Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Samlet liste, med ønsker til forbedringer af siden

Siden

Sider: << < 13 14 15 16 17 > >>
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Område: KBH
Administrator
Dato: 23/4 2013 18:37 | Indlæg redigeret den: 23/4 2013 18:38

Stjernestøv skrev:
Citater er blevet super flotte, synes jeg! !ja Er det muligt at gøre, så der lidt diskret også står hvem man citerer sammen med den citerede tekst?

Tak! :) Ja, det er allerede muligt, samtidig med den nye citatboks:
(q=stjernestøv)citat(/q) er sådan det skrives, bare med firkantede parenteser i stedet. :)

Vi må lige få noget mere generel feedback på de smileys senere, ift. alle dem (og andre) der svarede i smiley-tråden. Jeg kan bedre li' de nye.
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Område: Sjælland
Dato: 23/4 2013 19:42

Marcus skrev:
Vi må lige få noget mere generel feedback på de smileys senere, ift. alle dem (og andre) der svarede i smiley-tråden. Jeg kan bedre li' de nye.

Fedt! Og ja, selvfølgelig, hvis der er flest der kan lide dem, er det jo sådan det er. Jeg tænkte bare, at jeg i hvert fald ville fortælle, hvordan min oplevelse med dem var. :)

... Og har du ikke lyst til at røbe, hvad hemmeligheden bag linket er? :)
Marcus
Administrator
Dato: 23/4 2013 20:54 | Indlæg redigeret den: 18/7 2014 23:36

Helt klart! :)

Jo, det står her:
http://vegetarkontakt.dk/?-siden-aendringer=136384#il140866
Amy
Forum-indlæg: 567
Dato: 25/4 2013 11:18

Ja thumbs up for citatfunktion! !ja

Jeg synes også det er super lækkert, flot og overskueligt med den hvid/grå linjer i diverse underfora.
Ved ikke om det har været der hele tiden haha, men lod lige mærke til det :D
Marcus
Administrator
Dato: 25/4 2013 21:15

Amy:
Tak! :)
Farveskiftet i privatbeskeder og oversigterne som disse er nye, ja. :)
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1595
Dato: 26/4 2013 12:59 | Indlæg redigeret den: 26/4 2013 12:59

Jeg synes der bør være et minimumskrav til hvor mange indlæg man skal have postet på siden inden det tillades at man linker til sider/foretagender man profiterer på.

Hvis det ikke allerede er tilfældet bør http://vegetarkontakt.dk/?-karantaene-moderatortraad=117675 tages i brug. På nuværende tidspunkt er det som bruger umuligt at vurdere hvornår andre brugere anvender en alternativ/ny profil af harmløse årsager og hvornår de forsøger at slippe uden om en karantæne.
Marcus
Administrator
Dato: 27/4 2013 06:51 | Indlæg redigeret den: 27/4 2013 07:17

Næh, han kommer bare med et forslag. Tak for det, KTB, men jeg er ikke helt sikker på, jeg forstår det? Er det så ikke bare et forslag til moderator-praksis (en praksis baseret på de nuværende eller ændringer i retningslinierne), at slette reklamer for (sandsynligt formåede) egne produkter, hvis ens indlægstal er under et vist tal? Det er vel ikke noget, der skal ændres teknisk?

Ret: Ift. at forummet ikke overtages af religionsdebatter som atter tiltrækker flere religionsdebatter eller snak om WIFI synes jeg også godt, man kan regulere lidt mere i hvad der diskuteres, bl.a. ift. at det må kunne forventes at en bruger ikke kun opretter tråde om eller taler om et emne der ikke direkte har med vegetarisme/veganisme at gøre. Enten dét eller også skal de let kunne filtreres fra, så de eks. ikke dukker op på forsiden eller i nye indlæg, så dem, der er interesserede i vegetarisme og veganisme let kan finde indlæg og tråde, der faktisk har noget med sitets overornede tema at gøre. Men det er også mere en moderator/hvad-vil-vi-gerne-ha-at-vegetarkontakt-skal-være-debat.
Earthling 2
Forum-indlæg: 633
Område: Andet
Dato: 27/4 2013 14:03 | Indlæg redigeret den: 27/4 2013 19:43

Marcus
Your suggestion kind of bothers me...

