Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Samlet liste, med ønsker til forbedringer af siden

Siden

Sider: << < 1 2 3 4 5 > >>
Oy
Forum-indlæg: 489
Opskrifter: 4
Område: KBH
Dato: 10/3 2010 08:06

Høhø, total teenageforslag, men at man får tildelt forskellige 'farver' at skrive med, når man logger ind i chatten - Det gør det meget nemmere at holde styr på, når det ikke bare er en masse sort tekst.

Ellers et "aktivisme" forum, som Linda forslår i en anden tråd.

Lunds 'lure'-funktion er også en udmærket ide =)

Eventuelt mulighed for et filter, så folk man ikke gider, ikke kan spamme en.
Enya
Forum-indlæg: 96
Dato: 10/3 2010 08:50

Tidligere opdaterede siden automatisk ift nye indlæg sådan at selvom jeg altid er logget ind så nulstillede siden sådan at de nye indlæg kun var dem der var kommet siden mit sidste besøg. Sådan er det ikke mere; nu skal jeg logge ud og så ind igen før det opdaterer. Det kunne være rart at få det tilbage som før :)
Katja Ivalu
Forum-indlæg: 913
Opskrifter: 14
Dato: 10/3 2010 09:56

Oy - Jeg syndes altså ikke det er et teenager forslag, faktisk synes jeg også, det er irriterende med den sorte tekst :D
Marcus
Forum-indlæg: 3071
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 19/3 2010 11:06 | Indlæg redigeret den: 6/2 2011 01:46

Jeg gad godt at "Antal børn" blev ændret til "Børn", så man også kan svare: "Skal ikke ha' børn". Så er både ideologiske og personlige grunde dækket også. Måske det kunne være en dropdown-menu, så det er nemmere at søge på.
DennisL89
Forum-indlæg: 162
Dato: 20/3 2010 14:28 | Indlæg redigeret den: 20/3 2010 15:50

Jeg copy-paster mine forslag fra en tidligere tråd. Beklager hvis en eller flere af tingene allerede er nævnt, men jeg er for doven til at kigge de andre forslag igennem, og sortere gentagelser ud.

- Jeg savner en "marker alle som læst" knap, så man ikke skal logge ud hver gang.
- At beskeder med nye indslag, bliver placeret kronologisk under "Der er kommet X nye indlæg siden sidste login".
Som det er nu:
Man logger ind, er der besked A og B. Listen er opbygget, så de nyeste indlæg er nederst. A er over B, og man starter med at læse A. Går så videre til B, hvor der i mellemtiden er kommet ny besked i A. Her savner jeg, at A så ryger ned, så man kan se, at her er kommet nyt indslag.
Og så kunne det også være rart, med at nyeste beskeder var øverst, og ikke nederst.
- Og så er det irriterende, at der kommer en skråstreg eller backslash, hver gang man trykker "vis prøve", ved de steder, man har lavet gåseøjne og apostrof.
- At man kan nøjes med at skrive [b] og , i stedet for [fed ] og [kursiv ]
- En "vis dine indlæg" sektion.
- Og måske en liste med hvem der var online, kunne være en god feat.

Ellers kunne jeg også godt tænke mig under [i]Område
, en der hedder "Storkøbenhavn".
DennisL89
Dato: 26/3 2010 18:39 | Indlæg redigeret den: 26/3 2010 18:43

Der lader i øvrigt også til at være den tendens på Vegetarkontakt, at majoriteten ikke har børn. Flertallet af brugerne er også i eller omkring teenage-årene (og det er nok de færreste der får børn inden deres 20. år), så måske er feltet "antal børn" i virkeligheden mindre relevant?
Måske vil det være en ide, at erstatte dette felt med et "(rigtige) navn", og så kunne dem der havde børn, notere dette i deres tekstfelt/profiltekst.
Jeg syntes, at det godt kan se lidt "æstetisk forstyrrende" ud, når der er sådan et felt, der ikke rigtig bliver brugt.
Men jeg ved ikke hvad tanken bag dette felt var i starten.
Skipper Skræk
Forum-indlæg: 1232
Opskrifter: 1
Dato: 26/3 2010 18:43

Hmm.. Mange af dem jeg kender herinde fra har børn.
DennisL89
Dato: 26/3 2010 18:45 | Indlæg redigeret den: 26/3 2010 18:45

@Granatæble:
Joo, det er jo rigtig nok. Men jeg tænkte på den generelle tendens; det der er tilfældet ved flertallet af brugerne.
Black
Forum-indlæg: 1170
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 26/3 2010 18:53

Jeg synes egentligt Marcus forslag er godt.

Ellers kunne jeg ønske mig, at istedet for "singel på udkig" og "tilfreds singel" at disse blev erstattet med bare singel. "Singel på udkig" lyder lidt desperat, mens "tilfreds singel" lugter lidt af "skrid med dig".

