Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Samlet liste, med ønsker til forbedringer af siden

Siden

Sider: << < 1 2 3 4 5 6 > >>
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1595
Område: KBH
Dato: 31/5 2010 13:51 | Indlæg redigeret den: 31/5 2010 14:24

Det ville også være rart hvis det var nemmere at navigere frem og tilbage imellem siderne i en tråd. Er man først inde i tråden kan man kun rykke én side af gangen, og det er irriterende hvis man vil læse noget på side 5 af 7

Man kan self "hoppe" ved at ændre i URLen, men det ville være nemmere hvis der var en genvej til alle trådens sider udover den obligatoriske forrige/næste-funktion.

Sif jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener, men grunden til at jeg vil have overskrifts-funktionen fjernet er at hele tråden navngives efter titlen på det sidste indlæg. Det er til tider meget forvirrende.

EDIT: Omdøber nu mit eget indlæg for at demonstrere :) Så må vi se hvor mange det bliver snydt via linket på forsiden :)

P.S Tinypic er så meget bedre end imageshack :)
Sif
Forum-indlæg: 39
Område: Østjylland
Dato: 31/5 2010 17:03 | Indlæg redigeret den: 31/5 2010 17:11

Hvad forstår du ikke Rasmus? :)

Mrs Darling skrev:

"En funktion ligesom opskrifterne hvor man kan skrive om en restaurant, cafe, butik eller lign. (både dansk og udenlandsk) herunder kan andre brugere skrive deres kommentarer/anmeldelser... Så kan man lige se hvor andre går hen og spiser, køber tøj og lign. og vi er fri for alle de 300 nye tråde fra folk der søger vegetar restauranter og veganske sko (altså inkl. mig selv). "

Det var det jeg skrev syntes var en god ide :)
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1595
Dato: 31/5 2010 17:47

Ja, det kan jeg se :D Jeg aner pludselig ikke hvad jeg selv fabler om. Har måske i kampens hede læst "opskrifter" som overskrifter...

- Det må da være et argument der vejer tungt, overskrifterne er så stort et problem at de nu også manipulerer med min virkelighedsopfattelse...
Nadja
Forum-indlæg: 1
Dato: 8/6 2010 13:50

Hej Benjamin. Vil du ikke være så sød at oprette en helt ny rubrik der vil handle om sportsernæring for vegetar og veganere. Efter jeg har lagt en indlæg med dette forslag i gæsteforum, var der mange som syntes at der absolut er stor behov for sådan en rubrik, hvor alle kunne få mulighed for at diskutere ernæring i forbindelse med sport og lægge nogle relevante informationer ud. Jeg har selv samlet en masse af spænende info om veganerkost og træning og gerne vil deles med det, så alle de veganere der træner kunne bedre planlægge deres kost, men jeg lidt bange for at hvis jeg bare oprette en tråd med det, vil det gå tabt med tidet. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at skabe mere forkus på ernæring i forhold til træning og derfor er der bruge for sådan en rubrik. Det ville være fedt hvis du kunne hjælpe os med det!
Mother Mercury
Forum-indlæg: 138
Dato: 27/7 2010 22:18

Jeg kunne godt tænke mig at få en e-mail, når der kommer et nyt indlæg i de debatter jeg har deltaget i, lidt ligesom på facebook. Er det muligt?

Chatten er meget forvirrende og meget intern, kan den deles op i mindre grupper?

