Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Yoga/trænings/meditationsmakker

Træning & Sportsernæring

Vesterbro
Forum-indlæg: 133
Område: KBH
Dato: 23/10 2012 17:47

Hey,
Jeg vil rigtig gerne gå til yoga, meditation og træne mere, men har til tider svært ved at komme afsted - søger derfor makkere
Er der ikke en som vil joine mig i at gå til Yoga i Folkets hus? Jeg vil rigtig gerne afsted i morgen, men det er allerede kl. 7.30, og jeg er 95% sikker på at jeg ikke kommer afsted, hvis jeg ikke har en at stå til 'regnskab' over for. Der står om det på FB-gruppen 'Yoga i folkets hus':
"Onsdag morgen: Gå vinteren i møde med blid morgen yoga, hver onsdag i oktober og november kl. 7.30-9.00.
Underviser: Nanna Mai"
Derudover har de også yoga onsdag og søndag aften, og kunne også være åben overfor at gå til det andre steder, fx Ungdomshuset eller Trampolinhuset (ved dog ikke om det kun er for frivillige/brugere af huset).

Er også faldet over dette her meditation http://www.croneyoga.dk/Meditationsgruppe%20p%E5%20Lundtoftegade.htm , som jeg også kunne tænke mig en at følges med.

Derudover vil jeg gerne komme lidt mere ned i min FitnessWorld og træne (gasværksvej, Vesterbro), og har endda træn2medlemskab lidt endnu, så du ville kunne komme gratis med så længe jeg har det. Jeg forventer ikke at vi decideret skal træne sammen (foretrækker faktisk at stene alene med min styrketræning), bare det at man har en aftale er nødvendigt for mig.

Sidst men ikke mindst! Kunne det være fedt hvis der var andre som vil med ud og gå nogle lange ture eftermiddage/weekender. Hvis der er nok interesse, kunne man stable en lille gruppe på benene - det er super hyggeligt, synes jeg :)
Annie
Forum-indlæg: 67
Dato: 23/10 2012 18:17

Det vil jeg rigtig gerne være med til - i hvert fald yogadelen.
Skal vi bare mødes derude i morgen (mega)tidlig?
Vesterbro
Forum-indlæg: 133
Dato: 23/10 2012 18:26

Yeah, det synes jeg! Sender dig lige en besked :)
Menadian
Forum-indlæg: 769
Opskrifter: 7
Område: Østjylland
Moderator
Dato: 24/10 2012 15:15

Fedt initiativ :)
Ærgerligt det er København siger jeg bare