Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Surt,

Siden

Lucia
Forum-indlæg: 10
Område: KBH
Dato: 9/2 2009 17:42

åååååååååååååååhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeej, :@

Nu har jeg siddet og skrevet på en privat besked i over en time, og skal til at sende den og så........... forsvinder alt. Fordi jeg skal ******** logge******** ind igen.

En time, et godt brev er der ikke mere, og jeg er sur. Jeg har ikke tid at starte forfra.
Kan man ikke ordne dette, please, så det ikke sker igen?

Jeg er meget frustrered lige nu.
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 9/2 2009 17:52

Det sker desværre jævnligt - jeg har osse siddet og bandet flere gange :@ Når du er færdig med et indlæg, eller en besked, så kopier teksten inden du sender :D
Bibbi
Dato: 9/2 2009 17:53

Det sker desværre jævnligt - jeg har osse siddet og bandet flere gange :@ Når du er færdig med et indlæg, eller en besked, så kopier teksten inden du sender :D
Bibbi
Dato: 9/2 2009 17:53 | Indlæg redigeret den: 9/2 2009 17:56

Selvfølgelig går det her indlæg i ged LOL
Lucia
Dato: 9/2 2009 19:16

ok tak :)

bare en tanke;
måske kunne man skrive det på siden, for ex;

husk at kopier teksten inden du sender,
det kan ske at du skal, logge ind igen,
og da mister du al text.

en go ting tror jeg.
især til os nye som ikke ved :) og til de gamle som glemmer :)

he he
pyt med det, det er da en smuk syn med de tre fotos af dig Bibbi
er det dig der kør siden?
Maria-diætist
Forum-indlæg: 329
Opskrifter: 10
Dato: 9/2 2009 19:33

Jeg synes måske, at det er lidt strengt over for Benjamin. Han laver jo siden frivilligt og ulønnet, så hvis jeg var ham, ville jeg blive en smule såret og skuffet, hvis folk brokkede sig bare fordi, deres indlæg nogle gange blev slettet. Jeg synes, siden er vild god, og har aldrig oplevet problemer med den. Synes jeg bare lige nogen burde tilføje :)
Bibbi
Dato: 9/2 2009 19:56

Maria - du har ret, men jeg tror ikke det var ment som "brok". Nok mere irritation over at man ikke selv tænkte over muligheden. Hvis man har brugt lang tid på at skrive er det jo self. træls. Desuden skal jeg sige til Benjamins forsvar, at det faktisk sker de fleste steder ind i mellem :D OG, JA, SELF. ÆÆÆÆLSKER VI VEGETARKONTAKT :D :D :D GG

Lucia - Som du nok allerede har gættet, hedder vores "far" Benjamin ;)
Tak for komplimentet ang. mit billede :$ Går straks igang med at spamme nogle flere tråde GGG :D
Velkommen til!

Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Dato: 9/2 2009 20:02

Arj Bibs, må du egentligt gerne lade være med ;)

Hvis du skriver i word, og så kopier det herind, forsvinder det ikke, men jeg glemmer også selv at gøre det, og så er det hele væk.. enormt frustrerende!
Maria-diætist
Forum-indlæg: 329
Opskrifter: 10
Dato: 9/2 2009 21:19 | Indlæg redigeret den: 9/2 2009 21:19

Bibbi:
Maria - du har ret, men jeg tror ikke det var ment som "brok". Nok mere irritation over at man ikke selv tænkte over muligheden. Hvis man har brugt lang tid på at skrive er det jo self. træls. Desuden skal jeg sige til Benjamins forsvar, at det faktisk sker de fleste steder ind i mellem stort smil OG, JA, SELF. ÆÆÆÆLSKER VI VEGETARKONTAKT stort smil stort smil stort smil GG

Ja, det tænkte jeg også nok. Er glad for, at du ikke tog det ilde op, det var jeg lidt bange for, at folk ville gøre. Synes jo bare at Benjamin skulle have lidt ros også :)
Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Område: Århus
Dato: 9/2 2009 23:32

Jeg kender det også godt. Hvis bare man kunne trykke 'tilbage' og så var al teksten der igen, så gjorde det jo ikke så meget. Men ja, det sker andre steder også ind imellem.

Et tip der har været oppe før: Man kan lige trykke CTRL og "a", og derefter CTRL og "c", for at markere og kopiere teksten før man sender. Bare nederen når man lige glemmer det, ja... :-/

Men ellers, ros herfra osse til vores alle sammens Benjamin for et forum der faktisk kører skidegodt. :D

Gad vide om man egentlig kan finde sin forsvundne tekst et eller andet sted i en temp-fil, f.eks. i temporary internet files, når det kikser...?
Lucia
Dato: 10/2 2009 08:55

Hey,
Jeg synes det er en superflot side, Benjamin :)
Jeg ville ikke lyde streng, bare en spontan reaktion på min egen frustration.
Nu da jeg tænker på det, så sker dette tit på nettet.. og på andre sider "as well".
og tak for de goe' idéer, jeg skriver nok i word.
Knoldselleri
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Dato: 10/2 2009 09:16

Nogle gange undrer jeg mig over hvor mit indlæg er er og scroller op og ned og sander så at det nok er røget over tidsgrænsen da jeg forsøgte at indsætte det...
Benjamin
Forum-indlæg: 667
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 10/2 2009 20:51

Er ked af du mistede din tekst Lucia, det er også sket for mig nogle gange på andre sider, så tager nu altid en kopi af et indlæg inden jeg poster det hvis jeg har taget land tid om at skrive det, på samme måde som Ulrik Smed beskriver.

Jeg har flere gange bøvlet med at prøve at fikse problemet med at man bliver logget ud igen så hurtigt, men er nu blevet helt sikker på at det er en fejl fra mit webhotels side, da jeg burde have adgang til at ændre på de tekniske indstillinger som bestemmer det. (session.cookie_lifetime i php.ini filen ;))
Har derfor skrevet til dem i går, men har ikke fået svar endnu..

Det med at et indlæg bliver gemt mere end en gang når man klikker tilføj indlæg, kan kun være fordi man kommer til at klikke mere end en gang, eller opdaterer lige efter man har klikket. Men jeg kunne måske lave en blokkering på at man enten ikke kan tilføje mere end et indlæg hvert 3. sekund, eller måske ikke kan tilføje to ens indlæg efter hinanden.

Mange tak for alt rosen :$