Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Irma på butiksoversigten?

 

Siden

DennisL
Forum-indlæg: 778
Område: KBH
Dato: 4/8 2010 19:01

Jeg er i gang med at lave sektionen "Butikker og indkøbssteder" i wiki'en. Grunden til at den ikke er kommet op endnu, er at jeg arbejder med den i et word-dokument, så jeg kan gemme jævnligt, og dermed ikke mister store dele arbejde, hvis min browser får lyst til at crashe.

Men jeg vil lige høre jeres mening om at tilføje alle Irma-butikkerne på listen? Tilbyder Irma nok vegetariske muligheder, til at butikkerne fortjener en plads?
Og er det alle Irma'erne, der tilbyder et stort nok vegetarisk udvalg, til at kunne komme på? Når jeg handler i Irma, er det stort set kun i Irma Rødovre Centrum, og den skulle vidst være den største af Irma'erne. Så med det i mente, kunne det godt være at der er nogle af de små, der ikke har meget mere at tilbyde end en Kvickly eller Føtex, og dermed ikke har nok til at komme på listen.
Pawa
Forum-indlæg: 578
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 4/8 2010 19:18

Irma har generelt et nogenlunde veggie udvalg er min opfattelse og omend de også sælger ting der er uværdige så ville det trods alt være et kanon incitament for alle andre butikker at udvide deres udvalg en smule således at de også kunne opnå denne gratis reklame, men et forslag kunne være at lave det i en separat sektion eller nøjes med et link til deres egen guide til deres butikker. Dertil kunne et forslag være at give supermarkederne stjerner for deres udvalg således at de bliver motiveret til at tage sig sammen og prøve at lefle mere for os veggies, lol ;)
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Opskrifter: 7
Område: KBH
Dato: 4/8 2010 19:21

vil gerne lefles lidt for :)
DennisL
Forum-indlæg: 778
Område: KBH
Dato: 4/8 2010 19:30 | Indlæg redigeret den: 4/8 2010 19:32

@Pawa:
Jeg har i hvert fald gjort det indtil videre, som du siger, at jeg bare linker til deres egen butiksoversigt.

PS: Irma har da både fjernet Foie Gras fra deres sortiment for nogle år siden, og for nyligt også buræg, som den første, større, danske butikskæde.
Pawa
Forum-indlæg: 578
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 4/8 2010 19:53 | Indlæg redigeret den: 4/8 2010 19:54

Kan nogle ikke designe 5 veggie smileyer fra sur til glad ?

:D

Btw. sejt, godt arbejde!!!!!
DennisL
Forum-indlæg: 778
Område: KBH
Dato: 5/8 2010 10:21 | Indlæg redigeret den: 5/8 2010 10:21

@Pawa:
Det tænkte jeg også man kunne lave i de enkelte sider, som jeg har planer om at lave som mit næste projekt (jf. http://www.vegetarkontakt.dk/?-skabeloner-i-wiki-hjlp=48490)
Men det kræver vidst skabeloner, og dem har jeg problemer med at lave. Men hvis jeg lærer at lave det, vil jeg da tilføje dette i de enkelte sider.
Men det er måske en dårlig ide, tænker jeg. For folk har jo forskellige opfattelser af de forskellige steder, og dermed vil give forskellige stjerner. Så måske kunne diskussionsdelen bruges som bl.a. en anmelderdel, hvor folk kunne give stjerner fra 1-6.

Og mange tak, BTW.
Mother Mercury
Forum-indlæg: 138
Område: KBH
Dato: 8/8 2010 01:54

Jeg synes helt klart Irma skal med på listen og så tror jeg det vil være en rigtig god idé at kontakte samtlige steder på listen og gøre dem opmærksomme på at de står der. Det er jo lidt en ære;) og gratis reklame.

Måske stederne vil udvide deres vegetariske sortiment med tiden.

DennisL
Forum-indlæg: 778
Område: KBH
Dato: 8/8 2010 20:42

@Mother Mercury:
Jeg tror ikke, at Irma vil udvide deres vegetariske udvalg, fordi vi kommer dem på vores liste, som på en standard-dag måske vil have 2-3 læsere...
Men måske man kunne nøjes med at putte de store på, som f.eks. den i Rødovre?