Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Samlet liste, med ønsker til forbedringer af siden

Siden

Sider: << < 1 2 3 4 5 6 7 > >>
Dharmafreak
Forum-indlæg: 187
Område: KBH
Dato: 2/11 2010 19:55

Jeg synes der er kommet et par gode forslag, bl.a.:
- Det er unødvendigt med overskrift til indlæg
- Man kan godt være \'single\' uden at være hverken \'på udkig\' eller \'tilfreds\' (eller måske rettere have lyst til at kendes ved en af delene;)

Ellers kunne jeg tænke mig, at man i søgefunktionen havde en mulighed for at søge i overskrifter og ikke kun i hele forumet.

Kunne også være rart, hvis man et eller andet sted på sin \'personlige side\' efter log-in kunne se links til de tråde, som man har skrevet indlæg til (og selvfølgelig også de tråde man selv har oprettet). Med mindre man allerede kan det, og det er noget jeg har misset..?

\'Diverse\' er det langt største subforum, så noget tyder måske på, at der kunne tilføjes et nyt? Men jeg har ikke selv overblik over det, såeh... Og måske er det bare fordi folk ikke altid opretter tråde i det rigtige subforum? I det tilfælde synes jeg, at \'Diverse\' bør rykkes ned mellem \'Produkter\' og \'Siden\', så en smule færre vælger det første og det bedste subforum at oprette en tråd :)

MEN anyways, er det Benjamin der står for hjemmesiden her? Personen burde måske liige træde frem og sige noget i stil med: \'Hey folkens! Jeg har læst jeres forslag og arbejder nu på forbedringer. Fedt ik\'?\'. Eller hvad? :D
Trutfant
Forum-indlæg: 502
Opskrifter: 2
Dato: 2/11 2010 22:00

Hej! Jeg synes vi mangler muligheden for at kunne vælge vores yndlingsopskrifter, sådan så vi kan se dem et sted. :) Det bliver så rodet med bogmærker i browseren, synes jeg.
nativemermaid
Forum-indlæg: 318
Område: Midtjylland
Dato: 20/12 2010 19:35

Har ikke læst alle indlæggene, men tager chancen.

1. Flere profiltekster der kan organiseres
2. Plads til en mere brugerdefineret profil og ikke
det der "sterile" look som en profil kan få
3. Fotoalbums (så kan billeder fra diverse fællesspisninger også
samles ét sted)
4. Gæstebog (en tak for dit og dat gesture er dejlig i ny og næ)
5. Venneliste (så man kan kontakte hinanden med lethed)
Sally
Forum-indlæg: 341
Opskrifter: 3
Område: Sjælland
Dato: 21/12 2010 09:37

Et slags point-system og mulighed for at "banne" folk der fucker for meget op. Så slipper vi også for nogle af de latterlige og irrelevante kommentarer der florerer til tider og gør debatten über nederen.
Jeg synes i hvertfald at det er på tide der bliver gjort noget også ang. small-talk i næsten enhver tråd.

:)
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 21/12 2010 09:48

Hmm føler mig meget truffet ^^

I need a hug :(
ProVeganSocieties
Forum-indlæg: 673
Opskrifter: 1
Område: Andet
Dato: 23/12 2010 16:40

*hugsies*
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Dato: 24/12 2010 11:12

Tak Pro, det er værdsat :)
Stor krammer tilbage!
MissL
Forum-indlæg: 114
Dato: 27/12 2010 00:37

Jeg kunne godt tænke mig at det ikke var nødvendigt at logge ud for at få vist nye indlæg.
Hvis man ikke logger ud, men bare forlader siden, vises de samme indlæg man lige har læst som "nye" når man kommer tilbage på siden, men hvis man logger ud når man forlader siden, får man vist de faktisk nye indlæg næste gang man logger ind - og ikke også alle de indlæg man allerede har læst og som derfor ikke er "nye". Jeg håber det gav mening :)
granhammer vegan xvx
Forum-indlæg: 1339
Opskrifter: 13
Dato: 29/12 2010 07:47 | Indlæg redigeret den: 29/12 2010 07:48

drikker du mælk Lund

Ha Ha!!
J
Forum-indlæg: 213
Dato: 29/12 2010 09:13

Jeg kunne godt tænke mig et råt forum.
lullu
Forum-indlæg: 1010
Dato: 16/1 2011 09:25

Jeg har også tænkt på det som Solitaire skriver, nemlig at det kunne være rart at se nye indlæg uden at skulle logge ud.

Det kunne også (stadig) være rart hvis folk ikke kunne ændre trådens overskrift - det bliver alligevel aldrig brugt til noget andet end at skrive \\\"...\\\" eller \\\"jeg mener\\\", og det bidrager jo ikke til noget...

