Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvis jeg var moderator........

Siden

Sider: << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>
Julie Lea
Forum-indlæg: 1134
Opskrifter: 2
Område: KBH
Dato: 6/1 2012 12:35

Godt at høre, jeg ikke er alene, for jeg forstod simpelthen ikke, hvad han ville mig...
Earthling
Forum-indlæg: 1079
Dato: 6/1 2012 17:15 | Indlæg redigeret den: 6/1 2012 17:17

@ ER:
"Skal vi ikke programmere en "anmeld"-knap, så folk kan anmelde upassende adfærd direkte til administratorgruppen?" Great idea :)

I got two personal messages (spam) from the above named person this week as well! I have also been irritated by the various photos posted, not least because they distort the page and make it very difficult to read people´s comments...

But in general, I don´t like the fact that Zen-Bambi is being hung out to dry so publicly. A number of people post far more offensive material than he has done without any comeback... I think a general tightening-up would be in order all round.
Julie Lea
Dato: 9/1 2012 14:03

Earthling: Yes, this is one of the least charming things about the Internet if you ask me...
~ZenBambi~
Forum-indlæg: 205
Dato: 9/1 2012 14:10

Jeres Moder fik mig til det :p

Kan i godt forstå det små hekse???

KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1595
Dato: 10/1 2012 15:54 | Indlæg redigeret den: 10/1 2012 15:56

But in general, I don´t like the fact that Zen-Bambi is being hung out to dry so publicly. A number of people post far more offensive material than he has done without any comeback... I think a general tightening-up would be in order all round.

Du har helt ret. Jeg finder f.eks indholdet i mange af dine indlæg langt mere stødende end ZenBambi's pladder :) Men det er irrelevant at jeg personligt væmmes ved kristendom. Det handler om at have respekt for andres tråde, ikke om at der skal være en gruppe smagsdommere der godkender hvad folk skriver.

Hvis ZenBambi begrænsede sig til egne tråde (og ikke oprettede flere tråde med samme indhold) samt tråde oprettet af andre brugere om guld-rådyr og glansbilleder ville alt være fryd og gammen. Problemet er at det ensporede materiale skal proppes ind i alle tråde der oprettes og sendes som personlige meddelelser. Det kan ikke være rimeligt at man opretter en tråd og den derefter bombes med seks indlæg i streg som kun giver mening for afsenderen.
Earthling
Forum-indlæg: 1079
Dato: 10/1 2012 23:26

@ KTB
< "Jeg finder f.eks indholdet i mange af dine indlæg langt mere stødende end ZenBambi's pladder"
Good. Now I know you read them at any rate! :D
Kallum
Forum-indlæg: 327
Dato: 11/1 2012 00:58

Nu har jeg kun lurket det sidste stykke tid, men Zenbambi er da klart den mest underholdende forumit herinde.. Ingen tvivl om at kæden er hoppet af for længe siden, men alliwel gir ZB den for fuld skrald derudaf med skyklapper på og armene på ryggen (og køleskabet fyldt med rådyrpøller).
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1595
Dato: 28/1 2012 12:10

Så kører showet vist igen.
Julie Lea
Dato: 28/1 2012 12:15

Det har jeg også bemærket...
sax
Forum-indlæg: 374
Område: Nordjylland
Dato: 28/1 2012 13:04

Og heldigvis er der plads til det også.
Jankanda
Forum-indlæg: 281
Område: Østjylland
Dato: 28/1 2012 14:40

Jeg synes forummet skulle nedlægges helt

PS og kom så igang med at lave noget dejligt vegetarmad
T-rex
Forum-indlæg: 571
Opskrifter: 38
Område: Århus
Dato: 28/1 2012 16:04

Jamen, så gå da væk..
sax
Forum-indlæg: 374
Område: Nordjylland
Dato: 28/1 2012 16:06 | Indlæg redigeret den: 28/1 2012 16:16

crazy vs stupid

Livet er for kort til stupid imo.

