Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Forsøg

Sundhed

Sider: << < 1 2
KamillaJo
Forum-indlæg: 57
Område: KBH
Dato: 10/4 2009 21:41

Tine, jeg synes altså heller ikke du er syg i hovedet - og faktisk, som der var een der skrev et indlæg om for ikke så længe siden, kan man nogle gange mangle lidt motivation til at holde sin kost ren, hvorfor det er super at minde sig selv om fordelene ved de kostændringer man har foretaget.

Hvormange gange har JEG ikke selv gået forbi en McD eller pølsevogn og både skuet efter dem og duftet længselsfuldt til de forførende dufte af burger og hotdog... ja ok, måske er det lidt klamt for nogle af jer at jeg kan tænke sådan, men DAMMIT det dufter sgu godt. (Især klokken 4.30 om natten når man vralter vissen hjem fra den lokale...) Det som der puttes i, er tilgengæld en anden sag! Man må jo huske at vi kun er mennesker, og det er altså svært at være veganer nogle gange, når man har en \"craving\", som ikke umiddelbart kan tilfredstilles af veganske alternativer. Læs: parmesanost. Ikke at jeg snyder i disse tilfælde og går over til \"the dark side\", men ooooh tanken strejfer da kort. Og når den gør det skal man minde sig selv om, at det man gør er for det bedste. Man skal have noget ornli motivation...

Og motivationen til at holde mig fra alt det crap får jeg blandt andet her! Fedt at der er en modig pige som dig, der vil ofre sig i budskabets navn.

Tak for dit indlæg, der igen har mindet mig om hvorfor jeg skal holde mig langt væk fra papmad. :)
Sider: << < 1 2