Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Siden er opdateret

 

Siden

Benjamin
Forum-indlæg: 666
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 17/1 2009 07:51

...Som du nok bemærkede ;)

Ud over det nye design er der kommet en masse forbedringer og tilføjelser.
Der er kommet nogle nye felter under profilerne som brugerne selv skal opdatere som f.eks fødselsdato. Jeg har ud fra den alder der tidligere har været tastet ind, udregnet en ca fødselsdato for at systemet skulle virke, men I må selv lige ind og rette det til.

Jeg fik lidt hjælp af et par venlige sjæle i går til at teste for fejl, men er overbevist om at der nok skal gemme sig lidt bugs i systemet endnu. Så jeg håber I vil være venlige og sige til hvis I opdager fejl af nogen slags og skriver til mig. Helst gennem kontaktformularen under linket kontakt for oven, så jeg får det med det samme!

Håber I synes om det nye design! Tingene kan jo ændres, så I kan bare brokke jer hvis der er noget I er utilfredse med :)

Mvh Benjamin
Moonie
Forum-indlæg: 1495
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Dato: 17/1 2009 16:05

Hey Benjamin!

Ser super ud det du har lavet. Jeg tror jeg vil synes bedre om det her design, end det gamle.

God weekend
Spætte
Forum-indlæg: 240
Opskrifter: 6
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 17/1 2009 22:10

Hej Benjamin. Super med en ny udgave. Men er der er problemer med at åbne det i linux og firefox? Det ser ret mærkeligt ud hos mig mange hvide områder, hvor jeg kunne forestille mig, at der nok burde links til de forskellige forum og lign.
Benjamin
Forum-indlæg: 666
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 17/1 2009 22:17 | Indlæg redigeret den: 17/1 2009 22:30

Det lydder mærkeligt. Jeg bruger selv firefox og har selvfølgelig sørget for at siden virker i de forskellige browsere. Hvilken platform det kører fra skulle ikke have nogen betydning. I går fik jeg det også testet af en med linux og han rapporterede ikke om nogen problemer i den retning.
Jeg kunne vel ikke få dig til at tage et screenshot og sende det til mig på benjaminsf@gmail.com ?
Spætte
Forum-indlæg: 240
Opskrifter: 6
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 17/1 2009 22:38

Det virker nu. Min kæreste slettede offline historikken, og det så virkede det. Firefox havde gemt nogle indstillinger. Den øverste del af siden var den gamle udgave, og den nederste del den nye. Meget mærkeligt.
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 18/1 2009 14:37

Hey... Det var bare det! Havde problemer med det nye veg kontakt, men så trykkede jeg F5 - og vupti!


Hvor er det bare blevet flot! :D :D :D

Prag
Forum-indlæg: 40
Område: Nordjylland
Dato: 18/1 2009 16:52

Nøj. Den er sgu blevet sej!
Flot klaret! :)
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 18/1 2009 19:39

Kan ikke længere se hvor mange profiler der er oprettet. Er det et bevidst valg, eller en forglemmelse?
JensD
Forum-indlæg: 2350
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 20/1 2009 18:45 | Indlæg redigeret den: 20/1 2009 18:48

Hej Benjamin.
Sikken en overraskelse! Jeg har ikke haft internet i to uger og derfor ser jeg det først nu.

Det er jo sådan, at jeg var ret vild med det gamle forum, som jeg ofte har brugt til at vise andre hvordan sådan et forum bør se ud: simpelt og overskueligt, flot og indbydende. Jeg synes det var rigtig godt og derfor skal jeg nok lige bruge et par dage til at vænne mig til det nye udseende.

Men jeg kan godt se en del forbedringer. Siden med opskrifter er blevet enormt flot. Derudover synes jeg det er en fantastisk ide med et gæsteforum. Profilerne er også blevet flotte.

Rundt omkring er det er dannebrogsflag med en dato og når jeg holder musen hen over det, står der "Call this number in Denmark with Skype...." hvorefter der følger forskellige telefonnumre. Det ser lidt mærkeligt ud og jeg undrer mig over at der ikke er andre som har kommenteret det. Så er det vel kun på min computer..... :(
JensD
Forum-indlæg: 2350
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 20/1 2009 19:08

Hov - jeg har lige været på en anden side, hvor jeg også fik de der links til Skype, så det er sikkert en fejl i min pc. Jeg har lige købt ny computer og jeg har også et problem med skærmen. Det er som om at der ligger et blåt filter over skærmen - hamrende irriterende! Billeder som er meget lyse eller sort/hvide bliver helt blå! Gode råd modtages gerne....... ;)
Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Område: Århus
Dato: 20/1 2009 21:34

Lyder lidt som om den røde farve mangler. Er det der normalt skal være rødt, sort i stedet for? Er det en bærbar? Eller stationær med fladskærm? Hvis det er en stationær, prøv lige at checke om der er nogle ben i stikket til skærmen der er bøjet.

Det der Skype-noget lyder også lidt skummelt. Kunne godt være en virus. :-/ Havde lige en forleden hvor der poppede et vindue op med en video hvor en pige stod og løftede skørter, og en tekst foroven hvor der stod "I'm from Aarhus!"! Og den var ret hård at få væk, AVG kunne ikke, og MBAM kunne vist heller ikke rigtig (fandt dog nogle virus'er), så jeg støvede den selv op inde i temp-mappen, ved at kigge på HijackThis' log.
Snyn
Forum-indlæg: 253
Opskrifter: 6
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 20/1 2009 21:40

Synes det er et rigtig fedt design! Meget mere indbydende. Kan se at flere har haft problemer med siden, vil bare lige sige, at det fungerer helt fint med macbook:)