Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Glute Ham Raise bænk i København?

Træning & Sportsernæring

Curator
Forum-indlæg: 659
Område: KBH
Dato: 11/9 2015 09:47 | Indlæg redigeret den: 11/9 2015 09:55

Har nogen kendskab til om denne Glute Hamstring Raise bænk findes andre steder i København end i The Gym?

Det er en yderst effektiv øvelse for hele bagkæden. Ethvert træningscenter og enhver fysioterapi burde have den. IMO.
Curator
Dato: 15/9 2015 17:28

Snyd at øvelsen i den fri variant (med træningsmakker) har fået navnet Nordic Hamstring raises. Øvelsen er oprindeligt brugt af Sovjetiske vægtløftere, som jeg har en hemmelig fascination over.

Jacob Beermann
Forum-indlæg: 1
Dato: 12/3 2016 08:54

Hej Curator.

Fandt du et træningscenter med glute ham raise-maskinen?

Ellers vil jeg anbefale dig at tjekke Crossfit Copenhagen, Target Powergym eller Vesterbronx Gym ud - sikkert også flere centre, som har fået det efterhånden.

Venligste hilsner,
Jacob Beermann
Curator
Dato: 1/6 2016 21:06 | Indlæg redigeret den: 1/6 2016 21:12

Hej Jacob Beerman.

Opdager dit indlæg alt for sent. Tak for dine fine anbefalinger!

For dem der ikke ved det, så er Jacob en meget venlig styrkeløfter på eliteniveau (forskellig fra bodybuilder). Han er måske en af Danmarks bedste personlige trænere, der også arbejder med kroniske smertepatienter.

Fandt ikke træningscenter - men det skyldes nu mere at jeg i oktober involveres i anden persons faldulykke, da vedkomnende falder ned af trapperne og med al kropsvægt hægter sig på min ene arm, så der laves strækskade på mit baglår/iskias. Personen lander blødt, mens jeg stadig døjer med at komme i gang (jeg var 4 måneder inde i et comeback fra rigtig mange års pause da lortet sker).