Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Spam

Siden

Sider: 1 2 3 4 > >>
VaniljeViking
Forum-indlæg: 13
Område: Sjælland
Dato: 30/9 2011 05:07

Jeg vil bare gøre opmærksom på, at jeg har modtaget denne spam mail i min post. Ved ikke om andre også har? Jeg sletter den naturligvis, men tænkte admin/mods har interesse i at vide det forekommer.

Hi,

How are you! hope you are fine and in perfect condition of health over there, My name is Kristy and I went through your profile and i read it and took interest in it,if you don't mind i will like you to write me back on this IDtrist smiley kristyvvkristy@yahoo.in ) hope to hear from you soon, I will be waiting for your mail because i have something VERY important to tell you.

kristyvvkristy@yahoo.in
Lots of Kristy.
Mrs Darling
Forum-indlæg: 1552
Opskrifter: 7
Område: KBH
Dato: 30/9 2011 05:57

hi | Fra: kristy4u | Dato: 29/9 2011 14:07 | Skriv svar
Hi,

How are you! hope you are fine and in perfect condition of health over there, My name is Kristy and I went through your profile and i read it and took interest in it,if you don't mind i will like you to write me back on this IDtrist smiley kristyvvkristy@yahoo.in ) hope to hear from you soon, I will be waiting for your mail because i have something VERY important to tell you.

kristyvvkristy@yahoo.in
Lots of Kristy.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvordan har du det! håber du er fin og i perfekt stand for sundhed derovre, Mit navn er Kristy og jeg gik gennem din profil, og jeg læste den og fandt interesse i det, hvis du ikke har noget imod jeg vil bede dig om at skrive til mig tilbage på denne ID : (kristyvvkristy@yahoo.in ) håber at høre fra dig snart, vil jeg være venter på din mail, fordi jeg har noget meget vigtigt at fortælle dig.

kristyvvkristy@yahoo.in
Masser af Kristy.
veggiemommy
Forum-indlæg: 134
Opskrifter: 5
Dato: 30/9 2011 06:15

Ej seriøst, er I ikke bare lidt kolde?? Altså hun mangler tydeligvis lidt selskab og så vil I ikke engang skrive til hendes mail... hun kan da ikke gøre for, at der står tyv i mail-adressen... Og hun ønsker jer perfekt sundhed og alt muligt, hun lyder altså bare som en sød en... Det kan jo være at det meget vigtige, hun har at fortælle er, at I kan tjene mange penge, ja det kunne da være fedt... tror lige jeg vil skrive til hende selv...
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1594
Dato: 30/9 2011 06:19 | Indlæg redigeret den: 30/9 2011 23:40

Jeg synes bare i så søde ud.

EDIT: Gad ikke hedde Kristy længere pga. en flad joke :D
Hippieungen
Forum-indlæg: 315
Dato: 30/9 2011 07:51

^Win^
Marianne48
Forum-indlæg: 2395
Område: Odense
Dato: 30/9 2011 10:45

Jeg tror, det er fup og har slettet beskeden.

Det er bare for at narre kontonr. og penge ud af en. Ofte styret og manipuleret af bagmænd i Afrikanske lande.
?
Forum-indlæg: 964
Dato: 2/10 2011 09:56 | Indlæg redigeret den: 2/10 2011 09:56

Ej, jeg får aldrig kærestehenvendelser :(

Men så håber jeg, at jeg i det mindste har held i spil.
Lucinda
Forum-indlæg: 289
Dato: 2/10 2011 14:57

Jeg har held i spil! Jeg får altid besked i min indbakke om at jeg har vundet 10.0000000000000 mange penge i Singapores Nationallotteri:) Og jeg har ikke engang købt en kupon...:D
Trinche
Forum-indlæg: 94
Opskrifter: 12
Dato: 2/10 2011 15:04

Jeps jeg har også fået besked fra Kristy:D
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 15/3 2012 11:49

Jeg fik denne spammeddelelse fra http://www.vegetarkontakt.dk/?vegetar=visprofil&id=3990 :

Prøv og svare mig med min email så, fordi jeg virkelig har brug for din hjælp så, adija_84@yahoo.com

Mit navn er glip Adija Akim jeg så dig i dag og blev intrested i dig, vil jeg også gerne vide dig mere, og jeg vil have dig til at sende en mail til min e-mail-adresse, så jeg kan give dig mit billede, for dig at vide, hvem jeg er.
Her er min email adresse (ADIJA_84@YAHOO.COM)
Jeg tror, ​​vi kan gå herfra!
Jeg venter på din mail til min e-mail adresse ovenfor.
Adija.No ligegyldigt din alder jeg har brug for din hjælp.
(Husk afstanden eller farve betyder ikke noget, men elsker spørgsmål en masse i livet)
PLEASE SVAR mig med min email adresse her.
[..]

Jeg synes virkelig der burde tilføjes en slags test når man opretter en ny bruger, såsom en CAPTCHA, en test hvor man skal udpege hvad der er på et billede eller svare på et spørgsmål, da jeg tror det ville stoppe mange af disse spambrugere og deres indlæg!
Mito
Forum-indlæg: 94
Dato: 15/3 2012 11:57

Fik den samme som Marcus.
Leif Varmark
Forum-indlæg: 3649
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 15/3 2012 14:39

De sidste par dage har jeg fået hele 3 af den slags - man har vel sex-appeal:D
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 15/3 2012 17:14

jeg har også fået den samme som marcus.
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Dato: 15/3 2012 17:36

Jeg har slettet brugeren, og håber Benjamin kan bruge din idé Marcus. I mellemtiden er det rigtig godt I fortæller når I får disse spam mails.

Jankanda
Forum-indlæg: 281
Område: Østjylland
Dato: 15/3 2012 17:46

har også fået 3, men er begyndt at spamme tilbage
Taabis
Forum-indlæg: 491
Dato: 15/3 2012 21:28 | Indlæg redigeret den: 15/3 2012 21:29

Luna: Jeg har modtaget følgende:

Hej ven
Hvordan har du det? Gæt fint. Først, mit navn er Anna, jeg er ung god
søger pige, art og friendly.Well jeg kom igennem din profil, og jeg
besluttede at droppe dig en note.Meanwhile kan du skrive mig noget mere om
dig selv, mens jeg komme tilbage på dig, herunder mit billede? Kontakt mig gennem min
privat adresse, anna.david93 @ yahoo.com
Har en meget dejlig dag.
Tak,
anna
kysser med kærlighed og tillid

Brugeren hedder Annadavid
Vh. Tobias
Luna_Månebarn
Dato: 16/3 2012 14:11

Taabis: Har du et direkte link til brugerens profil? Jeg kan ikke finde hende via søgefunktionen.

Taabis
Forum-indlæg: 491
Dato: 16/3 2012 14:49

Hej Luna.

Kan se at profilen allerede er slettet helt af sig selv (eller fandt du den alligevel?). Og jeg som lige havde 'lookedforward to blive kender hende tæt ly' (vi taler endda samme sprog ;-P ).
Luna_Månebarn
Dato: 16/3 2012 14:57

Nej jeg fandt hende aldrig. Du har nok såret hende ved ikke at svare, så hun har slettet sin profil. ;)

granhammer vegan xvx
Forum-indlæg: 1340
Opskrifter: 13
Dato: 18/3 2012 20:40

spam også jeg 2 på samme uge
Sider: 1 2 3 4 > >>