Og så et forslag til et overordnet debatindslag; 'Alverdens dyrevelfærd - positive indslag/nyheder fra hele verden' eller noget i den stil. Meget rart at følge med i de forbedringer, sejre der forekommer.
Jimmi Andersen
Forum-indlæg: 1004
Område: Nordjylland
Dato: 28/7 2010 07:50

Jeg kunne godt tænke mig at der var mulighed for at oprette afstemninger.
Jimmi Andersen
Forum-indlæg: 1004
Område: Nordjylland
Dato: 28/7 2010 12:34 | Indlæg redigeret den: 28/7 2010 12:39

Det ville også være en stor hjælp hvis man kunne slette indlæg i en tråd man har oprettet. Hvis man kan det kan man slette alle de intetsigende og ligegyldige indlæg som ikke har noget med den aktuelle debat at gøre og så er andre ikke fri for at bruge tid på at læse en masse spam før det gode kommer.
DennisL
Forum-indlæg: 778
Dato: 29/7 2010 19:12 | Indlæg redigeret den: 29/7 2010 19:18

Bare for nysgerrighedens skyld, men er det ideen, at nogle af disse forslag en dag skal implementeres?
For jeg syntes, at det er mange gode forslag, inkl. Jimmis forslag om afstemninger.
Silkepigen
Forum-indlæg: 35
Dato: 30/7 2010 07:47

Jimmi: vil du så slette de indlæg i dine tråde, der ikke er enige med det du siger? Eller stiller sig kritisk overfor dig? Meget lidt nuanceret debat i dine tråde så...
DennisL
Dato: 30/7 2010 11:14

@Silkepigen:
Jeg tror bare, at siden har brug for en moderator eller to.
DennisL
Dato: 21/8 2010 15:28 | Indlæg redigeret den: 21/8 2010 15:28

Det kunne også være rart, hvis der blev ændret på sidens opsætning, så alle tekstfelterne ikke strækkes ud, når folk sætter et langt link ind. For så skal man zoome ud på sin browser, for at få hele linjen med, alternativt sidde og køre H/V bjælken frem og tilbage.

Et eksempel:
http://www.vegetarkontakt.dk/?-hvorfor-hvordan-blev-du-vegetar=50254
brewster
Forum-indlæg: 1
Dato: 23/8 2010 09:21

Kunne man evt i sin profil få lov bare at kalde sig singel, from for enten søgende eller tilfreds (eller hav det nu er...), man kan jo godt ha det glimrende med sin singel status men stadig være åben for at møde én :)!
DennisL
Dato: 27/8 2010 19:29

Det kunne også være fedt med en "don't know, don't care" til Seksuel orientering.
lyra
Forum-indlæg: 1310
Dato: 27/8 2010 21:58

hørt, dennis :)
Lindiana
Forum-indlæg: 82
Dato: 25/10 2010 11:25

AKTIVISME-FORUM NU!!! =)
Kasper
Forum-indlæg: 59
Dato: 25/10 2010 12:18

Hvordan kan det hedde Vegetarkontakt, uden at have et dating-subforum? :-)
Maj :)
Forum-indlæg: 722
Opskrifter: 27
Område: Andet
Dato: 25/10 2010 15:10

Sry, men gider ikke læse alle svarene igennem, så måske er det nævnt. Meeen: det ville være skønt at kunne uploade billeder til sine opskrifter - det virker ikke...
CamillaStormont
Forum-indlæg: 202
Opskrifter: 1
Dato: 25/10 2010 20:42

Synte sdet kunne være fedt hvis nyeste indlæg var ØVERST, ikke nederst xD
DennisL
Dato: 26/10 2010 17:49

@CamillaStormont:
Der er jeg uenig. Jeg vil personlig finde det meget irriterende, hvis jeg skulle læse en intro til en tråd, og skulle bladre ned i den anden ende. Specielt hvis det er en ny tråd, med 20 indlæg, som er kommet siden man sidst var logget ind.
Desuden er vi kulturelt vant til, at starten på noget er i toppen eller til venstre, og det vil være evigt frustrerende for de fleste af os, hvis VK skulle bryde normen, og man skulle bladre ned hver evig eneste gang, man gik ind i en ny tråd.
Det vil svare til, at man som billist skulle over i venstre spor på udvalgte strækninger i Danmark.
nullnullnull
Forum-indlæg: 532
Dato: 2/11 2010 10:05

Jeg kunne godt tænke mig muligheden for at kunne slette en tråd eller et indlæg helt.
Sider: << < 1 2 3 4 5 6 > >>