Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Problemer - ro på maven?

 

Sundhed

Sider: << < 1 2
Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Opskrifter: 8
Område: KBH
Dato: 17/8 2009 14:31

Det er VIGTIGT at lytte til din krop! At du har det dårligt nu kunne som andre har været inden på, være et tegn på at du skal tage det mere med ro i en periode

I 8ende klasse havde jeg tit dårlig mave. Nu kan jeg se at det var fordi at jeg var seriøst psykisk nede. Så det hele hænger ligesom sammen…

OG husk at spise regelmæssigt – det er sg vigtigt!

Black
Forum-indlæg: 1170
Opskrifter: 4
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 17/8 2009 15:22 | Indlæg redigeret den: 17/8 2009 15:24

Maria Svinefri @ Det med veganer drengen var nu mest henvendt til Martina ;)

Godt at høre at dit helbred er bedre nu :)
Acai-Maria
Forum-indlæg: 1689
Opskrifter: 7
Område: Sjælland
Dato: 17/8 2009 19:00

:$ haha så giver det også mening jo!
» Squib «
Forum-indlæg: 75
Opskrifter: 4
Område: Midtjylland
Dato: 17/8 2009 19:04

Black - hvilken veganer dreng? Jeg er startet på hh, og der er skisme ingen veganer drenge eller fyre som går med hættetrøje og vil tilslutte sig ungeren! ;)

Tja.. har fået det en lille smule bedre.
Men har desværre været ude for mange overspisninger i træk (pga. min sygdom/spiseforstyrrelse).
Så jeg har det rigtig skidt både fysisk med især psykisk.

Kan ikke vente til at komme til den samtale jeg har på ung psyk i risskov. Skal altså have styr på den her sygdom - det tager alle mine kræfter fra mig, og kan ikke overskue noget. Plus at det er rigtig skidt for helbredet.
Mine spise"rutiner" er blevet fuldstændig f*ucked up. Undskyld mit sprog.

Jeg ANER ikke hvordan jeg skal styre det længere... suk... jeg ville ønske jeg ikke skulle være kommet igennem det her. Spiseforstyrrelser har ruineret min frihed... men selvfølgelig ligger der noget bag sygdommen, men alligevel... det sgu surt..


Er overrasket over hvor god jeg er til at sætte facaden op på arbejde og i skole!
Og at jeg rent faktisk tager mig sammen til at komme afsted og kæmpe imod.
Det har jeg sgu ikke altid været lige god til..
Wims
Forum-indlæg: 6
Område: KBH
Dato: 17/8 2009 19:28

Kære Martina

Jeg vil ikke gøre dig meget nervøs, men har faktisk hørt en meget seriøs udsendelse på P4 København i formiddag, som handlede om de "kvindelige" symptomer på blodpropper, som faktisk i rigtig mange tilfælde bliver "overhørt", fordi de er så meget/kan være forskellige fra mænds symptomer. De symptomer, du beskriver, var lige præcis dem. Jeg synes, du skulle tage en tur omkring din læge.
Acai-Maria
Forum-indlæg: 1689
Opskrifter: 7
Område: Sjælland
Dato: 17/8 2009 19:42

Hey Martine, uden at lyde for tøset, så kan jeg godt sætte mig ind i dine følelser.. Har dog aldrig haft spiseforstyrelser, men kan godt sætte mig ind i tankegangen;) Men tror også at det er en pigeting..

Kender dem som står bag sited www.girltalk.dk der er rigtig mange derinde med samme tanker! Tror du vil få rigtig meget ud af vejlederne derinde.

God bedring ;)

Black
Forum-indlæg: 1170
Opskrifter: 4
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 17/8 2009 22:35

Martina @
Hm.. Der må da være en sød vegetar dreng et eller andet sted i din by :D;)

Jeg tror også, at du kan få mere kvalificeret vejledning på girltalk. Men ellers kan jeg jo se, at du er en pæn pige, der har gode holdninger. Så, det løser sig nok altsammen hen ad vejen :) - bare vær lidt tålmodig. Ellers kan jeg anbefale den veganske selvhjælpsguru, Tony Robbins. Du kan låne hans bøger på biblioteket.

Keep up the good spirit!
Sider: << < 1 2