Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Rapporter venligst alle fejl

 

Siden

Sider: << < 5 6 7 8 9 > >>
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Område: Sjælland
Dato: 26/11 2014 12:16 | Indlæg redigeret den: 26/11 2014 12:16

Det er ikke altid sidste indlæg i en tråd, man kan se fra http://vegetarkontakt.dk/?vegetar=forum
F.eks. står der at den sidste person der skrev i Diverse i tråden "Så er den her endelig! Reklame for Alpro" er Jeff i morges, selvom jeg har skrevet i tråden efter ham. :)

Jeg kan huske jeg har bemærket problemet før her på det sidste. Men nu kan jeg selvfølgelig ikke finde de andre eksempler. Måske fungerer de igen. :)

EDIT: Derudover !ja til det arbejde i laver for siden! <3
Marcus
Forum-indlæg: 3075
Opskrifter: 2
Område: KBH
Administrator
Dato: 26/11 2014 13:24

Tak for rapporteringerne. :-)

@Mikkel: Det med at redigere profilen tror jeg også er ift. caching. Jeg vil gætte på at din profil faktisk bliver opdateret, men atdet pt. bare tager noget tid før at man kan se at den faktisk er blevet det. Men det er noget af det jeg er ved at ændre på, så opdateringen forhåbentligt går i gennem med det samme.

@Stjernestøv: Det er nok også caching-relateret. Det skulle gerne være fikset nu, eller også får jeg det nok gjort inden for et par dage.
luna g
Forum-indlæg: 1
Område: Midtjylland
Dato: 27/11 2014 18:46 | Indlæg redigeret den: 27/11 2014 18:52

Hej Marcus :)
Jeg kan altså heller ikke få lov til at redigere min profil - selv flere dage efter er den ikke ændret..
Marcus
Forum-indlæg: 3075
Opskrifter: 2
Område: KBH
Administrator
Dato: 27/11 2014 23:21 | Indlæg redigeret den: 28/11 2014 00:22

Okay, nu har jeg kontaktet webhosten som har foreslået en ny løsning, som skulle være gået i gennem nu eller meget snart. Sig til hvis det NU bliver ved igen. Håber det lykkes denne gang! :D

Håber også du kan redigere din profil nu, Luna G?

Ret: Det skulle være gældende fra nu.
Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 3/2 2015 08:51

Synes chatten har været nede mange dage, den skriver bare "indlæser" i uendelighed.
Savner den :D
Benjamin
Forum-indlæg: 666
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 3/2 2015 10:37 | Indlæg redigeret den: 3/2 2015 10:39

Panda har ellers taget sig lidt kærligt af den, så der nu bla. kommer med notifikation i fanebladet hvis man er inde på en anden tab, + mulighed for at den siger lyd ved ny besked. Som jeg ved du efterspurgte for lang tid siden :)
Kan være det vil hjælpe hvis du opdater siden, når du er inde på chatten. Kan være din browser gemmer på nogle gamle filer.
Her fungerer den fint.
Sig til hvis det fortsætter!

Vh B
Panda
Forum-indlæg: 148
Område: Østjylland
Administrator
Dato: 4/2 2015 10:39

Kilroy:
Så vidt jeg ved har chatten ikke været nede, men det er rigtigt at chatten nogengange ikke får indlæst beskeder. Jeg har planlagt at ændre på måden at nye beskeder bliver indlæst, så problemet forhåbenligt ikke skulle opstå, men de planer ligger en smule ude i fremtiden.

I mellemtiden så har jeg aldrig oplevet at problemet ikke kan afhjælpes med et par tryk på F5 (refresh), som Benjamin også foreslår. Hvis det mod forventning ikke virker, så må du endeligt sige til, så vil jeg gøre hvad jeg kan for at løse problemet :)
Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 5/2 2015 08:24

Tusinde tak, Panda !!!!
Jeg kender ikke så meget til genvejstasterne, men F5 vil jeg da prøve....igen tak :D
EmilWS
Forum-indlæg: 32
Område: Fyn
Dato: 5/2 2015 14:01

Det er ikke en fejl overhovedet! Men jeg bliver ved med at prøve at klikke på vegetarkontakt-logoet med chillien og jordbæret, for at komme tilbage til forsiden.
De fleste hjemmesider stiller nemlig om til forsiden på den måde, så det er jeg vandt til.
Så det er bare en forespørgsel på om det er muligt at få lavet :)

Ellers har jeg ikke oplevet nogle fejl.
Marcus
Forum-indlæg: 3075
Opskrifter: 2
Område: KBH
Administrator
Dato: 6/2 2015 01:06

@EmilWS: Enig. Nu er billedet et link til forsiden. :)
EmilWS
Forum-indlæg: 32
Område: Fyn
Dato: 6/2 2015 14:35

Jubii!! Jeg fik, som jeg ville have det. Fantastisk :) Takker
Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 10/2 2015 08:29

Ikke for at brokke mig, men jeg kan stadig ikke få chatten til at virke, Den skriver "Der opstod fejl på siden", og F5 hjælper ikke.
Savner den :)
Panda
Forum-indlæg: 148
Område: Østjylland
Administrator
Dato: 10/2 2015 08:42 | Indlæg redigeret den: 10/2 2015 08:42

Kilroy:
Jeg har sendt en pm, så må vi se om vi ikke kan få løst problemet :)
Serenity
Forum-indlæg: 1702
Område: Nordjylland
Dato: 15/2 2015 16:23

Det ville være en fordel hvis man kan citere to personer i samme indlæg men det ser ikke ud til at være muligt. I hvert fald ikke hvis man bruger [q=navn]
Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 16/2 2015 07:51

Panda : Jeg fandt ud af det, F5 virkede alligevel !!
Tak for hjælpen :D
Panda
Forum-indlæg: 148
Område: Østjylland
Administrator
Dato: 19/2 2015 21:38

Serenity:
Mange tak for fejlrapporten. Vi har allerede en beslægtet fejl på vores TODO-liste, men det er desværre ikke en helt simpel fejl at rette. Jeg skal prøve at se om jeg kan få tid til at kigge på den i løbet af weekenden :)

Kilroy:
Det er jeg glad for at høre! Det var nok min skyld at det ikke virkede alligevel. Jeg har rettet noget kode jeg havde skrevet, som ikke fungerede med ældre internetbrowsere, men jeg har først lige fået sat min computer op, så jeg kan teste det i dag. I fremtiden skal jeg nok være påpasselig med at teste at de ting jeg laver også fungerer i ældre browsere :)
Earthling 2
Forum-indlæg: 633
Område: Andet
Dato: 23/2 2015 17:14

Tried (twice) to start a new thread in the rel/phil section. No sign of it! :(



Earthling 2
Forum-indlæg: 633
Område: Andet
Dato: 23/2 2015 17:15

Third time now, same story...

Panda
Forum-indlæg: 148
Område: Østjylland
Administrator
Dato: 23/2 2015 18:11

Earthling:
It seems a bug was introduced during the weekend which prevented new threads from being made. I have fixed the bug so it should be possible to start a new thread again. Sorry for the inconvenience!
Earthling 2
Forum-indlæg: 633
Område: Andet
Dato: 23/2 2015 22:00

No problem, Panda! Thanks for your help. :)
Sider: << < 5 6 7 8 9 > >>