Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Nye medlemmer -er chatten for intern?

 

Siden

Sider: 1 2 > >>
Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Opskrifter: 8
Område: KBH
Dato: 7/11 2008 22:53

Synes jer nyere medlemmer der kommer på at snakken er FOR intern? Jeg ville sikkert selv synes det, hvis det var mig, men det kan jo godt være at det kun er mig.
Jeg skriver kun for at gøre opmærksom på det, hvis der nu er nogen der synes at det er ærgerligt.
Hvis der er noget, må vi jo løse det.

*jeg minder mig selv om hende den latterligt irriterende pædagog der var der da jeg gik i SFO*.. Men kunne ikke lige finde en anden måde at formulere tråden på ;)

Ha det godt :)

Dampii
Forum-indlæg: 206
Område: KBH
Dato: 8/11 2008 14:14

Heh altså nogen gange skriver i som om i har kendt hinanden i flere år og så føler man sig lidt udenfor xD men synes det fedt at man bliver så "tætte" herinde.
Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Opskrifter: 8
Område: KBH
Dato: 8/11 2008 15:46

Godt at du siger noget -er der opbakning for at forsøge at ændre det? :)
Jeg har ikke selv kendt nogle herinde igennem flere år, har kun været her siden april ;)
DDB
Forum-indlæg: 298
Område: KBH
Dato: 8/11 2008 15:58 | Indlæg redigeret den: 8/11 2008 15:59

Jeg ved egentlig ikke rigtig, hvordan man kan ændre det...
Jeg har også selv 'kun' været her siden April - i hvert fald der omkring...

Jeg har selv tænkt på at deltage i chatten, jeg har dog ikke gjort det endnu - jeg ved ikke rigtig, hvad der har holdt mig tilbage.
Måske er det den følelse af, at det kun er for indviede - og jeg nærmest forstyrrer andres gøren og laden på chatten. Spørg mig ikke hvor jeg har det fra :D!
Det eneste - jeg tror, man kan gøre - er at springe ud i det... og håbe på at de chattende folk ikke har noget imod, at man måske hopper ind i deres samtale?...
Eller også må vi "nybegyndere på chatten" fx lave en chat-aften en gang imellem?..

Skøn dag i dag, ikk også :)?
(Totalt ude af kontekst!) ;)
HEKSEN
Forum-indlæg: 4
Område: KBH
Dato: 8/11 2008 23:25

Svaret er for mit vedkomne ja, om det gør noget eller om jeg kan leve uden at deltage i denne chat, indtil videre ja, men det er også mit indtryk at chatten er social for de der er med i hvad den går ud på, men at det ikke er noget specifikt der bliver chattet om, men bare er halløj frem og tilbage.
Noget der måske kan være et problem men som har med selve chatten at gøre er at den ikke er delt op i to, en teenage og en voksen chat kategori, eller hvad man nu vælger at kalde det.
Om jeg tager fejl i mine antagelser det er ikke til at vide!:)



Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Opskrifter: 8
Område: KBH
Dato: 9/11 2008 02:53

Bare spring ud i det Thinka! :)
Heksen, jeg ville selv synes at det ville være rigtigt ærgerligt hvis chatten var delt op i 2. Kl. er næsten 3, så jeg kan ikke rigtigt forklarer specielt godt, andet end jeg synes at det ville være en skam.. Beklager hvis der går for meget teenager i den fra min side, men thats how it is, nu ER jeg jo også teenager, så det er lidt svært at være andet ;)
Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 9/11 2008 09:26

Jeg kan godt forstå, at Heksen (ganske rigtigt formuleret) synes, det ofte er noget halløj frem og tilbage, det er det vel også tit med en chat. Vi er nogle, der nok indimellem går lidt i selvsving :D, men andre gange er det alvorligt og seriøst. Håber ikke, det forhindrer nogen i at smutte ind i chatten.
Personligt ville jeg også synes, det ville være synd at splitte den op :(
Som jeg ser det : spring ud i det ! prøv det ! ;)
All the best....
soy_r_us
Forum-indlæg: 24
Opskrifter: 1
Område: Andet
Dato: 10/11 2008 07:28

Heh, mit problem med chatten er at jeg altid er den eneste online derinde. Og det, mine damer og herrer, bliver ganske enkelt for kedeligt i længden!
Windamor
Forum-indlæg: 696
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 10/11 2008 14:08

Det er, fordi vi mødes derinde om søndagen.
soy_r_us
Forum-indlæg: 24
Opskrifter: 1
Område: Andet
Dato: 11/11 2008 01:02

aha god pointe!
Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 11/11 2008 05:36

Soy (og alle I andre :D), det er ofte nogen derinde de fleste aftener mellem ca. 19 og 22.
Bare et tip ;)
HEKSEN
Forum-indlæg: 4
Område: KBH
Dato: 12/11 2008 01:14

Jeg var ikke klar over, at det der ind imellem bliver chattet om i chatten, er af mere seriøs karakter, hvis det er tilfældet kan jeg godt se, at den ikke nødvendigvis behøver at blive delt i to. Det er fedt nok hvis der er plads til det hele.

Tamas: Jeg syntes det er supercool at teenagere bare er teenagere. Been there, done that;)
Kilroy: Er også glad for at du delvist er enig i mit synspunkt, og tak for tippet om hvornår der er gang i chatten.

Til slut vil jeg sige at det er et godt emne der er blevet bragt på banen her.
Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Opskrifter: 8
Område: KBH
Dato: 12/11 2008 16:27

Heksen -jeg er ikke non stop teen ;)
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 12/11 2008 20:40

Undlader at kommentere Tams indlæg.....hun ved hvor jeg bor.....

Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Opskrifter: 8
Område: KBH
Dato: 12/11 2008 21:11 | Indlæg redigeret den: 12/11 2008 21:12

Tama vælger at tale om sig selv i 3. persons ental og oplyse Bibbi om at det nok er bedst at hun holder sin mund lukket - kender jo adressen ;)
Miimmii
Forum-indlæg: 10
Område: KBH
Dato: 3/12 2008 12:30

Ja,

vegetarkontakt.dk = indavl

Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Opskrifter: 8
Område: KBH
Dato: 3/12 2008 15:16 | Indlæg redigeret den: 3/12 2008 15:50

Øhm.. Lidt uddybelse kunne være rart, men kan se at du har slettet din profil Mimmi.
Jeg vil ellers meget gerne vide hvor du ser indavl henne ;)
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 3/12 2008 19:03

Lidt konstruktiv kritik ville ikke skade! Men eftersom du har slettet din profil, er du åbenbart for fej til at diskutere eller argumentere for din påstand ;)

lullu
Forum-indlæg: 1010
Område: KBH
Dato: 4/12 2008 05:42

Jeg synes da også godt at chatten kan virke lidt for de "indviede" en gang i mellem, men nu logger jeg også tit på når jeg er træt i forvejen... Det er nu ikke fordi det generer mig, men jeg kan da godt se at det måske kunne afholde nogen fra at deltage.

Og så tror jeg ikke ligefrem det hjælper at kalde hende fej, hvis hun nu skulle komme tilbage på et senere tidspunkt...
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 4/12 2008 07:52

Jeg bruger ordet fej, som jeg ville bruge vendingen "undvigende" f.eks.
Jeg skriver ikke noget jeg ikke kan forsvare lullu!
Jeg synes det er en fej måde at opføre sig på - oprette en profil, slynge beskyldninger/postulater ud og så slette den igen. Meddebattører har ingen mulighed for at forsvare sig eller argumentere......

Sider: 1 2 > >>