Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

TRÆT af at blive smidt af :(

Siden

Windamor
Forum-indlæg: 696
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 3/10 2008 18:27

Jeg er ved at være godt træt af, at jeg gang på gang bliver logget ud, når jeg trykker på "udfør", og jeg spekulerer på, om jeg gør noget forkert de gange, det sker, eller om det simpelthen bare er vegetarkontakt, der ikke fungerer optimalt.
JensD
Forum-indlæg: 2350
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 3/10 2008 22:49

Jeg oplever jævnligt det samme - ikke kun her på vegetarkontakt, men også på blogs og andre steder. Jeg ved selvfølgelig ikke hvad dit problem er, men jeg har en mistanke om, at mit problem skyldes at min computer er alt, alt for gammel.
Stine
Forum-indlæg: 188
Område: Vestjylland
Dato: 4/10 2008 18:04

jeg har ingen problemer på denne side. så ku da godt tænkes det er jeres forbindelse eller computer
lullu
Forum-indlæg: 1010
Dato: 6/10 2008 05:28

Jeg bliver også logget af meget hurtigt herinde; noget jeg slet ikke oplever på samme måde på andre fora...
Windamor
Forum-indlæg: 696
Dato: 6/10 2008 19:04

Jeg oplever det heller ikke andre steder end her. Regnede derfor med at kunne finde et svar på problemet, men det er vist ikke så nemt.
frederikke
Forum-indlæg: 12
Område: Sjælland
Dato: 2/5 2009 15:22

har selv haft samme poblem på en anden hjemmeside:( der fandt jeg ud af at man skal slette sine cookies! ved ikke hvorfor:/

skriv vis ikke hved hvordan:D
frederikke
Forum-indlæg: 12
Dato: 2/5 2009 15:23 | Indlæg redigeret den: 2/5 2009 15:24

er ikke sikker på det virker:( men prøv!
Leif Varmark
Forum-indlæg: 3649
Dato: 3/5 2009 18:04

Jeg oplever det samme og mener, det skyldes, at jeg er for langsom (læs: omhyggelig og tænksom!) til at formulere mine indlæg. Man har åbenbart en max.-tid, hvorefter man bliver smidt af, hvis man ikke har skrevet et bogstav...

Jeg gør nu det, at når jeg har skrevet en bid og skal sidde lidt og tænke over næste snedige formulering, så tager jeg en kopi af det, jeg hidtil har skrevet. Så skriver jeg lidt igen og tager en ny kopi osv., og skulle det så ske, at jeg sidder for længe og glor ud i luften uden at skrive noget, ja, så blive jeg smidt af, når jeg skriver »Vis prøve« eller »Tilføj indlæg«, men - ha, hah! - så har jeg en kopi, som jeg smækker ind, og så kan jeg gentage min »udfør«-ordre.

Det virker hver gang. Hvis jeg altså husker at kopiere... Men det er selvfølgelig lidt besværligt.

Hilsen Leif
Sommerkursus uge 28: Musik • Mad • Miljø http://www.balladeskolen.dk
Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Område: Århus
Dato: 3/5 2009 20:49 | Indlæg redigeret den: 3/5 2009 20:50

Man kan bare tage en kopi før man sender, med Ctrl-A og Ctrl-C. Det er ikke 'farligt' at sidde og være 'tavs' et stykke tid mens man skriver, det er altid når man sender det går galt. Benjamin skrev noget engang om at det var webhotellet der er skyld i det, fordi det timer out og logger en af, hvis man ikke laver trafik i et vist stykke tid.
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Opskrifter: 3
Dato: 4/5 2009 06:54

jeg har ikke opdaget noget endnu, men jeg skriver også lige fra hoften og tænker bagefter..
folk må bare huske at copy paste så ;)
mvh k
Benjamin
Forum-indlæg: 667
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 9/5 2009 07:16 | Indlæg redigeret den: 9/5 2009 07:20

Som Ulrik Smed skriver er det webhotellets skyld. Jeg har skrevet med dem flere gange om problemet og de har kommet med et par forslag til løsninger som ikke har virket. De sidste par gange jeg har skrevet til dem har de slet ikke svaret mig så overvejer kraftigt at skifte webhotel.
Det er bare en skam fordi det ellers er et rigtigt godt webhotel med en masse frihed.

Jeg vil lige gøre et sidste forsøg på at få dem til at fikse problemet så jeg selv kan bestemme levetiden på "sessions", ellers må jeg gå på udkig efter et andet webhotel.

Det har forresten intet med cookies at gøre.
Benjamin
Forum-indlæg: 667
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 29/5 2009 21:55 | Indlæg redigeret den: 29/5 2009 22:22

Jeg fandt på en løsning selv, så der skulle ikke længere være nogen problemer med at blive logget ud mens man skriver indlæg.
Langt fra den simpleste løsning, men det lader til at virke fint ;)