Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Jer med tatoveringer

Sundhed

Sider: 1 2 3 > >>
indi0021
Forum-indlæg: 131
Opskrifter: 3
Område: Midtjylland
Dato: 19/3 2013 12:38

Nej jeg siger ikke at jeg skal have en
Og hvis jeg skal skal den være vegansk!
Men det jeg ville spørger om er kan de lade sig gøre at få en tatovering (selve det at få den lavet) når man har allergi over diverse fremmedelegmer
Jeg kunne ikke tåle at have min piercing eller mine øreringe i
Selv om at jeg gik fra de smukker fra tatovøren til ægte sølv som også gav mig allergi og over til gul som gjorde det samme.
Jeg er kommet til det punkt i min allergi at jeg ikke kan have halskæder, armbånd eller ligende på længere
Så nu tænker jeg på om det overhovedet vil være muligt for mig at kunne få en tatovering (tænker meget på 'nålen' de tatovere med men også blækken)
Easy/IAS
Forum-indlæg: 436
Område: KBH
Dato: 19/3 2013 16:39

Jeg kunne ikke drømme om at få lavet tudser på min krop
Ej heller piercing - hvorfor fan skal man ødelægge sin krop
med sådan noget afskyelig lort -- Min ståpik vil falde
øjeblikkelig hvis den bliver overrasket af det
" Kunsten " kan anbringes andre steder, evt.hænge på væggen

Forventer ramaskrig -- men ikke mit problem
Luvox
Forum-indlæg: 440
Opskrifter: 5
Dato: 19/3 2013 16:53 | Indlæg redigeret den: 19/3 2013 16:53

Jeg er ret sikker på, at os med piercinger er lidt ligeglad med din holdning Easy. Heldigvis for dig, er det jo ikke dig, der render rundt med det :D
Men hvis jeg var dig indi0021, så ville jeg snakke med en erfaren tattovør omkring. Eventuelt en læge også :)
Anderkisten
Forum-indlæg: 520
Område: Århus
Dato: 19/3 2013 16:59

Det var dog et latterligt ligegyldigt indlæg Easy - Der er jo INGEN der er interesseret i at du ikke kan lide tatoveringer. Og lad dog være med at udgyde din latterlige fråde i en tråd, der på ingen måder ligger op til en debat om, om tatoveringer er flotte eller ej. Opret din egen tråd til sådan noget.

Ontopic: Jeg tror du vil få et langt bedre svar, ved at finde et fora om tatoveringer. Jeg kender mange, der til tider kan mærke deres tatoveringer, specielt f.eks i solskin, eller hvis huden oplever store temperaturudsving. Og rent fysisk kan den også hæve lidt op, så man kan føle den. Jeg ville personligt nok være lidt påpasselig og evt. konsultere en hudlæge inden.
indi0021
Dato: 19/3 2013 17:17

Okay så i tænker at hvis jeg skal have en skal der være læge/hudlæge indover og evt en snak med vedkommende
Tak skal i have jeg prøver mig lidt frem - jeg vil gerne have en eller to men min mor er meget imod at jeg os får det (min søster har op til flere store) dog er det kun to små jeg vil have så jeg tænker det meget igennem før end at jeg gør det
ligesom da jeg fik min piercing hvor eg havde tænkt over det i 2 år :D
Jeg ville bare vide om min allergi kunne udelukke det :D
Jeg vælger at ignorere det første indlæg da det ikke på nogen måde har noget det det her at gøre :D
Easy/IAS
Dato: 19/3 2013 17:18 | Indlæg redigeret den: 19/3 2013 17:47

Jeg er ret sikker på, at os med piercinger er lidt ligeglad med din holdning Easy. Heldigvis for dig, er det jo ikke dig, der render rundt med det

Jeg er godt tifreds med min holdning - er garanteret ikke alene om det

Det var dog et latterligt ligegyldigt indlæg Easy - Der er jo INGEN der er interesseret i at du ikke kan lide tatoveringer. Og lad dog være med at udgyde din latterlige fråde i en tråd, der på ingen måder ligger op til en debat om, om tatoveringer er flotte eller ej. Opret din egen tråd til sådan noget.

