Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Nye medlemmer -er chatten for intern?

 

Siden

Sider: << < 1 2
lullu
Forum-indlæg: 1010
Område: KBH
Dato: 4/12 2008 08:59

Nu har hun jo heller ikke kun oprettet en profil for at beskylde os for alt muligt - så vidt jeg husker har hun da også lavet andre indlæg?

Det er nu heller ikke fordi jeg ikke kan se din pointe, jeg vil bare nødig skræmme andre væk fra at kritisere os ;)
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 4/12 2008 09:38 | Indlæg redigeret den: 4/12 2008 09:42

Jeg ønsker bestemt heller ikke at skræmme nogen! Dette er jo en debat hvor alle er velkomne til at debattere og diskutere ;) Konstruktiv kritik og modsatrettede holdinger gør kun dette sted spændende og det har jeg bestemt ikke noget problem med :)
lullu
Forum-indlæg: 1010
Område: KBH
Dato: 4/12 2008 09:48

Så skal vi bare få dem til at blive så længe, at vi kan nå at debattere med dem :D
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 4/12 2008 10:18

Ja, helt sikkert! Men det kræver at de selv vil..... ;)
PollyPunk
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Område: Bornholm
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 4/12 2008 18:31

Jeg synes også tit at folk logger ind siger hej og logger ud...
Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 5/12 2008 06:00

Måske opfattes nogle af os som mere "indspiste", fordi vi har mødtes IRL og derfor kender hinanden på en lidt anden facon ?!?......:D
JensD
Forum-indlæg: 2350
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 7/12 2008 21:32 | Indlæg redigeret den: 8/12 2008 18:01

Jeg bruger ikke chatten, for jeg er ikke så god til sådan noget. Det er alt for rodet til mig og det går alt for hurtigt. Jeg bliver helt rundt på gulvet......... ;)

Men helt ærligt - jeg synes faktisk det er positivt, hvis chatten er lidt indforstået. Det beviser jo kun, at der er skabt nogle gode forhold her på siden og en form for fællesskab. Jeg synes kun det er et problem, hvis andre bliver holdt udenfor, men det er absolut ikke mit indtryk. Jeg ser da også Tamas oprindelige indlæg som en opfordring til andre om at være med.

Når man kommer ind på en side som vegetarkontakt, så er det jo klart at der er mange som har et forhold til hinanden. Nogle har mødt hinanden i virkeligheden, nogen har chattet sammen, andre har mailet med hinanden. Men hvis man bare blander sig, så er jeg helt sikker på at der er plads til alle. Og hvis man er lidt tålmodig, så lærer man snart de gamle brugere at kende lige så godt som de kender hinanden. :D
Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 8/12 2008 05:42

Det er rigtig flot og smukt formuleret, JensD :D
Kom glad og frisk ind i chatten, JD, kom og vær rundt på gulvet, please ;)
Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Opskrifter: 8
Område: KBH
Dato: 8/12 2008 16:03 | Indlæg redigeret den: 8/12 2008 16:04

Jo, jeg lavede klart tråden for at invitere flere med derind, og for at vise at det ikke er en slags intern klikke, hvor andre end nogle få er velkomne :)
JensD
Forum-indlæg: 2350
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 8/12 2008 18:05

Tak, Kilroy - men jeg er ikke så god til at chatte. Jeg har prøvet det et par gange på en anden side og jeg blev totalt stresset. Det er passer slet ikke til mit temperament. Sorry. :D
Sider: << < 1 2