Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Samlet liste, med ønsker til forbedringer af siden

Siden

Sider: << < 2 3 4 5 6 7 8 > >>
Karina Tovborg
Forum-indlæg: 16
Område: Midtjylland
Dato: 11/2 2011 10:50

Jeg er enig med nativemermaid
Colleen
Forum-indlæg: 267
Område: KBH
Dato: 11/2 2011 21:31

Jeg savner at man kan se hvor man har debatteret henne, så man kan gå tilbage til et emne man skrev på, på fx to eller tre dage siden. Så kan man se om der var nogen der ønskede en uddybning eller forklaring af noget man har skrevet.

Jeg har kun læst side 2, men jeg mener emnet er taget op før.
DennisL
Forum-indlæg: 778
Dato: 11/2 2011 21:38 | Indlæg redigeret den: 15/2 2011 13:57

Er det planen, at nogle af alle disse mange super gode forslag nogensinde vil blive implementeret?
Okay, der er dog et par stykker der er, f.eks. det jeg skrev for ca. et år siden, med opsætning af indlæggene i "der er kommet X antal beskeder siden sidst". Nu er den dynamisk, og nyeste er øverst. Det er super!

Og så et par andre forslag - udover dem som jeg tidligere er kommet med (samt en gentagelse eller to):
- Nulstil resultaterne i profilsøgefunktionen. Som det er nu, så er der en standard ved at alder er sat til interval 17-25, og område til København.
- Når der søges på en profil i søgefunktionen, kommer der ikke resultater frem, selvom man søger på nogen, man ved eksisterer. Dette bør fikses.
- En "se dine indlæg" funktion, da det gør det 20 gange lettere at se debatter, man deltager i.
- Og så Marcus' forslag, som fortjener en gentagelse, for det ER altså lettere at skrive [b] i stedet for [ fed]
DennisL
Dato: 11/2 2011 21:55

Og nåja, når man laver en helt ny tråd, så er der en Beskrivelse-funktion, hvortil der står:
"(Hjælp siden med at blive fundet af google. Giv en kort beskrivelse af hvad emnet handler om. Beskrivelsen vil kunne ses under linket til denne side i googles søgeresultat.
Beskrivelsen skal helst være så tæt på men ikke over 250 tegn)"

Dette har jeg prøvet flere gange, og har efterfølgende søgt på Google - også efter ting, der giver få hits (f.eks. Makrobiotisk Indkøbsforening). Men aldrig er den tråd jeg har skrevet, kommet frem på Google. M.A.O., funktionen lader ikke til at virke.
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Opskrifter: 3
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 15/2 2011 09:48

Stalker listen mangler stadig..

Giv os nu den stalker liste tilbage Benjamin

HenrietteV
Forum-indlæg: 201
Opskrifter: 16
Område: Århus
Dato: 15/2 2011 11:01

Ligesom der er en 'Næste' og en 'Forrige'-knap, ville det være rart med en 'Sidste', så man kan gå direkte til trådens sidste side.

Når man bruger søgefunktionen, søges der først i Opskrifter og først herefter får man mulighed for at vælge, at man f.eks. vil søge i Forum eller Profiler. De tre muligheder bør være der fra start, eller også skal søgemaskinen automatisk søge alle tre steder, og så kan man se resultaterne opdelt i de tre kategorier.

Og som Fie har skrevet et par gange - slet muligheden for at give sit indlæg i en tråd en "overskrift"
Sally
Forum-indlæg: 341
Område: Sjælland
Dato: 16/2 2011 11:24 | Indlæg redigeret den: 16/2 2011 11:25

Jeg vil helst ikke have en stalker liste, jeg synes det er rart at der ikke er sådan en. Det er jo hverken en datingside eller lign. Jeg forbinder i hvertfald sådan noget med sider hvor man skal "ses" :)

Og så kunne jeg godt tænke mig at man kunne se de indlæg man HAR skrevet, altså at man kan bladre tilbage i sin egen historik - det er jeg i hvertfald vant til fra en anden debat - det er rigtig rart at have dte overblik også fordi det er lettere at tage en tråd op hvor man slap. :)

Synes det er helt fint med basis-profilerne, hvis man kan ændre baggrund, farver osv så bliver dte for rodet imo. Hvis man vil vide mere så kan man jo altid skrive til hinanden. Men en gæstebog ville være godt!
Karina Tovborg
Forum-indlæg: 16
Område: Midtjylland
Dato: 16/2 2011 14:06

Jeg kunne godt tænke mig, at når man skriver post med en anden, at hele samtalen så gennem. Så kan men følge med i hvad man egentlig skriver om, hvis der går lang tid imellem svarene. Det kunne også være lækkert hvis der var en indbakke og en sendt.

Venneliste kunne også være fedt!
Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Opskrifter: 8
Dato: 16/2 2011 14:27

Jeg kunne godt tænke mig, at når man skriver post med en anden, at hele samtalen så gennem. Så kan men følge med i hvad man egentlig skriver om, hvis der går lang tid imellem svarene. Det kunne også være lækkert hvis der var en indbakke og en sendt.

Venneliste kunne også være fedt!

Første del, synes jeg er en god ide, der kunne gøre det mere overskueligt.