Jeg nægter at være alene om holdningen -- kun et spørgsmål om at man tør at ytre sig
Min melding er yderst relevant -- og ikke mit problem at folk ikke tåler den
Det er egenlig ophidsende refleksioner på andres holdninger der giver balladen

Jeg skriver igen:

connie
Forum-indlæg: 128
Dato: 19/3 2013 17:55

Hvis jeg skulle dekoreres på kroppen, skulle der stå "Ret" for jeg synes det er et sjovt ord..
Easy/IAS
Dato: 19/3 2013 17:58 | Indlæg redigeret den: 19/3 2013 17:59

Okay så i tænker at hvis jeg skal have en skal der være læge/hudlæge indover og evt en snak med vedkommende

Helt ærligt, så syntes jeg ikke at det er det de er der for -- skatteborgernes
penge kan bruges bedre andre steder
Easy/IAS
Dato: 19/3 2013 18:03 | Indlæg redigeret den: 19/3 2013 18:11

Connie: ????????????
connie
Dato: 19/3 2013 18:10

Undskyld, jeg skulle ikke ha blandet mig. Har dog overvejet tatoveringer men er for pivet. Der er intet oplysende i det jeg skrev. Håber Indi0021 får opfyldt sine ønsker.
Synes dog at det er en slags "krydderi" når Easy/Ias komme med sine holdninger.
Easy/IAS
Dato: 19/3 2013 18:20

Jeg ser ingen mening med at mennesker skal fare rundt og ligne
afskyelige zombier
Det må være nok at nogen er det
Jusse
Forum-indlæg: 55
Dato: 19/3 2013 18:34

Jeg sover faktisk langt mere trygt om natten når jeg er forsikret om at Easy ikke kan have ståpik i nærheden af mig.
Warzywo
Forum-indlæg: 1101
Opskrifter: 2
Område: Sønderjylland
Dato: 19/3 2013 18:37

Easy det er ok du har din mening, men hvorfor skal du absolut ytre den hver gang folk stiller spørgsmål til de her emner? Hvad skulle det nytte? Skal det tale folk fra at få lavet ting ved DERES kroppe eller hvad er dit formål? Jeg forstår helt ærligt ikke din motivation for at gå ind i de debatter hver gang. Selvfølgelig er der også andre end dig der synes det er grimt. Og hvad så? Det ændrer jo ikke noget. Folk får det jo ikke for din skyld eller andres end deres egne.

Hvis lægerne ikke er der for at hjælpe folk med allergier og rådgive folk med allergier så ved jeg fandeme ikke hvad de er der for.

Indi0021: Nålen er sikkert kirugisk stål. Andet ville overraske mig meget. Få fat i en kompentent tatovør og spørg ham/hende. :)
Warzywo
Forum-indlæg: 1101
Opskrifter: 2
Område: Sønderjylland
Dato: 19/3 2013 18:38

Hahahahhaaahahhaah Justine <3 !ja hvor er jeg enig.
Easy/IAS
Dato: 19/3 2013 18:43 | Indlæg redigeret den: 19/3 2013 19:05

Jeg skriver igen:

-----------------------------------------------------

Jeg sover faktisk langt mere trygt om natten når jeg er forsikret om at Easy ikke kan have ståpik i nærheden af mig.

Jeg sover nok også bedre uden dig
connie
Dato: 19/3 2013 19:21

Jeg er faktisk lidt bekymret Indioo21. Fordi du skriver at din allergi er blevet værre. Er det noget med kosten eller noget psykisk, du skal klart ikke svare mig eller et offentligt forum, men din læge om det.
Jusse
Forum-indlæg: 55
Dato: 19/3 2013 22:08

Så vil jeg hermed ønske en god nats søvn/evt. ståpik for os alle. Tatoverede eller ej <3
Barnabas
Forum-indlæg: 146
Område: Bornholm
Dato: 19/3 2013 22:21

Er der ikke noget med der er metal i tattoblæk? Så hvis du har problemer med metaller, er det måske ikke en god idé.
indi0021
Dato: 20/3 2013 11:51

Jeg har arvet det fra min mor :/ (noget lort i know)
Okay så lyder det til at være lidt umuligt for mig at få en :(
Det startede med nikkel allergi men jeg beholdte min piercing i 4 år mens jeg havde det rigtig dårligt med allergi over det hele tiden til sidst gav jeg op og var nød til at tage den ud, og kan slet ikke have nogle smykker på mere.
Jeg har en ting der betyder meget for mig som jeg gerne ville have tatoveret, men hvis der er metal i blækket så tror jeg ikke det villle kunne gå nålen var jeg godt klar over at der ville blive et problem :D
Easy/IAS
Dato: 20/3 2013 16:22

Hej Jusse: Min ståpik er heldigvis ikke tatoveret ;)

>>>>>>> LOOOOOL <<<<<<< :D
Sider: 1 2 3 > >>