The front page clearly says, that users can "diskuteres... hvad som helst andet, også gerne ting som ikke nødvendigvis har noget med vegetarisme at gøre."

Filtering of any kind = censorship. I object.

Or are you suggesting that VK also filters comments and threads about books, music, jokes, contraception, oral sex, science, etc. which have nothing to do with vegan/vegetarianism??? And if not, why not?

KeepTexasBeautiful
Dato: 27/4 2013 16:15

@ Marcus:

Du har ret, jeg blander rundt i trådene og skulle have postet mine forslag her; http://vegetarkontakt.dk/?-hvis-jeg-var-moderator=72136

@ Easydophilus:

...
Niklas
Forum-indlæg: 35
Dato: 7/10 2013 14:46

Jeg ved ikke, om det er blevet sagt. Men har nogen tænkt på at lave en mobil-side? (Eller evt en smart phone app). Jeg ved ikke selv, hvordan man gør, men rigtig mange hjemmesider vises jo i en mere forenklet udgave, når man går ind på den med en mobiltelefon. På nuværende tidspunkt er det meget forvirrende at se på
Panda
Forum-indlæg: 148
Område: Østjylland
Administrator
Dato: 20/1 2014 17:50

Et par forslag relateret til at hjælpe mig med at finde rundt i mine faneblade:

Det kunne være super dejligt, hvis I kunne lave et ikon til siden. Synes tit det bliver noget rod, hvis jeg har VK faneblade åbne mens jeg laver andre ting, jeg bliver hele tiden i tvivl om hvad der nu gemmer sig bag det blanke ikon (og titlen hjælper heller ikke meget, da den som regel bare er titlen på et forumindlæg).

Derudover så er der også nogle sider som mangler titel. Eller de har en titel, men den er bare 'vegetarkontakt.dk'. Har i hvert fald bemærket at profil- og postsiderne bare har denne generiske titel.
Marcus
Administrator
Dato: 17/2 2014 15:07 | Indlæg redigeret den: 17/2 2014 23:51

@Niklas: At lave et mobildesign er en god idé(!), og der er rigtig mange besøgende via mobil, men også ganske tidskrævende. Personligt får jeg det nok ikke gjort foreløbigt i hvert fald.

@Panda: Jeg har lavet et (midlertidigt?) ikon til VegKon nu, så fanebladene er lettere at genkende. (Hvis en anden vil lave et andet passende ikon skal de være velkomne, selvom det jo gerne skal passe lidt sammen med det eksisterende design på en måde)
Det med titlen er også en god idé, men noget mere uoverskueligt nu jeg har undersøgt hvordan det fungerer pt. lidt nærmere. Men det kan være Benjamin ser på det. :)
Victor
Forum-indlæg: 134
Dato: 18/2 2014 11:42

Chatten kunne bruge en opgradering, se min tråd her:

http://vegetarkontakt.dk/?-chat-har-brug-for-notifikation-ved-ny-besked=151568
Menadian
Forum-indlæg: 769
Opskrifter: 7
Område: Østjylland
Moderator
Dato: 22/2 2014 19:52

Et ønske! Man skal kunne se, hvor mange der er i chatten i fanebladet eks.
Chat (5)
Line_321
Forum-indlæg: 26
Opskrifter: 1
Dato: 13/6 2014 20:53

Det kunne være lækkert hvis man kunne have en 'favorit' liste af en art under opskrifter, så man kan holde styr på de bedste blandt alle de lækre retter.
Marcus
Administrator
Dato: 30/6 2014 08:41 | Indlæg redigeret den: 30/6 2014 08:43

@Line: Synes det er et godt forslag, og heller ikke så omfattende at tilføje, så det tror jeg lige jeg får lavet på et tidspunkt. :)

@Menadian: Ja, det kunne være smart. Den kunne også give én notifikationer om nye beskeder. Jeg får det dog nok ikke lavet, da jeg ikke kender så meget til sproget chatten benytter så jeg først skal sætte mig ind i dét, men tror måske Gajhede kunne finde på at opdatere den.
KeepTexasBeautiful
Dato: 2/7 2014 18:37

Den gamle font var bedre.
Bellacci
Forum-indlæg: 503
Område: Fyn
Dato: 2/7 2014 19:04

Og en "favorit" liste over medlemmer <3

Naahh.. Just kidding :)
David