Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Spam

Siden

Sider: << < 1 2 3 4 > >>
rtin
Forum-indlæg: 3
Område: Andet
Dato: 9/5 2012 22:29

Under kvällen fick jag ett mejl helt ordagrant identiskt med det Taabis fått tidigare. Från annadavid123 (http://vegetarkontakt.dk/?vegetar=visprofil&id=4176).

Nog önskar jag såklart att få kyssar med kärlek & tillit, men helst då från någon med ärliga intentioner som tar sig tid att rikta sin kommunikation mot mig & får mig att känna mig lite speciell.
GreenEnergy
Forum-indlæg: 944
Opskrifter: 2
Område: Sjælland
Dato: 9/5 2012 22:45

har lige fået denne

Hej ven
Hvordan har du det? Gæt fint. Først, mit navn er Anna, jeg er ung flot pige, art og friendly.Well jeg kom igennem din profil, og jeg besluttede at droppe dig en note.Meanwhile kan du skrive mig noget mere om dig selv, mens jeg komme tilbage på dig herunder mit billede? Kontakte mig via min private adresse.
Har en meget dejlig dag.
Tak,
anna
(annadavid_d@yahoo.com)
kysser med kærlighed og tillid

fra
http://vegetarkontakt.dk/?vegetar=visprofil&id=4176
GreenEnergy
Forum-indlæg: 944
Opskrifter: 2
Dato: 9/5 2012 22:47

overvejet om den ikke skulle under humor
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 10/5 2012 05:12

Tak! Det er rigtig godt du skriver. :) Jeg har også fået en privatbesked fra en bruger der har fået samme henvendelse.

Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Dato: 10/5 2012 07:31

Join me to the club.

Jeg fik også denne her for et par måneder siden, men kan se den profil allerede er slettet.

"Prøv og svare mig med min email så, fordi jeg virkelig har brug for din hjælp så, adija_84@yahoo.com

Mit navn er glip Adija Akim jeg så dig i dag og blev intrested i dig, vil jeg også gerne vide dig mere, og jeg vil have dig til at sende en mail til min e-mail-adresse, så jeg kan give dig mit billede, for dig at vide, hvem jeg er.
Her er min email adresse (ADIJA_84@YAHOO.COM)
Jeg tror, ​​vi kan gå herfra!
Jeg venter på din mail til min e-mail adresse ovenfor.
Adija.No ligegyldigt din alder jeg har brug for din hjælp.
(Husk afstanden eller farve betyder ikke noget, men elsker spørgsmål en masse i livet)
PLEASE SVAR mig med min email adresse her. "
PlanteædendePlante
Forum-indlæg: 1188
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 10/5 2012 10:19

Modtaget samme som GreenEnergy
PlanteædendePlante
Dato: 14/5 2012 11:44

Modtaget denne:

merianjerriy@yahoo.co.uk | Fra: merian300 | Dato: 14/5 2012 11:23 | Skriv svar
Min kære mit navn er Miss Merian Jerry, jeg så din profil i dag og blev interesseret i dig, vil jeg også gerne vide dig mere, og jeg vil have dig til at sende en mail til min e-mail-adresse, så jeg kan give dig mit billede for dig at vide, hvem jeg am.Here er min email adresse (merianjerriy@yahoo.co.uk)
M Jeg tror, ​​vi kan komme herfra. Jeg venter på din mail til min e-mail adresse ovenfor. Husk afstanden eller farve betyder ikke noget, men elsker spørgsmål en masse i livet venlig Love.please Jeg vil gerne have dig til at kontakte mig med denne e-mail adresse (merianjerriy@yahoo.co.uk)

My dear my name is Miss merian Jerry ,i saw your profile today and became interested in you,i will also like to know you more,and i want you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am.Here is my email address(merianjerriy@yahoo.co.uk)
M i believe we can move from here. I am waiting for your mail to my Email address above. Remember the distance or color does not matter but love matters a lot in life Yours Love.please i will like you to contact me with this email address (merianjerriy@yahoo.co.uk)

fra denne profil: http://vegetarkontakt.dk/?vegetar=visprofil&id=4186
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Dato: 14/5 2012 15:46

Tak Plante. :)

