Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Din bøf er en kræftbombe

Sundhed

Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Område: Århus
Dato: 28/7 2008 21:16

Haha, se her, fra idag:
http://ekstrabladet.dk/kup/fodevarer/article1037916.ece
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 28/7 2008 21:26

Det bekræfter jo bare at det ER en dårlig ide at spise døde dyr ;)

Knus *

Knoldselleri
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Område: KBH
Dato: 28/7 2008 21:36

NU må man ikke forglemme at livet er dødeligt og stort set alt efterhånden er kræftfremkaldende!!!

MEN når det er sagt kunne jeg mærke den der selvfede følelse, da jeg så "spisesedlen" uden for en kiosk i eftermiddags... TA´ DEN AMATØR-ROVDYR!!!!
Kilroy
Forum-indlæg: 2906
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Dato: 29/7 2008 04:02

Ja, hvor er det trist, at selv når sådanne informationer bliver kastet i ansigtet på folk på forsiden af slamavisen, så æder folk bare videre alligevel :(:(.
Tror mange pakker sig ind i den vanlige undskyldning med at "den ene dag er det usundt, den anden dag siger de, det er fint at spise, det er ikke til at finde ud", og så kværner de endnu mere bras & skrammel i hovedet. SUK - SUK - SUK :( Nogle gange opfører folk sig sgu som en flok mentale strudse !!!).
JensD
Forum-indlæg: 2350
Område: KBH
Dato: 29/7 2008 08:13 | Indlæg redigeret den: 29/7 2008 08:15

Jeg synes det var en god artikel og selv om folk umiddelbart reagerer afvisende, så er jeg sikker på at de alligevel tænker over det!

Jeg tror at det er ulempen ved informationssamfundet; man får for mange oplysninger og kan ikke rumme det. På den måde skaber det forvirring, og det er grunden til at nogen går rundt med en forestilling om at ALT er kræftfremkaldende.

Men jeg tror faktisk at det er sandt: næsten ALT er kræftfremkaldende. Men det er jo fordi at vi har skabt et samfund hvor vi lever enormt usundt og der er kemikalier og giftstoffer overalt.

Personligt synes jeg faktisk ikke at det er så svært at forstå. Da jeg læste artiklen om de kræftfremkaldende bøffer blev jeg ekstra glad for, at jeg er veganer. ;)