Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvis jeg var moderator........

 

Siden

Sider: << < 1 2 3 4 5 6 7 > >>
ER
Forum-indlæg: 397
Opskrifter: 6
Område: KBH
Dato: 20/3 2011 17:06

Hej moderatorer!

Jeg synes, I kan overeveje at:

* Formulere en kort beskrivelse af, hvad der af jer betragtes som "god stil" på forummet.

* Når I ser problematiske indlæg eller tråde henvise til denne beskrivelse. Skriv f.eks. med røde bogstaver når I skriver som moderatorer frem for som brugere, så tager vi ikke fejl af de to hatte, I har på.

* Evt. slette meget grove indlæg, hvis ikke det er nok at kritisere dem med røde bogstaver, eller hvis I allerede har tiltalt problemet for nyligt/i samme tråd/for samme bruger.
Veganitarians
Forum-indlæg: 119
Område: KBH
Dato: 22/3 2011 12:01 | Indlæg redigeret den: 22/3 2011 12:08

Hvis jeg var moderator:
-Ville jeg fjerne betegnelsen altspiser fra listen, så det kun er dem der har valgt kødet fra der kan logge ind. Det hedder jo trods alt VEGETARkontakt.

Igen må jeg henvise til en side som http://www.boyfriend.dk og http://www.girlfriend.dk. Her kan man kun oprette en profil hvis man er LGBT - LesbiskGayBiseksuelTrans.
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 22/3 2011 15:21 | Indlæg redigeret den: 22/3 2011 15:25

Kun administratorer (dvs. Benjamin) kan fjerne kategorien. Jeg mener dog bestemt ikke den skal fjernes, da der efterhånden har været en del altspisende der har deltaget i debatter vedrørende vegetarisme, og sikkert endnu flere som overvejer vegetarisme, men som lige skal samle sig mod til det.

Jeg er glad for at forummet er åbent for alle, at det ikke er en lukket fest, men indbyder til at alle kan tage del i alt det sjove. :)


nullnullnull
Forum-indlæg: 532
Område: KBH
Dato: 23/3 2011 11:43

Veganitarians, man kan ikke kun oprette en profil på girlfriend.dk/boyfriend.dk hvis man er homo, bi eller trans.
Der er rigtig mange par og hetroer derinde. Og det er meget nemt at ændre hvad man søger.

Og så er jeg enig med Luna i at der ikke er nogen grund til at fjerne altspisende som kategori.
Hvis ikke den mulighed er der kan man jo bare gemme sig under titlen vegetar eller veganer, el. lign. Og så bliver det da for alvor besværligt at finde rundt i.
Veganitarians
Forum-indlæg: 119
Område: KBH
Dato: 23/3 2011 12:20 | Indlæg redigeret den: 25/3 2011 20:21

Jeg forsøgte faktisk at oprette en profil på girlfriend/boyfriend som hetero, men blev henvist til dating.dk. Da jeg så skulle ind at kigge, efter min oprettelse på dating.dk, kunne jeg ikke se siden, da de forlangte betaling for min videre færden derpå. Så jeg forstår ikke hvordan heteroer logger sig på. Heteromænd kan godt, men kvinder.....forbudt adgang som hetero.

EDIT: Måske var det lidt overilet at foreslå slettelse af altspiser, selvfølgelig skal alle der har lyst, have en mulighed for at finde ud af om det er noget for dem, I was a little hasty on this, I appologize :)
Fairtrademom
Forum-indlæg: 13
Område: Nordjylland
Dato: 25/3 2011 13:09

Jeg vil da lige tilføje at jeg har rent faktisk være tidligere bruger herinde..Og lod mig blive slettet, pga. primadonnaen polly!
Undskyld udstryket, men nogen bør du tænke på hvordan du taler til dine medmennesker og hvordan du vil have at om verden skal opfatte dig!!
Det fik mit pis i kog, at jeg følgte mig så uvelkommen herinde, og at jeg fik det indtryk at vegetarkontakt.dk kun var for uvalgte mennesker, altså en slags inder klikke, og at vi andre uden for ikke var velkommen.
Og nej Polly jeg spiser ikke KØD, det gøre kun min mand!! ( 2 gange om ugen)

Jeg blev i bogstavlig forstand jagtet rundt herinde af Polly, og til sidst opgav jeg, og min gamle profil blev slettet!!