Jeg synes også, at der er for mange religiøse options, eksempelvis Wicca - er der reelt nogen herinde, som praktiserer sort magi - eller hvad det nu er. Det får også siden til at virke meget New Age med alle de muligheder.
DennisL89
Dato: 26/3 2010 19:14

@Black:
Jeg er enig med dig - på alle 3 punkter.
Men jeg syntes nu alligevel at børn er lidt for "snævert", eller hvad man kan sige, til at det skal være blandt de 8 væsentligste ting i profilen. Så syntes jeg at folks rigtige navne, skal have pladsen i stedet.

BTW, hvad skal folk vælge under "Seksuel orientering", hvis de er aseksuelle? Regner siden måske med at man har en seksualitet? Er siden måske diskriminerende mod aseksuelle?
Ej, det sidste var bare gas, hehe.
Black
Forum-indlæg: 1170
Dato: 27/3 2010 11:45

Hey Dennis

Jeg læste en gang en artikel om en aseksuel mand. Hvor han stod frem og fortalte om sine ikke-eksisterende følelser. I det hele taget en meget interessant artikel. Manden var som skabt for den katolske kirke ;), deværre var han ikke interesseret i at blive præst. Så vidt jeg har forstået, blev vegetarkontakt skabt som en datingside, og iforhold til parforhold er det jo en ret vigtigt oplysning. Måske burde der så også være en mulighed for liderlige mænd, som springer på alt som har en puls.. En nymfoman/desperado-option.. :)

Nu er det i sidste ende op til Benjamin. Men jeg synes måske ikke at ens rigtige navn er så vigtigt i forbindelse med ens profil. Det er jo trods alt kun et navn, som vel i princippet ikke siger noget om ens personlighed.
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Opskrifter: 3
Dato: 27/3 2010 13:50

"en mulighed for liderlige mænd, som springer på alt som har en puls.. En nymfoman/desperado-option"
Og så kalde det for skanky :)
DennisL89
Dato: 27/3 2010 20:08

@Black:
Men jeg synes måske ikke at ens rigtige navn er så vigtigt i forbindelse med ens profil. Det er jo trods alt kun et navn, som vel i princippet ikke siger noget om ens personlighed.

Det gør et postnummer da heller ikke?
Men min pointe er jo, at alle har et navn (går jeg da stærkt ud fra). Men det er ikke alle, der har børn.
Knoldselleri
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Dato: 27/3 2010 21:06

Dennis.... Hvis du nu smutter ind i kategorien "grønne børn" så er det langt de fleste af os der har børn, som benytter dette... Og der er det meget fedt at kunne se hvor mange børn de andre har...
DennisL89
Dato: 27/3 2010 22:29

@Polly:
Nu når børn er et centralt koncept på Vegetarkontakt, kan jeg godt se det fornuftige i, at denne egenskab har en central placering, i den enkelte profil.
Men igen (igen), hvis vi ser på flertallet af brugerne, så har flertallet altså ikke børn (og lad nu være med at sige, at "jeg kender X og Y som har børn her på siden", for jeg ved stadig godt, også før Granatæble skrev det, at der er brugere her på Vegetarkontakt, der har børn, og at der er mange af dem). Og hvis vi kigger overordnet på Vegetarkontakt, så lyder navnet af at være et koncept, hvor vegetarere kan møde/kontakte hinanden. Og når noget af det første man skal svare på, når man opretter sin profil, er hvor mange børn man har, så kan det på nogle (jeg havde det også selv lidt sådan) virke sådan, at Vegetarkontakt er mest for dem, der har børn.
Og mht. navn, så er det jo noget, som alle har.
Mette-
Forum-indlæg: 485
Opskrifter: 5
Dato: 26/5 2010 19:32

Hej Benjamin,

Jeg har ved en tråd i dette forum loddet stemningen for en opskriftskategori der omhandler Grill-mad.

Resultatet faldt positivt ud, så håber I vil overveje til når der skal laves nye forbedringer.:)
gittejp
Forum-indlæg: 15
Område: Sjælland
Dato: 26/5 2010 20:36

Enig med Benizokura: At kunne abonnere på en tråd.
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1588
Dato: 30/5 2010 18:22

Igen; fjern muligheden for at give indlæg en overskrift!
Sif
Forum-indlæg: 39
Område: Østjylland
Dato: 30/5 2010 20:39

Jeg syntes det er en god ide det med en funktion ligesom opskrifterne hvor man kan skrive om en restaurant, cafe, butik eller lign :) Hvad med en funktion hvor man kan anbefale bøger? Vegetar kogebøger eller andre bøger som er relevant til vegetarisme?
lullu
Forum-indlæg: 1010
Dato: 31/5 2010 05:07

Igen; fjern muligheden for at give indlæg en overskrift!

Jeg er helt enig!
Sider: << < 1 2 3 4 5 > >>