Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Blender der duer

Sundhed

VeganskeDitte
Forum-indlæg: 6
Område: Ikke oplyst
Dato: 26/2 2018 22:42

Hej herinde , jeg har et tilbagevendende problem mht blendere. De brænder simpelthen af, med mine ynglings slags grøntsags smoothies og diverse bønne / kikærte blendninger . Hvilken mærke har i god erfaring med af blendere og evt andre køkken maskiner .
Kappa
Forum-indlæg: 280
Opskrifter: 12
Område: Odense
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 27/2 2018 16:07

Hej Ditte :) jeg kan ikke specifikt anbefale dig en blender. Kig eventuelt efter en på Amazon, som har fået høre anmeldelser. Hvad jeg dog kan anbefale et, at du går efter en på mange watt. Jeg havde en minihakker på lige over 200w, og efter et par års tjeneste, begyndte den at lække olie. Nu har jeg en på 1kw og den klarer det så meget hurtigere, end minihakkeren.
Zhcoop
Forum-indlæg: 625
Opskrifter: 10
Område: KBH
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 27/2 2018 18:09

Jeg bruger kun stavblender, da den er nem at gøre rent og kan blende det meste. Den jeg har er en braun på 600 watt og har holdt i mange år, tror faktisk det er 10 års tid hvis ikke mere... dog er den lille minihakker gået i stykker for nogle år siden, men den havde også lavet mange humusser :] hehe.
mbh
Forum-indlæg: 110
Opskrifter: 3
Område: Nordjylland
Dato: 27/2 2018 19:49 | Indlæg redigeret den: 27/2 2018 19:49

jeg vil sige en Bosch Blender (MMB2001 600W) dejlig stor kande og tager det meste med lethed, dog har jeg kun brugt min til smoooties dog med frosten frugt og is, og jeg kan næsten ikke høre forskel på om der er bløde eller hårde ting i den blender. Men min største ulempe er nu at kanden er så stor at den er svær at få under min køkken vask og den fylder ret meget men jeg elsker den. <3
mor10
Forum-indlæg: 10
Opskrifter: 3
Område: KBH
Dato: 27/2 2018 20:09

Blender: Magimix, testvinder i TÆNK i 2014 og har dagligt lavet morgensmoothies til 4 personer lige siden :)

Stavblender: Bamix. Findes i med forskelligt udstyr. Jeg bruger kun knivene og pisker-dimsen (til mayo :p ) Det er den jeg bruger til humus osv.
VeganskeDitte
Forum-indlæg: 6
Område: Ikke oplyst
Dato: 7/3 2018 07:48

Stavblender er ikke godt nok til det jeg laver ( blender rå rødbeder og grønkål og gulerødder i lange baner . Det blev en wilfa , med 10 år s garanti ....har set så mange anbefalinger af den , det blev min 50 års fødselsdagsgave :D men tak for jeres svar