Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Samlet liste, med ønsker til forbedringer af siden

Siden

Sider: << < 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Opskrifter: 3
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 9/3 2011 09:54

Stjernestøv, med stalker listen mener jeg ikke en sådan funktion som du nævner ;) Jeps dårligt formuleret så.
Det jeg ønsker er at man på forsiden, hvor der står antal tilmeldte brugere. Kan klikke på antallet, og man så ryger ind på tilmeldte og kan se listen med de nyeste tilmeldte øverst :)
Sådan var det i "gamle" dage :)
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Opskrifter: 3
Dato: 9/3 2011 12:48

SÅDAN!!! Benjamin FTW! Stalkerlisten is back :D
JensD
Forum-indlæg: 2350
Dato: 9/3 2011 12:58

Og den har ovenikøbet fået nyt navn, inspireret af Lund...... det kan jo ikke være bedre, hahahaha! :D
DennisL
Forum-indlæg: 778
Dato: 9/3 2011 15:29 | Indlæg redigeret den: 9/3 2011 15:31

Stalkerliste, jeg er ikke helt med - hvad er det, og hvor findes den?
UPDATE: hov, jeg har fundet ud af det, efter at havde læst indlæggene, hehe...
Anderkisten
Forum-indlæg: 520
Område: Århus
Dato: 10/3 2011 19:02

Blokeringsfunktion - helt sikkert. Det kan blive lidt forvirrende for en selv, når andre svarer på indlæg man ikke selv kan læse, men det er bestemt at foretrække frem for at læse en masse lort der skaber dårlig stemning, og giver en lyst til at slette sin profil og aldrig vende tilbage.
Klejne
Forum-indlæg: 384
Opskrifter: 1
Dato: 16/4 2011 11:57

Jeg har heller ikke læst, hvad de andre har skrevet, så det er muligvis blevet nævnt 1000 gange.

Det kunne være skønt, hvis der, når man havde læst indlæggene i en tråd, stod at der ikke var nye indlæg. Altså at siden loadede med det samme uden at man behøvede at logge ud.

Det kunne også være vildt nice, hvis "nye indlæg" blev talt som nye indlæg siden man sidst kiggede på tråden, i stedet for i forhold til sidst man loggede ind.

Jeg hader at der altid er 200 nye indlæg og jeg ikke kan huske hvilke tråde jeg før har læst og hvilke jeg ikke har...

Er ret sikker på at det fungerer, som jeg prøver at forklare at jeg gerne vil have det, på anima2s side.

Det ville også være fedt, hvis der var numre på siderne der øverst, så man kan trykke ovenpå tallet 1 og komme til 1. side, i stedet for at skulle være nødt til at trykke på "forrige" to gange.
Egetræ
Forum-indlæg: 97
Dato: 18/4 2011 20:59

Hvad med bare at skifte til et gedigent forum system som phpbb eller vb? der er mere eller mindre alle de funktioner folk har bedt om plus en filans masse forbedringer i forhold til at man f.eks. ikke behøves logge ud når man lukker siden, for at den ikke stadig tæller det som samme besøg når den fortæller i hvilke tråde der er nye indlæg når man er på mac (der ikke som udgangspunkt helt afslutter programmer men bare lukker alle vinduer).

I phpbb og vb kan man desuden bare lade brugere selv vælge om de vil have nyeste indlæg øverst eller nederst, og hvis man ignorerer en bruger forsvinder deres indlæg ikke, de bliver skiftet ud med "dette indlæg er fra X som du har blokeret, klik her for at vise indlægget" etc.

Så ja, hvad med at bare at skifte forum softwaret ud med et solidt open source system som allerede findes og ikke behøves noget videre arbejde at sætte op, og som har alle de funktioner som folk efterspørger.
Zan
Forum-indlæg: 387
Dato: 19/4 2011 00:31 | Indlæg redigeret den: 19/4 2011 19:12

+1
EDIT: jeg er er enig med Egetræ
Benjamin
Forum-indlæg: 659
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 23/4 2011 22:49

At skifte software er udelukket, så skulle vi starte forfra med alt.
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1588
Dato: 8/5 2011 15:33

Som jeg foreslog i den nu slettede røvbanan-tråd burde man måske overveje at indføre et system hvor gæste-indlæg først skal valideres af en moderator. Så svært er det jo heller ikke at oprette en profil hvis man vil noget seriøst på siden.

