Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Derfor bør vi spise kød!

 

Humor

Sider: << < 1 2 3 4 5 6 > >>
Warzywo
Forum-indlæg: 1101
Opskrifter: 2
Område: Sønderjylland
Dato: 18/4 2011 22:37

Ikke sagt i sjov - personen var oprigtig ophidset. Hæhæ.
"Er du vegetar!?!?!"
"ja, det er jeg"
"fuck, hvad er det for en syg idé"
"hvad mener du med syg idé?"
"ja, hvis det ikke var en syg idé var der nok 50% vegetarer i Danmark!"

~Christina~
Forum-indlæg: 516
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 19/4 2011 08:42 | Indlæg redigeret den: 19/4 2011 08:45

Hvæst ud mellem tænderne mens vedkomne smilede til mig (I ved den slags smil der er stift og helt uden glæde...):
- Hvad med dine børn? Har de selv fået lov at vælge, eller har du bestemt for dem?
Til det kunne jeg kun svare at vi havde bestemt på deres vegne, ligesom med så mange andre ting her i livet. Sådan er det jo at være forældre.

Pædagog fra fritidshjemmet:
- Nu hvor Emilie (ja det så min datter) som vegetar ikke får nok proteiner...
Jeg var i rigtig dårligt humør den dag, så mit svar blev ikke så flinkt. :$

En kollega der fandt ud af at jeg var vegetar. Det var en ny arbejdsplads, så det var ikke fordi hun havde kendt mig som omnivor.
-Spiser du så ikke fisk?
-Nej, jeg er jo vegetar.
Fem minutters pause, hvor vi spiser videre (frokostpause) og taler om andre ting.
-Heller ikke kylling?
Der var jeg så nødt til at kvæle et grin, da hun så utrolig chokeret ud, som om det var jordens undergang ikke at spise kylling. Derudover havde hun nok siddet og spekuleret som en gal i de fem minutter, indtil det blev hende for meget.
Bimmer
Forum-indlæg: 707
Opskrifter: 4
Område: KBH
Dato: 26/4 2011 02:32

ChristinaW, jeg bliver helt trist af at læse dit indlæg :(
Folk bilder sig så meget ind.
Cyclopussy
Forum-indlæg: 340
Opskrifter: 2
Område: KBH
Dato: 26/4 2011 02:44

Hej Organika

Det med bruddet i din arm der ikke vil hele... Har du overvejet hvor meget aluminium du har i knoglerne? Al-forgiftning giver netop de symptomer: knoglebrud og sår heler dårligt.

Mvh
Peter
Cyclopussy
Forum-indlæg: 340
Opskrifter: 2
Område: KBH
Dato: 26/4 2011 03:09

Kilroy:
"jamen, det er jo ikke lige som kæledyr, de er jo produktionsdyr !"


Ok.... ???

Jeg troede at, for eksempel køer, hed "bovine foderomsætningsenheder".
Produktionsdyr... Det troede jeg ellers var en slags lønslaver eller "sådanne nogne"?
Der var da hvertfald engang en film der hed: "Hvem pukler kamelerne for?"

Men - der ser man - så lærte jeg da også det. ;0)

Mvh
Peter
indi0021
Forum-indlæg: 131
Opskrifter: 3
Område: Midtjylland
Dato: 26/4 2011 10:23

Da min mormor fik at vide at jeg var vegetar sagde hun at man bliver handicappet hvis man ikke spiser kød.
Det fik jeg aldrig svaret på for jeg blev helt mundlam.
Da min mor fik det at vide skulle jeg til lægen efter en uge.
Han sagde til min mor at hun ikke skulle være bange det var meget sundt at være det.
Da en veninde af familien fik det at vide sagde hun var for kødglad til det.


Nu hvor jeg har været det i næsten to år, vil de os smage alt det jeg skal have for det er lækkert og dufter skønk osv.

Og de sædvanlige spørgsmål angående grønsagen kylling og den anden grønsag fisk.

Ost
Forum-indlæg: 218
Opskrifter: 1
Område: Sjælland
Dato: 26/4 2011 15:56

Lol indi... Handicappet? XD hold da op, folk er skøre..
Hippieungen
Forum-indlæg: 315
Område: Sjælland
Dato: 26/4 2011 16:11

Og de sædvanlige spørgsmål angående grønsagen kylling og den anden grønsag fisk.


