Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Samlet liste, med ønsker til forbedringer af siden

Siden

Sider: << < 6 7 8 9 10 11 12 > >>
Taabis
Forum-indlæg: 491
Opskrifter: 2
Område: KBH
Dato: 2/12 2011 22:09

Er sikkert nævnt tidligere - men ville være fedt hvis der var et sted man kunne klikke og så bare få ALLE tråde linet op fra en ende af, nyeste først. Jeg hader at sidde og klikke frem og tilbage hele tiden...

Og måske mulighed for at man (ved klik på person) kunne se samtlige dennes indlæg samlet under ét...
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Administrator
Dato: 4/12 2011 15:33

Jeg vil gerne ha' tilføjet kostmuligheden "honning-vegetar", som altså er en vegetar, der ikke spiser mælke- eller æggeprodukter men stadig honning. Honning på latin hedder "mel"*, hvilket ville resultere i ordet "mel-vegetar", men det vil nok forvirre lidt medmindre det stod eksplicit forklaret når man valgte det. Det kunne uanset være smart med en lille beskrivelse af kostmulighederne/filosofierne herinde et sted, og at denne var synlig, der hvor man vælger dem på sin profil, så folk uden ekstern søgning kan se at en vegetar ikke spiser fisk, at en veganer ikke spiser honning og hvad "lakto" og "ovo" betyder.

* http://en.wiktionary.org/wiki/mel#Latin
Taabis
Forum-indlæg: 491
Dato: 4/12 2011 19:10

Måske "mieltar" (fra fransk)? :-P
Egetræ
Forum-indlæg: 97
Dato: 5/12 2011 07:39

Er sikkert nævnt tidligere - men ville være fedt hvis der var et sted man kunne klikke og så bare få ALLE tråde linet op fra en ende af, nyeste først. Jeg hader at sidde og klikke frem og tilbage hele tiden...
MorLiv
Forum-indlæg: 179
Dato: 15/12 2011 19:12

Evt at kunne gemme opskrifter, og klikke dem som favoritter?
lullu
Forum-indlæg: 1010
Dato: 16/12 2011 18:30

Hiver lige et par af mine forslag fra side 1 frem igen!

Jeg synes at muligheden for at give sit indlæg en "overskrift" er unødvendig og til tider endda meget forvirrende.

Det ville også være rart hvis det var nemmere at navigere frem og tilbage imellem siderne i en tråd. Er man først inde i tråden kan man kun rykke én side af gangen, og det er irriterende hvis man vil læse noget på side 5 af 7

Man kan self "hoppe" ved at ændre i URLen, men det ville være nemmere hvis der var en genvej til alle trådens sider udover den obligatoriske forrige/næste-funktion.

Jeg er som sædvanligt enig ;)

Jeg synes nu også det kunne være rart med en "kopiér"-knap - det ville gøre det nemmere at se hvem citatet stammer fra.
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1592
Dato: 4/6 2012 14:22 | Indlæg redigeret den: 4/6 2012 14:36

Der sker jo ikke så meget på siden, men prøver alligevel.

Man burde overveje at lave en database over alle de registrerede brugernavne og blokere gæsteindlæg hvor disse bruges som "gæstenavn". På den måde kunne man undgå situationer som den her;http://vegetarkontakt.dk/?-vegetarer-er-nogle-svagpissere=46525&side=4

Nu har jeg selv været glad for at signere indlæg "KTB" under gæsteforummet for nemhedens skyld, men tror det vil være fornuftigt at registrerede brugere fremover logger ind når de besvarer gæsteindlæg.

Kombineres ovenstående med mit tidligere forslag om at alle gæsteindlæg skal valideres af en moderator før de vises tror jeg vi slipper for størstedelen af de uønskede elementer.

Som jeg foreslog i den nu slettede røvbanan-tråd burde man måske overveje at indføre et system hvor gæste-indlæg først skal valideres af en moderator. Så svært er det jo heller ikke at oprette en profil hvis man vil noget seriøst på siden.

Der vil selvfølgelig stadig være et par ynkelige eksistenser der fra tid til anden har så lidt indhold i livet at de vælger at oprette en profil for at skrive noget om grøntsager og kønsdele etc, men hvorfor ikke forsøge at minimere det.

Og så er der de helt gamle fra side 1;

Jeg synes at muligheden for at give sit indlæg en "overskrift" er unødvendig og til tider endda meget forvirrende.

Det ville også være rart hvis det var nemmere at navigere frem og tilbage imellem siderne i en tråd. Er man først inde i tråden kan man kun rykke én side af gangen, og det er irriterende hvis man vil læse noget på side 5 af 7

Man kan self "hoppe" ved at ændre i URLen, men det ville være nemmere hvis der var en genvej til alle trådens sider udover den obligatoriske forrige/næste-funktion.

Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 4/6 2012 15:41 | Indlæg redigeret den: 4/6 2012 15:44

KTB: Dejligt du bliver ved med at ville forbedre forummet med dine forslag! Tak for det. :) Jeg kan godt lide forslaget om at gæsteindlæg og gæstetråde skal godkendes af en moderator. Vi er jo hele tre herinde nu, og der skal nok være én af os der logger på i hvert fald en gang om dagen.

Jeg vil notere mig dit forslag sammen med mine egne ønsker som moderator og gå videre til Benjamin med dem. :)

Laika
Forum-indlæg: 1100
Opskrifter: 8
Område: Sjælland
Dato: 6/6 2012 22:10

Er der seriøst mennesker der spiser honning?!
Marcus
Administrator
Dato: 6/6 2012 22:31

Ja, desværre. Årsagen til at jeg foreslog det, er fordi nogen kalder det "honning-veganer", eller siger at "nogle veganere spiser honning", som er meningsløst/forkert, hvorfor jeg tænkte der burde være et begreb for vegetarer, der ikke spiser mælk og æg, men honning.
Laika
Dato: 7/6 2012 16:42

Wow... Honning er jo... Fra bier... Bier er mega uhyggelige :S Ikke lige appetitvækkere...

Men nej, bestemt ikke vegansk.
Laika
Dato: 10/6 2012 19:56

Forresten, jeg vil gerne have kaffe hver gang jeg logger på. Hvornår begynder I på det? Sker det ikke senest i morgen, bliver jeg skuffet.
ChiZhai
Forum-indlæg: 292
Administrator
Dato: 10/6 2012 23:02

Man burde overveje at lave en database over alle de registrerede brugernavne og blokere gæsteindlæg hvor disse bruges som "gæstenavn".

Der findes allerede en database med alle registrerede brugernavne :) Det burde ikke være den store programmeringsmæssige udfordring at implementere dit forslag, så lad os håbe, at Benjamin skriver det på todo-listen.
Atropa
Forum-indlæg: 54
Opskrifter: 3
Dato: 23/7 2012 09:35

Kan man bede om sådan en "marker emner/fora" som læst?
Der er over tusind posts i nogle tråde jeg 'ikke har læst', og det er altså lidt trælst for det betyder hele idéen med markering af ikke læste posts forsvinder ;)

Hvis sådan en knap eksisterer, vil nogen så vise mig vej til den?
Hygge
Nohr
Forum-indlæg: 85
Dato: 11/9 2012 22:12

Jeg gad SÅ godt, at man ikke behøvede skulle gå flere sider tilbage - eller frem? - for at kunne skrive et indlæg. De nyeste indlæg burde stå først !

vericon
Forum-indlæg: 698
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 11/9 2012 22:27

Ville være rart om man fik en mail når der er ny respons på de indlæg man kommer med -
Man bør da kunne svare ??

Venlig hilsen
MikkelFrich
Forum-indlæg: 1
Dato: 28/10 2012 09:45

Hej

Super fedt site... Jeg har et ønske om muligheden for at lave sin egen lille personlig kogebog

Det kunne ske ved at man ud over \"egne opskrifter\" kunne have en \"favorit opskrifter\" som man så kunne tilføje opskrifter til når man faldt over noget lækkert :)

Håber det kan lade sig gøre

Mvh Mikkel
Marcus
Administrator
Dato: 21/11 2012 22:54 | Indlæg redigeret den: 3/12 2012 11:35

Apropos http://vegetarkontakt.dk/?-hjaelp-med-at-sende-preston-til-polarcirklen=130651 vil jeg gerne have det ændret så HTTPS-links også bliver gjort aktive herinde på vegkon. Og måske egentlig også ftp osv. ved samme lejlighed, selvom det betyder langt mindre.
Trine-
Forum-indlæg: 67
Dato: 27/11 2012 09:30

Nu har tråden mange forslag, som jeg må indrømme ikke lige har læst dem alle sammen :)

men jeg kunne godt tænke mig at man overvejede inde under opskrifterne, at have en knap hvor man tilføjede dem som ens farvoritter, så næste gang man ville ind på den, har nemmer adgang til den :)
Marcus
Administrator
Dato: 3/12 2012 11:28 | Indlæg redigeret den: 3/12 2012 11:30

Jeg kunne godt tænke mig der blev gjort ét eller andet ved gæsteforummet, så det ikke bliver overrendt af idiotiske indlæg som svarene i denne tråd:
http://vegetarkontakt.dk/?-interwiev=131606

Man kunne:
* Kræve en længere captcha-kode, der skifter hver gang (= mere besværligt/energikrævende at skrive som gæst).
* Kræve at man udfylder en gyldig e-mail-adresse, som man skal verificere indlægget i gennem (stadig lidt lettere end at oprette sig).
* Moderator-godkendelse af alle gæsteindlæg, før de kommer op på siden, som KTB foreslår længere oppe. Man kunne evt. ha' en separat, større gruppe brugere, til at udfylde denne opgave.
* Lukke gæsteforummet helt.

Jeg vil lige prøve at overveje det nærmere selv, hvad man kan gøre.
Sider: << < 6 7 8 9 10 11 12 > >>