Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Moderatorer på vegetarkontakt

 

Siden

Sider: 1 2 3 > >>
Benjamin
Forum-indlæg: 666
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 23/1 2011 02:30 | Indlæg redigeret den: 24/1 2011 02:08

Jeg har nu, lidt tidligere end planlagt, udpeget tre brugere til at have moderator-status.
Deres opgave er at hjælpe mig med at holde orden herinde, med at flytte tråde der er placeret i forkert forum, skjule dobbeltposts og når der en gang i mellem bliver startet en tråd udelukkende for at provokere, skjule hele tråden. F.eks knopper på kønsdelene og hvad der ellers har været af tråde som ikke havde andet formål end at sabotere siden.

Jeg går ind for en minimal moderatorstil.

Fordi folk herinde generelt er så venlige og velopdragne, er det meget sjældent der er brug for indgriben.
Men med så mange forskellige mennesker som debatterer, kommer der en gang i mellem nogle indbyrdes gnidninger, det er selvfølgelig også okay, men det skal ikke gå over stregen. Der er ingen tolerance overfor personangreb / mobning her på siden.
Hvis der er nogen der mener at en moderator har taget en forkert beslutning, hvilket de har fået besked på ikke at gøre, kan I prøve at skrive til mig for en second opinion.

Jeg har en klar opfattelse af, at de nye moderatorer og jeg, er meget enige i hvornår der er behov for indgriben.

De nye moderatorer er: JensD, Polly og ~Luna~

JensD -> http://vegetarkontakt.dk/?vegetar=visprofil&id=12
Polly-> http://vegetarkontakt.dk/?vegetar=visprofil&id=154
~Luna~ -> http://vegetarkontakt.dk/?vegetar=visprofil&id=203

Hvem der skal være moderator er noget jeg selv beslutter. Det er ikke til debat desværre. Hvis I har et problem med mit valg, så må I klage til mig i en privat besked.
Tror ikke det på nuværende tidspunkt er nødvendigt med flere.

I fremtiden hvis der er problemer på siden af den ene eller anden art, kan I også henvende jer til de nye moderatorer.

Jeg har i denne forbindelse genåbnet gæsteforumet, i håbet om, at det med de nye moderatorer, ikke drukner i tåbelige tråde.

Alt det bedste
Benjamin

Edit: tilføjet Luna

Daniel
Forum-indlæg: 581
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 23/1 2011 02:35

Makes sense.
Moonie
Forum-indlæg: 1495
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Dato: 23/1 2011 08:39

Glæder mig! Især nævnte eksempel med knopper på penis.

God vind i sejlet :)
nullnullnull
Forum-indlæg: 532
Område: KBH
Dato: 23/1 2011 10:21

Det var da en glædelig nyhed, og jeg er sikker på Jens og Polly er perfekte til "jobbet" :)
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Område: Sjælland
Dato: 23/1 2011 13:19

Det er jeg også sikker på de er.. :D
Johan
Forum-indlæg: 25
Område: Århus
Dato: 23/1 2011 15:29

Thumbs up. God idé.
Benjamin
Forum-indlæg: 666
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 23/1 2011 16:22 | Indlæg redigeret den: 23/1 2011 16:23

Så er ~Luna~ tilføjet som den sidste til moderator-teamet, i denne omgang. Jeg er sikker på at flere andre af sidens dedikerede medlemmer, også ville have egnet sig som moderator, men holder det til 3 her I starten.
AndreaMD
Forum-indlæg: 866
Opskrifter: 5
Område: KBH
Dato: 23/1 2011 16:35

Super godt valg !
Marcus
Forum-indlæg: 3075
Opskrifter: 2
Område: KBH
Administrator
Dato: 23/1 2011 16:43

Glæder mig til at se hvordan det kommer til at fungere! Sejt at i vil Polly, Jens og Luna. :)
JensD
Forum-indlæg: 2350
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 23/1 2011 22:37 | Indlæg redigeret den: 27/1 2011 01:01

Hvor er det dejligt I alle er så positive :)
lyra
Forum-indlæg: 1310
Område: KBH
Dato: 23/1 2011 22:42

ej forhelvede..
Linse
Forum-indlæg: 605
Opskrifter: 2
Område: Sjælland
Dato: 23/1 2011 22:45

stemmer for Pro som moderator! :D
AndreaMD
Forum-indlæg: 866
Opskrifter: 5
Område: KBH
Dato: 24/1 2011 01:28

Jeg synes det er et rigtig godt valg, da ingen - så vidt jeg ved - har noget negativt om hverken Luna, Polly eller Jens overhovedet. Alle tre skønne mennesker (Jeg gætter på Luna også er skøn :D), som i den tid jeg har været på VegKon kun har skrevet godt i debatterne, været åbne og søde overfor nye, og særligt Jens husker jeg var med til at få en stor diskussion ned på jorden.

Jeg mener der er et klart behov for moderatorer på siden, og håber at dette vil skabe en noget pænere tone her. Hentydninger i dette indlæg er der mange af, men det ved folk sikkert selv :)
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 24/1 2011 06:42

Jeg er virkelig beæret over at være blevet moderator da jeg, som jeg også har fortalt Benjamin, ser Vegetarkontakt lidt som "mit andet hjem", og jeg er kun mere end interesseret i at se forummet blomstre, endnu mere end det allerede gør! Jeg er 100 % enig i at der bør være en minimal moderatorstil/indgriben, men jeg mener at behovet for moderatorer er der, og det har jeg gjort længe.

Jeg takker mange gange for tilliden, både fra dig Benjamin - og fra jer herinde.
Alt godt ~Luna


Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 24/1 2011 13:43

Jeg er ikke til censur o.lign., men det er da tre vidunderlige peeps, du har valgt som moderatorer, Benja;D.
I er gode til at se tingene fra forskellige vinkler og ræddi gode til at tage pusten ud af de dumme diskutioner osv herinde.
Ahimsa.
ProVeganSocieties
Forum-indlæg: 673
Opskrifter: 1
Område: Andet
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 25/1 2011 00:55

:'/
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1598
Område: KBH
Dato: 25/1 2011 09:11 | Indlæg redigeret den: 25/1 2011 15:34

Jeg synes at det vil være en god idé hvis brugerne i opstartsperioden bliver oplyst om det når der slettes indhold på siden. Hvis det virkelig kun drejer sig om penis-flashere og ligegyldige trolls, synes jeg egentlig at det er fint.

EDIT: Tag mig seriøst, jeg er et DEDIKERET medlem! :D
PollyPunk
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Område: Bornholm
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 25/1 2011 10:15

Det er under alle omstændigheder min helt klare holdning at sletning af indlæg kun skal ske i et absolut begrænset omfang, denne deler jeg umiddelbart med de andre..
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1598
Område: KBH
Dato: 25/1 2011 10:35 | Indlæg redigeret den: 25/1 2011 15:32

"Begrænset omfang" er bare en noget arbitrær størrelse. Synes mit forslag kunne give et ret pædagogisk indblik i hvad jeres vinkel på moderation er. Men nej, jeg forventer da heller ikke at du pludselig får et power-trip :)
Colleen
Forum-indlæg: 267
Område: KBH
Dato: 25/1 2011 15:06 | Indlæg redigeret den: 25/1 2011 15:07

Tillykke til jer alle tre: ~Luna~, JensD og Polly.

Jeg synes bestemt det er et godt valg af personer som moderatorer. Synes det er tre personer der hver giver sitet en god stemning og det gør det rart at være her. Thumbs up for the moderators!!!

MVH Collie
Sider: 1 2 3 > >>