Ang. vennelister, ved jeg ikke, hvor meget jeg har lyst til, at vegkån bliver det nye facebook, aka jeg kan ikke se fordelen ved den funktion på sider som denne.
granatæble
Forum-indlæg: 516
Dato: 16/2 2011 14:33

"Threaded-messaging" ville være super lækkert til sine breve. I det hele taget er der en masse forspørgelser til ændringer som er super gode. Er der nogen der ved hvilke tiltag der bliver gjort for at vi får foreslåede ændringer at se på siden?

@Sally
Jo, det er til dels en dating side - prøv profilsøgning, min kære. Jeg synes din idé om at kunne stemme folk ud er en mega nice ide. Så ville jeg da helt sikkert gøre alt hvad jeg kunne for at få dig stemt ud af forummet :) Kachiing.

Sally
Dato: 16/2 2011 14:42

Gæble - Hvornår har jeg talt om at "stemme folk ud" ? At banne folk er noget en moderator gør, for en periode, hvis der er for meget bøvl. Gør det siden til en datingside fordi der er en profilsøgning? Nej vel.
Du har åbenbart dine grunde til at stemme mig ud ;) hehe.. Må jeg høre dem?
granatæble
Dato: 16/2 2011 17:47

@Sally

Mødested for vegetarer og veganere (...) udveksle yndlingsopskrifter, aftale madklubber, skabe nye venskaber eller måske finde en kæreste

Altså, funktionen at man kan søge en på alder, interesse og parforholdstatus efter ens liking, er lissom' ret entydigt noget der normalt kun findes på dating sider; derfor en dating-funktion. Sidens navn kan også forstås derhen af :) Siden rummer dog en del mere end det, men har altså nu engang den funktion at bringe folk sammen, i kærlighed som venskab (og fjendskab).
Desuden er det ikke os alle der er så heldige at have en kvindetil at ordne ens vasketøj og aftensmad, såeh det ville da være mega ultra dejligt hvis muligheden forelå for at kunne søge på en ledsager på det eneste mødested i Danmark, hvilken den så også gør. Det ville også være dejligt med listen over brugere så man kunne se når der var kommet nye til, når nu de andre ikke er interesserede.

Vedrørende det med at stemme, så var det min opfattelse at det var sådan man fik points for så at blive bannet. Det gør man andre steder. Men du mener altså det er moderatore der skal give en stemmer, så man kan blive bannet når man ikke lige er som du gerne vil have det. Det var en misforståelse så.

Jeg vil gerne stemme dig ud fordi jeg ikke bryder mig om billederne på din væg, og desuden synes jeg slet ikke kvinder burde have lov til at udtrykke deres meninger i offentligt rum, hvilket jeg synes dette sted (vegetarkontakt) inkluderer.
Side note: Man skal selvfølgelig stadig være i stand til at søge på profiler der er stemt ud som er kvinder.
Sally
Dato: 16/2 2011 18:07

Tak for til uddybende svar Gæble jeg kan dog stadig ikke andet end at grine af dig - jeg finder det mest af alt tragisk-komisk :)
DennisL
Dato: 16/2 2011 18:43

@gæble:
[...]og desuden synes jeg slet ikke kvinder burde have lov til at udtrykke deres meninger i offentligt rum[...]

Er det en joke?
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Dato: 16/2 2011 18:51

Hahahahaha, Gæble du har spist noget vildt, jeg vil gerne have opskriften, for damn du er skarp!

Love it :)

Sally, jeg ku godt.

Alt godt
granatæble
Dato: 16/2 2011 19:38

@DennisL
Ja. Det var lidt en joke.. Eller sarkastisk om man vil :) Det er i hvert fald ikke min holdning ;)
DennisL
Dato: 16/2 2011 19:42 | Indlæg redigeret den: 16/2 2011 19:43

@gæble:
Åhh okay, hehe. Jeg fornemmede det også lidt, men jeg blev lidt i tvivl, nu hvor du havde huggeblokken fremme...
Marcus
Forum-indlæg: 3075
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 16/2 2011 21:22 | Indlæg redigeret den: 16/2 2011 21:23

Desuden er det ikke os alle der er så heldige at have en kvindetil at ordne ens vasketøj og aftensmad.
[..] desuden synes jeg slet ikke kvinder burde have lov til at udtrykke deres meninger i offentligt rum.
Det var den slags jeg havde håbet at moderation kunne hjælpe på og skride ind overfor, så her skabes plads til forskellighed indenfor køn, seksualitet og hudfarve (personlige valg der kun påvirker en selv og medfødte, ikke-valgte forskelle) og at man ikke accepterer sådan retorik, medmindre det bruges upersonligt til at demonstrere et synspunkt hvor det står utvetydigt klart at det er formålet. Så det er endnu et af mine ønsker til forbedring af siden, som vil gøre mig til en gladere bruger heraf og ha' mere lyst til at invitere folk herind, fordi jeg ville vide, at de ville blive behandlet ordentligt. :)
Sally
Dato: 17/2 2011 20:29

Jeg ser også helst veg.kon bliver fri for den slags kommentarerer!
PollyPunk
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Område: Bornholm
Dato: 17/2 2011 20:45

Jeg tror Gæblet har gnasket pigæble , som Lunden også hentyder.

Ifht hvad folk synes der skal censureres osv tror jeg at jeg laver en ny tråd om....
Sider: << < 2 3 4 5 6 7 8 > >>