Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Møde dag.

Siden

Sider: 1 2 > >>
Rikke
Forum-indlæg: 74
Opskrifter: 1
Område: Sjælland
Dato: 4/6 2007 18:14 | Indlæg redigeret den: 4/6 2007 18:15

Er en del inde på siden, men aldrig på samme tid som alle andre.
Så jeg fik en idé, ved ikke om det er blevet forreslået, men at man lavede en eller to dage om ugen, hvor man aftalte at være på siden, hvis man altså havde tid og løst.
Man kunne så chatte med hinanden og stille spørsmål i forumet, som man kunne diskutere og få svar rimelig hurtigt osv..

Hvad synes i om idéen, nogen der er friske på det?
Håber det kunne være med til at gøre klubben mere aktiv.
lullu
Forum-indlæg: 1010
Område: KBH
Dato: 4/6 2007 19:23

Jeg er herinde en del, men synes ret hurtigt at jeg bliver logget af systemet og hvis andre har det sådan også, kan det jo godt være svært at se hvem der er online... Men anyway, synes det er en udmærket idé :)
Enya
Forum-indlæg: 96
Dato: 4/6 2007 20:45

Det lyder som en supergod ide, for ja på en eller anden måde formår man altid at være herinde alene :/
Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Område: Århus
Dato: 4/6 2007 23:19

Heh, ja jeg synes også altid jeg er alene på chatten. Og jeg har også været ude for at jeg pludselig var logget af, og skulle logge ind igen. Jeg har på fornemmelsen der er noget der er lidt ustabilt på chatten. Men jeg er osse frisk på et par aftner, de sidste søndage har der ikke rigtig være gang i noget. Hvad med lørdagsafterne, er folk for meget i byen? Det er jo rart at ha' fri dagen efter, så man kan sidde med god samvittighed og chatte det halve af natten, haha! :) Tirsdag aften passer også mig godt, jeg holder nemlig fri hver onsdag, det er bare skønt!
Rikke
Dato: 5/6 2007 06:59

Godt der er mogen der er friske på idéen:)
Ville være smart med Søndag og så en hverdag, så kan alle nok en af dem.
Hvad synes i om det?
lullu
Dato: 5/6 2007 07:03

Jeg tror måske ikke lige at lørdag aften er en god idé ;) Nu havde jeg så heller ikke tænkt mig at sidde og chatte den halve nat, og hvis man har det, kan jeg godt se at det kan være praktisk. Men hvis skal have to "mødeaftener", så kunne det jo også være den ene? For mig er det lidt lige meget hvornår det bliver; jeg har skiftende arbejdstider, så jeg er aldrig hjemme den samme aften flere uger i træk alligevel.
Rikke
Dato: 5/6 2007 07:15 | Indlæg redigeret den: 5/6 2007 07:16

Ny idé, hvad med Søndag eller lørdag og så onsdag. Onsdag fordi det er midt på ugen og synes tit der sker så meget fks. om torsdagen, gør der hvert fald for mig.
Så skriv hvis dagene passer eller det bør være nogen andre dage.
Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Område: Århus
Dato: 5/6 2007 21:31

Jamen jeg er med på søndag og onsdag. Hva' pokker, jeg møder alligevel først klokken 10 om 'morgenen', så det går nok alligevel, selvom det skulle trække lidt ud om aftenen, haha.
lullu
Dato: 6/6 2007 07:22

Vi kan også godt prøve med lørdag og onsdag, hvis det er bedre, jeg tænkte bare at mange måske skulle i byen den aften. Men vi kan jo altid prøve og se hvor mange der dukker op, og ellers kan vi måske flytte det til søndag. Så skal vi bare lige have fundet et tidspunkt, hvornår passer det jer?
Rikke
Dato: 6/6 2007 13:10

Hvad med halv 8? og så frem til folk ikke gider mere eller hvad synes i?
lullu
Dato: 7/6 2007 13:03

Det kan vi godt. Jeg er godt nok ikke hjemme hverken på lørdag eller på onsdag, men så må jeg jo prøve ugen efter.
Rikke
Dato: 7/6 2007 16:55

Ved heller ikke om jeg er, men det tror jeg.
Kunne man ikke evt. skrive det på forsiden, så folk har en chance for at vide det?
Rikke
Dato: 17/6 2007 14:47

Det går jo helt godt med mødedagene:)
Rikke
Dato: 27/8 2007 18:29

Hvor bliver i af onsdag og lørdag?
Vi er 156 medlemmer og har højest været 6 i chatten, og det er faktisk mega hyggeligt:)

Må sige at det ikke altid er at tidspunkterne passer en, men hvis i gerne vil have dem anderledes, kan i bare skrive i debaten og så kan vi jo snakke om måske at ændre dem:)
Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Opskrifter: 8
Dato: 17/7 2008 16:44

Nu synes jeg altså at Rikke's tråd skal frem igen: der er jo totalt dødt på vores chat, og det eneste der bliver skrevet om, er hvor stor manglen på liv er.. ;)

Så folkens, er der ikke nogen der er friske? :D
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Område: Østjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 17/7 2008 17:28

Jeg er helt med på ideen :D

Pernille
Forum-indlæg: 283
Område: Andet
Dato: 17/7 2008 18:11

tæl mig med. :D
Tamaswini
Dato: 17/7 2008 19:38

Hvis/når der kommer flere med på ideen, kan vi så ikke bare kopiere den gamle model, i stedet for at finde på en ny, eller måske optimere den så der kunne komme lidt flere med? ;)
Pawa
Forum-indlæg: 578
Dato: 17/7 2008 20:50

Yep, jeg er frisk, vil da sætte min mobil til at minde mig om det, så det har en chance :D
Tamaswini
Dato: 17/7 2008 21:50 | Indlæg redigeret den: 17/7 2008 21:50

Hehe Pawa, du har vidst også lidt mere end alzheimers light ;)

Joking til side, det er ikke en sjov sygdom..
Sider: 1 2 > >>