I sådanne nogle tilfælde bør man lige indføre takt og tone osse for dem som adminstre dette her forum.
Da jeg har arbejdet som kok og kogekone og undervist har jeg smagt kød men jeg har ikke spist det, der er en stor forskel på disse to ting!!

Jeg har altid opført mig ordentligt og gøre det fortsat. Men jeg vil ikke oplyse min tidligere brugernavn herinde.
Men jeg siger fra hvis jeg skal jagtets igen af Polly!!
For jeg mener at vegetarkontak.dk skal være et sted hvor alle vegetar og veganer og dem som bare er nysgerrige er velkommen.
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Område: Sjælland
Dato: 25/3 2011 13:33 | Indlæg redigeret den: 25/3 2011 14:16

Hejsa troll :D
Du er hermed indlagt til tvangskrammer og kage *kram*

Edit: Og næste gang hjælper en lidt mere realistisk løgn måske? Hvis der er sandt, tror jeg i hvert fald du er den eneste på VegKon, der har bemærket det..
lyra
Forum-indlæg: 1310
Område: KBH
Dato: 25/3 2011 14:11 | Indlæg redigeret den: 5/1 2016 00:01

fairtrademom;

polly er en af de frikking få personer jeg genuinely respekterer og carer about at være decent overfor. primadonna? der findes nærmest ingen kind, chill, down-to-earth-person som polly. hendes tone overfor andre? altid civiliseret, altid venlig - which is no small feat, considering alle de a-holes og r-tards herinde.

vegkon er gjort op af ca 2000 medlemmer, hvoraf omtrent 150-agtigt er faste brugere. at du har fået et dårligt indtryk (som jeg ærlig talt ikke kan forstå hvordan er muligt med en sympatisk person som polly) af een er beklageligt, men at quitte et positivt netværk som vegkon bare for det er et dumt valg.

jeg har aldrig oplevet polly være uhøflig på nogen måde. tværtimod har hun altid været inspirerende, fucking sjov, intelligent, og velkommende like no other. shit, man kan stole på hende altså. derfor kommer denne anklage som et komplet chock overfor mig, og resten af vegkon, i trust.
Jus
Forum-indlæg: 270
Område: KBH
Dato: 25/3 2011 14:25

Hvorfor tager du den ikke med Polly selv? Altså nu ved jeg ikke hvad hun skulle have sagt/gjort men jeg har meget svært ved at forestille mig at det ikke bare er noget du har misforstået. Og det kunne du da lige få redt ud i en PB?
JensD
Forum-indlæg: 2350
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 25/3 2011 14:48 | Indlæg redigeret den: 25/3 2011 15:16

Fairtrademom - jeg har meget svært ved at forstå din kritik af Polly. Jeg har været fast bruger fra Benjamin startede VegKon og jeg har aldrig oplevet Polly som du beskriver hende. Derfor er jeg overbevist om, at du har misforstået situationen.

Du skriver at du altid opfører dig ordentligt, men når jeg tænker lidt over det, så synes jeg faktisk at dit indlæg er meget groft. Når du ikke vil fortælle hvad dit gamle brugernavn er, så har vi ikke en chance for at forholde os til din kritik og Polly har ikke en chance for at forsvare sig. Det er absolut ikke fair...... og heller ikke god stil.

Og endelig: hvis du virkelig ønskede en ny og bedre start på VegKon, så er det en besynderlig måde at begynde på. Det havde nok været smartere, at lade fortid være fortid, i stedet for at rippe op i gamle konflikter.....

