Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegetar-sommerfest/mini-festival :-)

 

Madklubber & fællesspisning

Sider: 1 2 3 4 > >>
Tidsel
Forum-indlæg: 868
Opskrifter: 1
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 15/11 2008 23:19

Til alle jer, der ikke har opdaget, hvad tråden "en skør idé" gemmer på :D

Læs tråden, som startede med Windamors gode skøre idé! Kom gerne med forslag eller fortæl blot om I med på idéen. Så kan vi få en anelse om, hvor stort projektet kan gå hen at blive. Skriv her eller i den anden tråd.
/Sidsel
Moonie
Forum-indlæg: 1495
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Dato: 16/11 2008 13:03

20. Juni i Vejle, så giver vi den max gas, på vegetar måden? : )

...Og nej jeg ved ikke hvorfor, men det lyder bare som en god idé og en god dato.
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 16/11 2008 13:39

Jeg er med på den værste :D
Tidsel
Forum-indlæg: 868
Opskrifter: 1
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 16/11 2008 14:27

Vejle lyder fint - dejlig nemt med tog de fleste steder fra.. Har du et sted vi kan være og evt. sove? Eller var det bare et skud fra hoften :D
Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Opskrifter: 8
Område: KBH
Dato: 16/11 2008 15:13

Hvad med juli i stedet for? Så ligger det i sommerferien, det andet er ikke så praktisk...
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 16/11 2008 15:29

Uanset hvad, må det da meget gerne være en weekend.....
Windamor
Forum-indlæg: 696
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 22/11 2008 10:47

Juli i en weekend så?
Tidsel
Forum-indlæg: 868
Opskrifter: 1
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 11/4 2009 18:37

Jeg vil lige tage tråden op igen, da der jo er kommet en masse nye medlemmer, og da vi nærmer og teltsæsonnen :)

I efteråret snakkede vi lidt om at holde en sommerfest/vegetarweekend/festival eller hvad man nu kan kalde det. Masser at lækker mad, kulørte lamper i haven og gerne musik - eller noget i den dur.
Jeg har set, at Leif reklamerer for et kursus, men det er min økonomi ikke til, og måske har nogen det ligesom mig. Hvis der er interesse for et arrangement til sommer, så kunne vi måske etablere et lille lokaludvalg, afhængig af, hvor i landet, det kan holdes.
Min mors have lidt syd for Randers står stadig til rådighed - den er stor! Men i tilfælde af dårligt vejr, er hun lidt betænkelig, ved at stille hus til rådighed.
Men der er måske andre, der har gode idéer, eller et sted vi kan være?? Og gider folk overhovedet ligge i teltlejr med en masse andre veggies og spille guitar og danse ved bålet eller hvad man nu kan finde på?? Hvis ikke, hvad kunne så være fedt?

Kom med nogle kommentarer - det kunne være skægt at lave et eller andet ;)
-Mette-
Forum-indlæg: 390
Område: KBH
Dato: 11/4 2009 19:11

Dejligt du startede tråden igen. Jeg har nemlig gået og tænkt på om det blev til noget. Jeg har desværre ikke noget plads vi kan være på med mindre en lille århus c lejlighed duer. Men vil gerne være med til at planlægge noget.

Ellers er der jo reggae-festival vist nok i silkeborg til sommer. Måske kunne vi lave en lille lejr der?????
Kilroy
Forum-indlæg: 2999
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 11/4 2009 23:56 | Indlæg redigeret den: 11/4 2009 23:57

Dejligt du tager det op igen, Sidsel - havde også bange anelser om, det nok ikke blev til noget alligevel :( --- men jeg tog heldigvis fejl.
Jeg er i alt fald frisk på at hjælpe med det praktiske, det jeg nu kan. Det kunne være fedt at lave noget i dine forældres have, men jeg er også med på en camp til reggaefestivallen i Silkeborg, Raggapak som jeg mener er i august, men det ved Polly mere om....
Tidsel
Forum-indlæg: 868
Opskrifter: 1
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 12/4 2009 14:13

Uhhh ja festival lyder ikke dårligt! Jeg tror det er 3. weekend i august.
Men lad os høre, hvad der er stemning for. Hvem siger, at man ikke kan gøre begge dele hehe.. Det lyder godt, at I er friske på at hjælpe. Det er jeg også, selvom der dukker alternative "vegetarfestival-pladser" op, og der ikke bliver fest i her i præstegårdshaven :)
Asta
Forum-indlæg: 715
Opskrifter: 1
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 12/4 2009 17:00

Jeg og min hormonforstyrrede teenager kommer til reggaefestival i august. :) Vi hjælper gerne en camp op at stå på benene.
Lyder ellers dejligt med fest i præstegårdshaven hvor den rette ånd er til stede.. ;)
PollyPunk
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Område: Bornholm
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 12/4 2009 18:54 | Indlæg redigeret den: 12/4 2009 18:56

Ja mener osse det er 3. weekend i august og jeg kommer NATURLIGVIS...

Jeg synes I allesammen skal komme, det kunne være rigtig hyggeligt :)

www.raggapak.dk
DevExt
Forum-indlæg: 171
Opskrifter: 1
Område: Sjælland
Dato: 12/4 2009 23:14

Jeg kommer gerne og sætter bar op og serverer alkohol hvis det skulle være, til ret rimelige priser *G* ..(cocktails 10kr, shots, chips, øl osv 5kr...)

=D
Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Opskrifter: 8
Område: KBH
Dato: 12/4 2009 23:17

Jeg er så pissesur over at jeg ikke kan komme med på raggapak i år!

.....
Rumle
Forum-indlæg: 67
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Dato: 13/4 2009 02:01

Eeeeej det der SKAL og MÅ jeg med til!!! Både raggae-festival og en eventuel Veggie-fest eller hvad det bliver :)
(Syntes faktisk Vejle var en fantastisk ide eftersom jeg bor i Fredericia... Dejlig tæt på haha) :-P
Cecilia
Forum-indlæg: 52
Opskrifter: 1
Område: Østjylland
Dato: 13/4 2009 11:17

min grund er ca. 5800 kvm (bor på landet) og jeg bor midt imellem horsens og vejle. temmelig centralt.
Tidsel
Forum-indlæg: 868
Opskrifter: 1
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 13/4 2009 14:48

Hej Cecilia, det lyder fint - du kan da lige prøve at vende idéen med din familie og høre hvad de siger til haven (og toilet og køkken) fuld af vegetarer :)
Som tidligere nævnt, er det heller ikke udendørsplads, der volder betænkelighed her hos mig, mere de indendørs, fordi menighedsrådet har lagt fint nyt lyst trægulv i entréen(den er jo offentligt/arbejdsplads der skal tage sig nydeligt ud:)), som man er lidt øm ved, i tilfælde af at der skulle rende beskidte sko ud og ind til toilettet.. Der kan sikkert findes een eller anden løsning, men hvis det ikke er et problem hos dig?
granhammer vegan xvx
Forum-indlæg: 1344
Opskrifter: 13
Område: Sjælland
Dato: 13/4 2009 20:51

lyder fedt er veganer men er alivel en fed ide. En festival hvor skal sover der osv. lyder da mega fedt
Tidsel
Forum-indlæg: 868
Opskrifter: 1
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 13/4 2009 20:56

Idéen er jo nok, at vi enten laver mad i fællesskab eller laver sammenskuds, så der vil helt sikkert både være vegansk og vegetarisk tænker jeg.. Vegetar- og veganerfest så ;)
Sider: 1 2 3 4 > >>