Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Personlige træningslogs på Vegkon?

Træning & Sportsernæring

Curator
Forum-indlæg: 659
Område: KBH
Dato: 15/12 2015 08:30 | Indlæg redigeret den: 16/12 2015 18:28

Hvor vi sætter personlige mål
Fører log over vores fremgang
Holder sig selv og hinanden motiveret
Hjælper hinanden med skader
Hyggesludrer

Fra hygge-motionisten til den næste veganske Danmarksmester i Bodybuilding. Jeg vil vædde med at mange løber og nogen styrketræner i et eller andet omfang.

Eksisterer måske et potentiale i den Facebook gruppe der specifikt omhandler vegansk kost/motion. Vegetarkontakt har bare et bedre format hvad angår oprettelse af personlige af træningslogs.

Ved ikke om det kunne være noget. Synes alene denne feature ville kunne give vegkon en eksistensberretigelse.Jeg betragter mange vegetarer og veganere som mere seriøse og spændende end de ofte umodne mennesker der findes på andre træningsfora.
pebermyntepigen
Forum-indlæg: 149
Dato: 15/12 2015 19:42

Lyder spændende.
Serenity
Forum-indlæg: 1694
Område: Nordjylland
Dato: 16/12 2015 13:21

!ja
Johan
Forum-indlæg: 25
Område: Århus
Dato: 16/12 2015 16:37

Det kunne jeg måske også godt være interesseret i. Hvordan tænker du formatet skal være?
Ny kode til sitet, en tråd per person, en stor tråd, eller andet?
Curator
Forum-indlæg: 659
Dato: 16/12 2015 18:09 | Indlæg redigeret den: 16/12 2015 18:25

Fedt. Tænkte på en tråd pr. person i et forum der kunne hedde Træningslog (eller andet navn). Evt. lige efter 'Træning og Sportsernæring'.

Jeg ville også gerne læse med og kommentere i andres logbøger. Lige en ting til dem som ikke kender til det. Vi er jo langt fra perfekte mennesker, og man behøver ikke at skulle fremstå som det, når man fører log. Jeg er ikke super god til at få skrevet ned hvad jeg laver, og en online logbog ville give mig overblik. For mig ville det i første omgang blive en rehabiliteringslog.

Evt. direkte adgang fra forsiden.
Johan
Forum-indlæg: 25
Område: Århus
Dato: 16/12 2015 18:25

Jeg er ikke super god til at få skrevet ned hvad jeg laver, og en online logbog ville give mig overblik.

Jeg har det på samme måde, og det kunne være en god idé til at holde motivationen oppe, samt vurdere fremskridt.
Har aldrig prøvet at gøre det; har max lavet et par skemaer, som jeg ender med ikke at holde :/
Det er en god idé med et separat forum, og en tråd per person.
Godt initiativ !ja
pebermyntepigen
Forum-indlæg: 149
Dato: 17/12 2015 07:24

Jeg må dog indrømme, at jeg ikke så meget er en styrketræningsfan, jeg svømmer, løber, går og dyrker en del yoga.
VerdensDejligste
Forum-indlæg: 48
Opskrifter: 13
Område: Ikke oplyst
Dato: 17/12 2015 08:31

Den er jeg med på, pt til hhv løb og svømning.
Jeg er i gang med at træne op til at løbe 10 km til april. Jeg løber to til tre gange om ugen og svømmer gerne mindst en gang om ugen. Til januar skal jeg starte på et rygestopkursus i Københavns Kommune, der hedder Fit & Kvit, hvor vi også skal træne en gang om ugen.