Der vil selvfølgelig stadig være et par ynkelige eksistenser der fra tid til anden har så lidt indhold i livet at de vælger at oprette en profil for at skrive noget om grøntsager og kønsdele etc, men hvorfor ikke forsøge at minimere det.
Marcus
Forum-indlæg: 3071
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 15/5 2011 20:55 | Indlæg redigeret den: 14/6 2011 09:08

Måske man ligeledes burde indføre et system hvor også opskrifter godkendes af moderatorer først? Eventuelt kunne det udvælges en særlig stab til formålet, da det skal gøres rimelig kontinuerligt og er ret repetitivt. (større gruppe af brugere)
Eks. pga. opskrifter som denne:
http://www.vegetarkontakt.dk/?opskrift-koedgryde=915
Men egentlig synes jeg også at eksempelvis 'opskrifterne' der kun indeholder 1 ingrediens som 'vand' og 'juice' bør slettes.
-Nanna-
Forum-indlæg: 168
Dato: 15/5 2011 21:26

Jeg kunne godt tænke mig, at man bare kunne vælge "single" i sin profil, hverken tilfreds, utilfreds, desperat eller på udkig. Bare single...
Marcus
Administrator
Dato: 17/5 2011 06:57 | Indlæg redigeret den: 17/5 2011 06:58

Siden indsætter stadig skråstreger foran specialtegnene ' og " hver gang man trykker "Vis prøve". Eksempel:

\\\\\\\'
\\\\\\\"

Det er ret besværligt når man skriver indlæg på vegkon. For at arbejde udenom problemet plejer jeg enten at indsætte indlægget i eks. wordpad og bruge 'søg og erstat'-funktionen, eller kopiere hele indlægget først, inden jeg trykker vis prøve, og så indsætte det igen bagefter. Det kunne dog være smart hvis dette ikke var nødvendigt.
Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Opskrifter: 8
Dato: 1/6 2011 13:46

Jeg synes, at det kunne være nice, at man selv under egen profil, kunne se de tråde man har oprettet.
DennisL
Forum-indlæg: 778
Dato: 1/6 2011 15:37

^
Enig! Når man er aktiv i ca. 10 aktuelle tråde, er det svært at huske dem udenad.
granhammer vegan xvx
Forum-indlæg: 1339
Opskrifter: 13
Område: Sjælland
Dato: 4/6 2011 07:49

ja mangler man enig tama
Marcus
Administrator
Dato: 14/6 2011 08:56

Jeg kunne godt tænke mig at links på forsiden til "Sidst aktive forumemner" gik til den sidste side.
Jeg kunne i denne forbindelse, som også tidligere er foreslået, også godt tænke mig at der var en længere række af antal sider man kunne vælge, ud over "Forrige" og "Næste". Eksempelvis den nuværende side og så 3 sider på hver side, næste, forrige, første og sidste.

Det kunne eksempelvis se sådan ud:
Første Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste Sidste

Derudover kunne jeg godt tænke mig, at man under forumemnerne, også kunne se, hvem der har skrevet seneste indlæg, udover forfatteren af tråden. Eventuelt efter "Sidste indlæg". Det er på sider som denne jeg taler om: http://www.vegetarkontakt.dk/?vegetar=forum&id_forum=1
Klidmonsteret
Forum-indlæg: 1150
Opskrifter: 11
Område: Århus
Dato: 14/6 2011 09:04

Personligt synes jeg "glas vand" og "juice" er meget sjove (og juice er i øvrigt stemt godt mod toppen, så det passer vel godt til brugernes humor). Nu er de til gengæld lavet, og bliver der oprettet flere "opskrifter", er det vel blot et udtryk for manglende opfindsomhed. Det tror jeg dog ikke bliver et problem.

Og det med at bladre i forumemnerne ville være en STOR hjælp. Og relativt simpelt at kode, kunne jeg forstille mig?
veggiemommy
Forum-indlæg: 134
Opskrifter: 5
Område: Sjælland
Dato: 14/6 2011 14:32

Jeg haret lille problem med "nyeste opskrifter".
Når jeg går ind på det, kan jeg ikke se opskrifterne nr jeg trykker på dem (men må så søge på dem)... Synes ellers det er en rigtig god ide, at man kan følge med i hvilke nye opskrifter, der er kommet :)
Marcus
Administrator
Dato: 18/7 2011 10:05

Jeg ville ønske "strikt vegetar" var en kostvalgmulighed på siden. Derudover kunne det måske være smart, hvis der blev henvist til en lille underside, med definitioner på de forskellige. Jeg har selv forsøgt at definere dem her: http://www.vegetarkontakt.dk/?-hvordan-bliver-jeg-vegetar=74912

Derudover kunne jeg godt tænke mig at der var nogle afkrydsningsfelter og dertilhørende søgemuligheder for allergikere: Sojafri, nøddefri, glutenfri osv.
Sider: << < 4 5 6 7 8 9 10 > >>