigeret den: 8/4 2013 11:54

Jeg overvejer at oprette en tråd alá denne, men hvor man kun kan skrive sin første-prioritet ift. hvad man synes, der bør ændres, som så måske kan blive fikset hurtigere. Der kunne så evt. laves en afstemning baseret på disse forslag. Det ville ikke nødvendigvis betyde, at det ville blive gjort, da vi måske er uenige, eller det er for tidskrævende ift. resultatet eller noget andet, men det kan også sagtens være, der er mange ting, i synes er vildt frustrerende, vi i virkeligheden kunne fikse ret hurtigt. :) God idé?*

* Jeg tror dog allerede, vi har fikset de mest irriterende ting, eller i hvert fald nogle af de ting, jeg mest kan huske, folk har skrevet, og som jeg selv har været irriteret over. Men så er nye irritationselementer jo rykket op til toppen af listen. :)
JensD2013
Dato: 8/4 2013 13:13

Marcus - hvis man kigger i profilerne, så får man et meget misvisende billede af brugerne. Hvis jeg fx har lyst til at tjekke hvor mange homoseksuelle brugere der er på Vegkon, så kommer der en liste som slet, slet ikke svarer til virkeligheden.

Hvis folk vidste, at inaktive profiler blev slettet efter 3 mdr, så ville det naturligvis være deres eget ansvar at logge ind hvis de vil bevare profilen. Men i stedet for 3 mdr kan det da også være 6 mdr som Earthling foreslår. Og hvis det skal være helt ekstremt, så kan man da også sige et år........ jeg synes bare der skal ryddes op en gang i mellem. På mig virker det underligt og slapt, at man kan finde profiler som ikke har været brugt i flere år.
JensD2013
Dato: 8/4 2013 13:55 | Indlæg redigeret den: 8/4 2013 14:03

Et konkret eksempel: jeg tjekkede lige hvor mange der bor i mit eget postnummer. Det kunne jo være interessant at kende nogle vegetarer eller veganere i nærheden. :)

Her finder jeg Yogina:

Profil oprettet: 15/05 2007
Sidst online: 3/12 2011 08:55

Når jeg ser sådan en profil, så tænker jeg straks, at der trænger til noget oprydning i profilerne. Jeg kan simpelthen ikke se, at det tjener noget formål at bevare denne profil.......... hvem har brug for den? Hvem kan bruge den til noget? Hvilket funktion har den?

Svaret på alle tre spørgsmål er: INGEN!

Når profilen ikke bliver brugt og ikke har noget formål, så synes jeg at den skal fjernes; der er alt for mange af den slags profiler og det er noget rod!
Benjamin
Administrator
Dato: 8/4 2013 18:46

Synes det lyder som en god ide :) Tror det ville være bedst, at sende en email ud til dem som ikke har været logget ind noget tid, og give dem nogle uger til at logge ind. Så derefter slette de profiler som ikke har været online i (noget tid + et par uger).
Man burde lave et automatisk system til dette.

Dog er listen man får når man profilsøger sorteret efter hvornår folk sidst har været logget ind.
Earthling
Forum-indlæg: 1079
Dato: 8/4 2013 23:15 | Indlæg redigeret den: 8/4 2013 23:15

Når profilen ikke bliver brugt og ikke har noget formål, så synes jeg at den skal fjernes; der er alt for mange af den slags profiler og det er noget rod!

Completely agree, Jens! !ja
Jeff
Forum-indlæg: 1943
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 20/4 2013 10:59

Kan vi få understregning (er det et ord?) af text qua ___ eller lignende?
Marcus
Administrator
Dato: 20/4 2013 11:09 | Indlæg redigeret den: 20/4 2013 11:15

Jeg synes personligt ikke vi skal slette profiler for inaktivitet, men man kunne evt. sætte dem til inaktive, så de måske markeres som inaktive ved søgninger, og hvis man går ind på deres profil.

@Jeff:
Ja, jeg tror det er et ord. :) Det kan vi vel godt, men bruges det ikke nærmest til det samme som kursiv, til highlighting/emphasis, så det er overflødigt med begge?

Ret: Test
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Dato: 20/4 2013 11:26

Jeg kan også bedre lide ideen om at profiler bliver inaktive, så personen stadig kan logge på, hvis han/hun en dag skulle få lyst, end at slette dem helt.

Desuden er det rart med [b] mm. i stedet for [fed] :)
Marcus
Administrator
Dato: 20/4 2013 11:29 | Indlæg redigeret den: 20/4 2013 11:30

Glad for du er glad for det. :) Det er kortere, og så bruges det på så mange andre fora, at flere nok kender det allerede.

Der er i øvrigt også en anden ny funktion, som jeg ikke lige har skrevet ud endnu, nemlig at man nu kan skrive links som tekst:
Vegetarkontakt. Det skrives præcist som BBCode.
Jeff
Dato: 20/4 2013 11:44

Ja , men nogle gange virker understregning bedre, synes jeg,
Marcus
Administrator
Dato: 20/4 2013 11:47

Klart, det er nok en fin idé, og så kan man selv vælge, og det tog alligevel ikke mange minutter at ændre. :)
Jeff
Dato: 20/4 2013 18:23

De ændringer ser fantastisk ud!
Soyabønnen
Forum-indlæg: 4
Dato: 21/4 2013 12:10

Hej alle sammen.

Nu er jeg ikke lige så super nørdet som jeg gerne ville være, men jeg har da downloaded en slider til min Wordpress side og sat nogen billeder ind og det synes jeg giver en god dybde og brugervenlighed se her: http://www.flyttefirmaet.dk

Det synes jeg ville være godt til vores veganer forum, man kunne finde en masse FLOTTE billeder til siden af madretter og sunde/flotte mennesker ( dem har vi jo masser af her på forumet ) tror det ville blive flot og man ville også kunne tilføje en lille tekst, billeder af et kommende event, advarsler fra fødevare styrelsen / Green Peace osv. mulighedenerne er uendelige..

Nå men det ville jeg bruge lidt tid på ;)
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Dato: 23/4 2013 19:04 | Indlæg redigeret den: 23/4 2013 19:05

Citater er blevet super flotte, synes jeg! !ja Er det muligt at gøre, så der lidt diskret også står hvem man citerer sammen med den citerede tekst?

Til gengæld savner jeg lidt de gamle smileyer. Specielt :D og ;).
Sider: << < 12 13 14 15 16 17 > >>