Det minder mig om, ved du hvor man kan finde kyllingetræer og fiskebuske? ;)
Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Område: Århus
Dato: 26/4 2011 20:21

Der vokser da gæslinger på piletræer. ;)
nullnullnull
Forum-indlæg: 532
Område: KBH
Dato: 26/4 2011 22:30

Cyclopussy, det vidste jeg faktisk ikke. Hvordan får man målt aluminium indholdet i knoglerne?
De fleste af de læger jeg har snakket med har også nævnt at det er et ret voldsomt brud, min alder taget i betragtning.

Og, indtil videre har jeg fået en tid til en DEXA scanning, for at tjekke om jeg har tegn på osteoporose (som der er noget af i familien).
Planteæder
Forum-indlæg: 9
Opskrifter: 1
Område: Odense
Dato: 4/5 2011 19:00

haha det for dumt, folk må æde hvad de vil, om det de æder har knogler eller ej.
det for sygt at tænke sådan. et dyr er et dyr og hvis du hellere vil spise noget der har ben og ikke knogler, then go for it.
Stjernestøv
Forum-indlæg: 847
Område: Sjælland
Dato: 4/5 2011 19:47

Johan, for man finder jo også mange grønsager på træer? ;)
Hippieungen
Forum-indlæg: 315
Område: Sjælland
Dato: 4/5 2011 20:20

Stjernestøv: Ja, det er lige det man gør :b
Abekatten
Forum-indlæg: 26
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 4/5 2011 21:26

Åh jo, jeg er i øvrigt også blevet spurgt om jeg så må drikke alkohol, hvilket jeg svarede nej til, da jeg endnu er under 16...
Ost
Forum-indlæg: 218
Opskrifter: 1
Område: Sjælland
Dato: 4/5 2011 21:57

Forleden dag blev jeg spurgt om jeg så spiste svin.. "Wtf?" sagde jeg så.. Svaret kom ganske forundret: "Jamen, det er jo bare grise ikke? De er jo dumme *grine*" Kiggede bare underligt på vedkommende og gik.
Krina
Forum-indlæg: 4
Område: Fyn
Dato: 20/7 2011 20:13

Veninde: "Vil du have spejepølse på din mad?"
Mig: "Nej tak, jeg er vegetar.."
Veninde: "Nårh ja! Vil du så have leverpostej på?"
Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Område: Århus
Dato: 20/7 2011 21:48

Nej, men jeg vil godt have 'løvpostej' på. :)
Minky25
Forum-indlæg: 37
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 20/7 2011 23:16

hahahaha denne traad er tragikomisk!


Omnivor (insisterende): JO! Der er altsaa NOGLE vegetarer der spiser kylling!

og

Omnivor: jamen dyrene er jo allerede doede (naar vi finder dem i koeledisken), saa kan man vel lige saa godt spise dem

og

omnivor: vegetarer.... det er saadan nogle der drikker urtete ikke?

og

den VAERSTE (lidt det samme som Windamor9): Jamen dyrene var jo aldrig blevet til uden os! (som om alle burhoensene og burgrisene burde vaere taknemmelige for at faa et kort liv bag tremmer inden det endes paa brutal vis).





Cyclopussy
Forum-indlæg: 340
Opskrifter: 2
Område: KBH
Dato: 20/7 2011 23:17

Nullnullnull/Organika:
Hvordan får man målt aluminium indholdet i knoglerne?
De fleste af de læger jeg har snakket med har også nævnt at det er et ret voldsomt brud, min alder taget i betragtning.

Og, indtil videre har jeg fået en tid til en DEXA scanning, for at tjekke om jeg har tegn på osteoporose (som der er noget af i familien).


Har først set det nu...
Aner det ikke; men de fleste af os har vel aluminium i kroppen - hvad vi absolut ikke burde have noget som helst af.
Du kan - på længere sigt - "skylle" det ud med magnesium og calcium, samt med stoffer som er kendt for at rense kroppen for tungmetaller.

Hvis du har tendens til osteoporose skal du undgå "surhed" i blodet. Så altså C-vitamin med måde og sørg altid for at neutralisere oxalsyre (primært i rabarber; men også i spinat mm).

Mvh
Peter
Røsle
Forum-indlæg: 865
Opskrifter: 4
Område: Midtjylland
Dato: 21/7 2011 00:26

HAHAHAHAHA! Nice tråd alligevel!


Jeg har flere gange snakket med mennesker, som har fastslået, at man altså IKKE kan leve uden kød. Og så er der jo dem, der insisterer på at de altså "kender en vegetar, der spiser kylling".

hmm.....
Sider: << < 1 2 3 4 5 6 > >>