Så kunne det være fedt at man kunne gøre skriften fed, citere osv ved et tryk på en knap. Især når man citerer kunne det være rigtigt rart, især hvis navnet på personen man citerer kom med, det ville gøre det nemmere at overskue hvem der har sagt hvad, især hvis man gerne vil citere flere personer.

Det kunne også være rart hvis man kunne søge i titler, søge efter tråde/indlæg skrevet af en bestemt person og søge på indlæg, der er skrevet inden for den sidste måned f.eks.

Lidt flere smileyer og mulighed for at abonnere på tråde ville bestemt heller ikke gøre noget :D

Lisette
Forum-indlæg: 24
Dato: 16/1 2011 12:51 | Indlæg redigeret den: 16/1 2011 12:55

Enig med Kasper og Linda Da :)
Ad idem
Forum-indlæg: 90
Dato: 16/1 2011 21:05

Jeg synes der er kommet et par gode forslag, bl.a.:

- Det er unødvendigt med overskrift til indlæg
- Man kan godt være 'single' uden at være hverken 'på udkig' eller 'tilfreds' (eller måske rettere have lyst til at kendes ved en af delene

Ellers kunne jeg tænke mig, at man i søgefunktionen havde en mulighed for at søge i overskrifter og ikke kun i hele forumet.

Kunne også være rart, hvis man et eller andet sted på sin 'personlige side' efter log-in kunne se links til de tråde, som man har skrevet indlæg til (og selvfølgelig også de tråde man selv har oprettet). Med mindre man allerede kan det, og det er noget jeg har misset..?

'Diverse' er det langt største subforum, så noget tyder måske på, at der kunne tilføjes et nyt?

Jeg er enig i ovenstående.

Måske - månedens mest sete opskrift?

En video-tråd, såfremt det tekniske ikke laver kvaler, hvor folk så at sige kokkerere samt anretter diverse tilberedninger, fundet her på vegkon. Noget hyggelig video-vegge så også de plathåndede som undertegnede selv er, kanst se hvorledes en opskrift fra vegkon sakses og praktiseres.

At kunne moderere sin egen tråd "ren", for diverse ubekvemme indlæg, af den ene eller anden art, uanset hvor ærgelige de så end måtte være, syntes jeg ikke vi brugere skal havde mulighed for.

For så bliver udfordringen ikke at vende tråden retorisk tilbage på sporet, men i stedet blot at trykke på en delete knap.

Marcus
Forum-indlæg: 3071
Administrator
Dato: 26/1 2011 11:57

Jeg kunne godt tænke mig en citér-funktion, og indtil da at kopierede indlæg med smileys ikke oversætter smiley-tegnene til eks. "lille smil", så smileyen ikke kommer frem i den citerede tekst, som eks. kan ses i mit indlæg lidt nede på siden her:
http://www.vegetarkontakt.dk/?-penis-traaden-ikke-for-sarte-sjaele=69721#il69770

Eller hvis jeg som test lige citerer Lisette ovenover ved at kopiere hendes indlæg:
Enig med Kasper og Linda Da lille smil
Marcus
Administrator
Dato: 27/1 2011 00:25

Jeg synes, det ville være smart - også mht. dobbeltposting-fejl - hvis man kunne slette sine egne indlæg, hvis ikke altid, så som minimum indtil der er skrevet nye indlæg efter det indlæg man ønsker at slette.
vegandy
Forum-indlæg: 107
Opskrifter: 1
Dato: 27/1 2011 02:02

En knap der kan anmelde spamprofiler på. Har fået flere inden for et par dage.
Marcus
Administrator
Dato: 6/2 2011 01:36

"Partnerstatus" skrevet med stort begyndelsesbogstav på profilsiderne, og "børn" i "Antal Børn" skrevet med lille 'b'.
Marcus
Administrator
Dato: 11/2 2011 00:14

Måske det kunne hjælpe ift. spambrugere, hvis det krævede CAPTCHA* at registrere sig. (og evt. en til når man sender breve, hvis det skulle vise sig at være nødvendigt og gøre en forskel)

* http://en.wikipedia.org/wiki/Captcha
Marcus
Administrator
Dato: 11/2 2011 00:17 | Indlæg redigeret den: 11/2 2011 00:18

At man også kan bruge modkraft-links virkede, altså at tekst kan være links, og måske også hvis billeder kunne være det?: [url][img]"> [/url].
John
Forum-indlæg: 1388
Dato: 11/2 2011 01:39

En lille ting: Når man trykker på log ind, så går kursøren ikke ind i kassen hvor man skal skrive, men man er nødt til at sætte den der, manuelt, med musen. Lidt amatør-agtigt... ;)
Sider: << < 1 2 3 4 5 6 7 > >>