Det er fuldstændig urimeligt, at komme med sådan en skarp og grov kritik på sådan en anonym måde, hvor det kun bliver et postulat - det er rigtig fejt og meget usympatisk! Jeg vil karakterisere dit indlæg som et anonymt personangreb og det er en adfærd, som er 100% uacceptabel på vegkon! Derfor vil jeg anbefale moderatorerne at slette dit indlæg!

Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 25/3 2011 15:02

Fairtrademom: Jamen, jeg kan jo kun give de andre ret... Jeg forstår slet ikke dine beskyldninger. Jeg vil ikke slette indlægget, da jeg synes Polly skal have lov til at læse det, og evt. respondere. En privatbesked havde helt sikkert været at foretrække for alle parter.

Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Område: Sjælland
Dato: 25/3 2011 15:10

Jens, jeg troede egentligt også du var moderator?
JensD
Forum-indlæg: 2350
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 25/3 2011 15:15

Stjernestøv - jeg er sprunget fra. Sorry......
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Område: Sjælland
Dato: 25/3 2011 15:16

Ah, okay.. (:
Molotove
Forum-indlæg: 128
Område: KBH
Dato: 25/3 2011 16:46

ved ikke om I har beføjelser dertil, men kan I slette min gamle profil "Aicha"?
Det er hamrende irriterende, at jeg ikke kan logge ind på den, få hjælp til at ordne log-in prolemer osv.. Så nu vil jeg egentlig gerne bare have den slettet helt, så jeg ikke modtager post derinde, som jeg alligevel ikke kan se :( Og jeg har kontaktet Vegkon/Benjamin 2 gange, men får aldrig svar... Please help?

:)
PollyPunk
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Område: Bornholm
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 25/3 2011 17:17 | Indlæg redigeret den: 25/3 2011 17:22

Fairtrademom - Jeg kan se du ikke har slettet din gamle profil og indlæg - Måske har du bare glemt dit password?
Du er før som nu hjerteligt velkommen til at deltage på VegKon og hvis jeg er genstand for din manglende lyst hertil, vil jeg love dig at ignorer dine indlæg!

Molotove...Den eneste der har beføjelser til at slette profiler er Benjamin!
Blomme
Forum-indlæg: 65
Område: KBH
Dato: 25/3 2011 17:34

Fairtradedemon> din gamle profil er ikke blevet slettet. Den er lige her

http://vegetarkontakt.dk/?vegetar=visprofil&id=579
Blomme
Forum-indlæg: 65
Område: KBH
Dato: 25/3 2011 17:36

Jeg forsøgte faktisk at oprette en profil på girlfriend/boyfriend som hetero, men blev henvist til dating.dk. Da jeg så skulle ind at kigge, efter min oprettelse på dating.dk, kunne jeg ikke se siden, da de forlangte betaling for min videre færden derpå. Så jeg forstår ikke hvordan heteroer logger sig på. Heteromænd kan godt, men kvinder.....forbudt adgang som hetero.


Eh.. Vegetarians.. hvorfor vil du oprette en profil på et homo/bi/trans datingsite, når du nu er hetero?
Veganitarians
Forum-indlæg: 119
Område: KBH
Dato: 25/3 2011 20:32

@Fairtrademom

Jeg oplever nu heller ikke Polly som du beskriver hende. Overfor mig har hun været (og er) en sød og fornuftig og jordbunden person. Du bliver nok nødt til at komme clean med hvem du tidligere var, så Polly har en chance for at forsvare sig. Vi skal være gode ved hinanden og holde sammen så godt vi nu kan, ellers får du også en tvangskrammer af mig :)


@WhiteHorse

Fordi jeg er nysgerrig.
Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 25/3 2011 21:01

Hov, mit indlæg forsvandt....
Fairtrademom, jeg tror der er noget, du har totalt misforstået.
Os der kender Polly personligt kan kun sige, at hun er et empatisk, åbent, retfærdigt, gæstfrit og godt menneske;)
Ahimsa til alle.
Sider: << < 1 2 3 4 5 6 7 > >>