Edit: Bare sådan at ingen uberettet føler sig trådt på så mener jeg selvfølgelig at Jankanda er dum og Zen er lidt skør. Jeg kan godt li' Zen.
Julie Lea
Dato: 28/1 2012 18:47

Selvfølgelig, det mener jeg da også. Og laver faktisk masser af dejlig vegetarmad!
PlanteædendePlante
Forum-indlæg: 1188
Område: Århus
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 29/1 2012 00:33

Jeg synes Jankanda's kommentar var sjov :D
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Administrator
Dato: 29/1 2012 03:06 | Indlæg redigeret den: 29/1 2012 03:36

Spam: http://www.vegetarkontakt.dk/?-homoer=103534
= 5 mere eller mindre uforståelige indlæg i træk af Zenbambi. Det er som om, det ligesom er noget der eskalerer...

RET:
3 indlæg i træk:
http://www.vegetarkontakt.dk/?-var-det-mord=80304

En irrelevant, uforståelig, personlig, nedgørende kommentar:
http://www.vegetarkontakt.dk/?-hvad-spiser-dit-dyr=67197&side=2
Marcus
Administrator
Dato: 29/1 2012 03:30 | Indlæg redigeret den: 29/1 2012 03:32

Jeg vil også gerne pointere at præcist Karolejne - som har oprettet en tråd til diskussion af homofobiske/heterosexistiske skældsord/skældsord generelt - var een af dem der sagde at dine (Zenbambis) indlæg var blevet for meget i en tråd her fornyligt, inden jeg skrev mit første indlæg herinde hvor jeg foreslog at slette disse spamindlæg. Hvis man kunne søge på specifikke personers indlæg, og søge kronologisk, ville jeg kunne finde den givne tråd, men desværre er det ikke så lige til.

Jeg ved ikke hvordan du selv ser på sagen, men som det fremgår er jeg ikke den eneste der ikke forstår mange af dine indlæg overhovedet, og de virker ret dominerende ved at du skriver så mange indlæg i træk og med mange små personlige, irrelevante enkelt-sætnings-kommentarer, store billeder og med mange gentagelser af de samme ting og billeder igen og igen, der garanterer at du bliver hørt men til gengæld overdøver alverdens andre mennesker og diskussioner som jeg ser det. Hvis dine indlæg ikke var så allestedsnærværende og synlige som nu ville jeg ikke se dem som problematiske, og slet ikke hvis jeg faktisk kunne forstå hvad du forsøgte at udtrykke i en meningsfuld sammenhæng med resten af trådene, så hvis du kunne det ville det være lækkert. På den anden side ved jeg ikke om du er i stand til at vurdere hvordan andre opfatter dine indlæg og har en form for situationsfornemmelse, for det virker det desværre umiddelbart ikke som om du er og har...

Nå, det er mit synspunkt, kort formuleret.
~ZenBambi~
Forum-indlæg: 205
Dato: 29/1 2012 03:36

< Bare rolig "søde" ~ tossedeVK er jeg færdig med ~ SERIØST ;) <3

Marcus
Administrator
Dato: 29/1 2012 03:42

Det er der nok nogen der bliver triste over. Hvis vi individuelt kunne blokere hinandens indlæg ville det imidlertid være et mindre problem, men det påvirker uanset alle de gæster der læser siden, og følger med i debatterne og hvilke tråde der nu engang er på forsiden.
nicholai
Forum-indlæg: 87
Opskrifter: 1
Område: Sønderjylland
Dato: 29/1 2012 09:25

nullnullnull: Jeg vil gerne referere til det sidste BF/GF nyhedsbrev: "[...]Samtidig har vi gjort rigtigt meget for at få forklaret dem der opretter sig, at vi kun er til for homo- og biseksuelle samt transpersoner." <- det er ikke for cis-kønnede heteroer!
Sider: << < 3 4 5 6 7 8 9 > >>