Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegetartrøje 2012

Træning & Sportsernæring

Sider: 1 2 3 4 > >>
Moonie
Forum-indlæg: 1495
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Dato: 8/6 2012 22:11 | Indlæg redigeret den: 8/6 2012 22:18

Kære folkens : )

For lidt over et år siden, fik GreenEnergy lavet en trøje til os. Moden skifter, tøj bliver slidt og hvad har vi. Tænkte at det var på tide, at skifte vores ellers udemærkede model ud med en ny.

Da jeg skal lave min første ironman til august, har jeg fået min niece Anna til at designe et simpelt logo og trøje til mig (hendes profession er at designe tøj for bestseller). Det var egentlig tænkt til mig selv, men tænkte at andre også kunne være interesseret?

Note: Man behøver bestemt ikke være fysisk aktiv af nogen som helst form, for at kunne gå med denne t-shirt - men den er tænkt til formålet ;)

2 t-shirt?
Bagsiden af t-shirten er tom - helt tom. Billede viser 2 t-shirt, hvor skriftfarven er lidt anderledes. Så kan man ønske.

Pris for sådan en satan?
Ingen idé endnu - kommer an på antal og producent. Nok i omegen af 200-300 kr.

Hvilket dyr er det og hvorfor?
Rød panda - med attitude vel og mærke. Valget af den røde panda som logo bunder i, at den er super sød og sej. Dernæst, så spiser den en kost der hovedsagelig vegetabilsk (lige som os!!) og så er den et vidunder rent evolutionsmæssigt.

Ændring af logo og tekst?
Det var ikke meningen med denne tråd : ) Feedback er dog velkommen.

Hende Anna tegner da godt!
Yes det gør hun. I kan tjekke hendes hjemmeside ud: http://www.annanissen.dk/ - hvis lysten skulle være der :)
dgj
Forum-indlæg: 352
Område: KBH
Dato: 8/6 2012 22:15

Hm. Den er faktisk rigtigt fed. Jeg gad godt have en eller to.

Hvilken type stof bliver de trykt på?
GreenEnergy
Forum-indlæg: 944
Opskrifter: 2
Område: Sjælland
Dato: 8/6 2012 22:19

godt initertiv, kunne godt være med på det, men syndes det er lidt syndt at billede er på forsiden, da man til løb ofte har nr på maven
Moonie
Dato: 8/6 2012 22:22

På maven Greenenergy : D

Den er også fri til formålet :) Tænkte godt, om det skulle være bagsiden. Men 50% af de løbetrøjer man får ved deltagelse af maraton, broløb og andet, de har logo på forsiden - resten har bagsiden eller simpelthen begge dele. Den er svær ;) Tænkte dog også, at når man bruger trøjen til træning i center eller bare almindelig løbetur. Så var forsiden af trøjen at foretrække?
Saraah
Forum-indlæg: 29
Dato: 8/6 2012 22:27

Hvor er den fin, sådan en skal jeg da ha på når jeg tuller rundt på rulleskøjter :) Jeg synes den lyse skrift er finest, ser ud til at den er lidt tydeligere at se på afstand :)
dgj
Dato: 8/6 2012 22:34 | Indlæg redigeret den: 8/6 2012 22:35

100% på forsiden. Hun har gjort det rigtigt godt.

Jeg håber den (også) bliver trykt på noget stof man gider have på til hverdag. At man er en "vegetarian athlete" er også noget man kan blære sig med på arbejde, i træningscenteret, i parken, på caféen osv. :)
Moonie
Dato: 8/6 2012 22:41

Stoffet bliver noget svedtransporterende stof. Hvilken type og blandingsforhold, har jeg ikke gjort mig 100% klog på endnu. Har prøvet noget forskelligt gennem tiden, og synes egentlig det meste gør det godt. Nu ved jeg dog, at de fleste af os grønne også gerne vil tage nogle miljøhensyn og etiske. Så ser lige på det :) svedtransporterende er dog nøgleordet for denne type!
Britta
Forum-indlæg: 59
Område: Andet
Dato: 8/6 2012 23:04

super fin ide - jeg er helt sikkert frisk på at købe en :)
dgj
Dato: 8/6 2012 23:13

Jeg synes bare ikke selv det er så attraktivt at rende rundt i en glinsende t-shirt til dagligdag. Jeg gad godt det var i tætsiddende bomulds-look, men det er ikke altid så praktisk on the road jo. Måske to forskellige stof-typer, hvis der er stor nok opbakning? :)
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 9/6 2012 03:33

jeg er mere til go vegan ;)
Moonie
Dato: 9/6 2012 06:33 | Indlæg redigeret den: 9/6 2012 06:34

DGJ. Jeg kan altid prøve at høre, om muligheden for bomuld er der. Vil dog påpege, at jeg til dagligt/arbejdesmæssigt - altså hver eneste dag, er fysisk aktiv grundet jeg underviser i fysisk aktivitet og cykler på arbejde, derved altid har sportstøj på :) Føler ikke helt jeg glinser så meget i den type stof ;)
ennasuS
Forum-indlæg: 1172
Opskrifter: 3
Dato: 9/6 2012 07:16

SKAL den være sort? Gad godt en hvid - eller anden farve. Fed trøje btw. :D
Moonie
Dato: 9/6 2012 07:20

Yes den bliver sort : )
ennasuS
Dato: 9/6 2012 07:28

øv. Synes sort er for kedelig :(
Moonie
Dato: 9/6 2012 07:47

Kan anbefale du kontakter Green Energy, og ser om han har flere af sidste sæsons model. Der er blandt andent neon/skrig grøn til dem, med mere melodi og spænding i livet ;)
JacobK
Forum-indlæg: 193
Dato: 9/6 2012 09:00

Nice, er osse interesseret.
Moonie
Dato: 9/6 2012 09:46

Dejligt med alle jer interesseret. Jeg begynder straks at notere navne ned ;)
ennasuS
Dato: 9/6 2012 09:59

Hvordan ser sidste års model ud? Jeg er da helt frisk på noget neon-grønt :D

*se mig*se mig*se mig*
Trine T
Forum-indlæg: 368
Dato: 9/6 2012 10:35

Den er rigtigt fin, Moonie! Din niece er da rigtigt dygtig!

Jeg synes dog, at GreenEnergy har en pointe med at et tryk på ryggen giver god mening i løbssammenhæng, da det jo typisk er det man ser af folk, nok man pilker rundt, men det er en detalje. Designet er flot, som det er.
Og så kan jeg faktisk godt lide, at hele vegetardelen er underspillet ved at fokus er på pandaen (må dog indrømme, at jeg først troede, at det var en ræv) og ikke en eller anden grøntsag som logo. Den er humoristisk og uhøjtidelig og det er store plusser i min bog :)

Er det muligt, at lave trykket på en dame-t-shirt?
dgj
Dato: 9/6 2012 10:42

Tryk på bagsiden er kikset jo. Max noget skrift omkring nakken, eller et meget lille tryk. Det er den brede brystkasse, om man er mand eller kvinde, der skal bære det det vegetariske budskab frem. Ej. Jeg synes de er enormt fede som de er.
Sider: 1 2 3 4 > >>