Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

samvittighed

Sundhed

soluis
Forum-indlæg: 108
Opskrifter: 2
Område: KBH
Dato: 25/8 2007 23:02

Efter emnet, "fakta om vegetarisme og de mange indlæg er jeg kommet frem til at det, - for mig, handler om hvordan jeg kan "vække" et andet menneskes samvittighed i forhold til dyrerne.

Min prioritet er altså:

1) hjerte/samvittigheds vækkelse
2) logik
3) hvis forlanges, eventuelle facts/dokumentation til den skeptiske.

Men, lad os prøve at "lege" med ideen om at der INGEN facts/dokumentation kan skaffes.

Mit spørgsmål er så; >hvordan kan jeg/du vække et andet menneskes samvittighed i forhold til dyrerne.<?

Anyone.?? Hilsen Rina
Angel Wannabe
Forum-indlæg: 24
Område: KBH
Dato: 26/8 2007 09:20 | Indlæg redigeret den: 26/8 2007 11:46

Nogen gange kan man udføre Mirakler, ved bare at forene sine TANKER + ØNSKER, så de bliver til TRO!..

... TRO'en bliver som glitrende mønter i Ønskebrøndens mørke dyb... (Universet)

... Dem der TRO'r mest får tingene til at ske!..

... Et lille Lys kan Oplyse en hel væg!.. :D

På samme måde virker Sjælens Aura, som et Lys og et Fyrtårn, selv den mindste udstråling kan opfanges, eller nogle gange mærkes eller endda høres igennem telepati / empati...

... Inderst inde fra Sjæl til Sjæl...

... Mennesker handler, gør ting, og siger ting?.. - Men tænker aldrig på at "Kilden" kan komme telepatisk fra andre, eller dem med den stærkeste og reneste TRO' ???

En Verden i forandring, bag Facaden!.. ;)

Havde også engang en såkaldt "drøm" hvor jeg svævede ovenover et gammelt ægtepar, som lå i en stor seng imens de sang på engelsk, det var meget følelsesladet, overvældende og forvirrende, kan desværre ikke huske hvad de sang. Men lige inden jeg vågnede hørte jeg denne sætning som blev telepatisk oversat fra engelsk til dansk;

"Den der Ønsker, er som den Højeste Blomst!.."