Inkognito
Forum-indlæg: 287
Område: Andet
Dato: 16/5 2012 17:18

Hey, ro på, jeg havde gang i en flirt og så slettede I brugeren. Hun skulle sende mig sit kontonummer og jeg penge til hendes flybillet herop, ihhh, nu får jeg hende aldrig at se!
R.Easy
Forum-indlæg: 9
Område: KBH
Dato: 29/6 2012 15:05

Ja - hvor er problemet -- pis igen hvor svært kan det være
PlanteædendePlante
Dato: 29/6 2012 21:12 | Indlæg redigeret den: 29/6 2012 21:13

Haha VV, I pity you! ;) Ulykkelig kærlighed når den er mest tragisk....
ennasuS
Forum-indlæg: 1172
Opskrifter: 3
Dato: 4/7 2012 15:24

Kære kunde ,

Vi informerer dig om, at dit kreditkort er blevet suspenderet af os efter de nye sikkerhedsforanstaltninger der gennemføres for at bekæmpe svig, Køb på internettet er blevet hverdagskost. Med dem viste sig et stigende behov for sikre betalinger for både forbrugere og handlende sites.

Vi inviterer dig til at gøre opdatering eller oprette din konto Verified by Visa . For din sikkerhed, vi suspenderet dit kreditkort. For at løfte suspensionen følge proceduren anført for Opdater din Kreditkort.
Klik på linket nedenfor for at åbne et browservindue Sikker.
Bekræft, at du er den kontohaver, og følg instruktioner.

http://www.nets.eu/dk-da/Pages/default.aspx

Bemærk: Hvis du tager nogen action fronter 21 juni 2012, vil vi blive tvunget permanent suspendere dit kort med din udstedende bank.

Visa og MasterCard tilbyder en godkendelsesenhed stand til at kæmpe mod misbrug af dit kreditkort på internettet .

Yeah right! ;)
PlanteædendePlante
Dato: 4/7 2012 17:22

Hahaha ennasuS! Farlig én der!

Det er bedst hvis du også linker til profilen så moderatorerne kan finde den :)
Karat
Forum-indlæg: 670
Opskrifter: 9
Område: Sydjylland
Dato: 4/7 2012 18:27

Hahaha ennasuS, den har jeg også fået på min yahoo-mail :)
ennasuS
Dato: 4/7 2012 20:40

jeg fik den også på Yahoo - i dag! Men mit kort burde jo så være lukket da fristen jo er d. 21. Juni. Fjolser. Forleden klikkede jeg på et link (seriøst link) og en pop-up tilbød mig "en ny kvinde at kneppe hver dag" :-S Det er internetschuvanisme!
Katja Ivalu
Forum-indlæg: 913
Opskrifter: 14
Dato: 5/7 2012 08:25

Jeg blev ringet op forleden-
En mand som talte enormt dårligt engelsk og med internet cafe støj i baggrunden, som ikke var "engelsktalende" støj, forklarede mig at der var noget galt med vores headcomputer :D
Det blev til lidt bla bla fra hans side af..

Og så fik han ellers udetrykkeligt at vide, hvordan jeg har det med at blive ringet op af afrikanske mænd, og at vi altså ikke er totalt blanke i Danmark..
Og at han under ingen omstændigheder skal ringe igen.

Som om man ikke undrer sig, når nummeret på mobilen er så langt, at der kun er plads til en masse 0000000000 :D

Leif Varmark
Forum-indlæg: 3649
Dato: 5/7 2012 13:33

Den med »dit kreditkort er suspenderet« og »der er noget galt med din computer« er kendte kampagner, der har kørt i nogle måneder. Men kender du denne her, dit muldyr:

http://www.csis.dk/da/csis/blog/3556/
ennasuS
Dato: 5/7 2012 14:02

Lon: 7.800 kroner + bonus

Pfffffff

;)
Soros
Forum-indlæg: 20
Dato: 5/7 2012 15:50

ennasuS
En ny kvinde at kneppe hver dag. Det lyder som en reklame for c-date. Mon de kan holde deres løfte? :D
Unit
Forum-indlæg: 93
Dato: 5/7 2012 18:06

Soros: ??????
Sider: << < 1 2 3 4 > >>